Anal Cunt prep new album

2010-12-21 by Dave de Sylvia STAFF | 82 Comments
Wholesome grind pioneers Anal Cunt will release Fuckin' A on January 11.

The cover art is a parody of Motley Crue's 1982 debut album, Too Fast For Love.

Tracklist:

1. Fuck Yeah
2. Crankin' My Bands Demo On A Box At The Beach
3. Loudest Stereo
4. Kickin' Your Ass And Fuckin' Your Bitch
5. Hot Girls On The Road
6. Whiskey, Coke And Sluts
7. All I Give A Fuck About Is Sex
8. I'm Gonna Give You AIDS
9. Yay! It's Pink!
10. I Wish My Dealer Was Open

Tagged: Anal Cunt

Comments:Add a Comment 
ShadowRemains
December 21st 2010
24985 Comments


hahaha that's great

dryden?

Ovrot
December 21st 2010
13302 Comments


Fuck Yeah
lol at title tracks.
8. I'm Gonna Give You AIDS

Enotron
December 21st 2010
7695 Comments


haha maybe somebody will write a 5 joke review for it and it will be hilarious!

Bulldog
December 21st 2010
3796 Comments


this is gonna be epic

Ovrot
December 21st 2010
13302 Comments


Challenge accepted.

bloc
December 21st 2010
53033 Comments


LOL I love how the word "prep" is used in the article title, of all the bands to choose from.

Digging: Orchestral Manoeuvres In The Dark - Organisation

demigod!
December 21st 2010
49295 Comments


should be funny

KILL
December 21st 2010
81231 Comments


anal cunt hehe so funny

i like it when you die has some cool stuff on it but i still gota get the classics

spillingmercury
December 21st 2010
877 Comments


Songs titles made for bragging about banging to.

Never listened to this band. Their logo creeps me out though.

PuddlesPuddles
December 21st 2010
4798 Comments


god awful band god awful songs they have to die soon

KILL
December 21st 2010
81231 Comments


bet you havent heard one album

wyankeif1337
December 21st 2010
6739 Comments


yes please
now when's the long awaited INMF follow-up coming out?

Mewcopa0
December 21st 2010
1878 Comments


im prepping with my rain coat already. bring on the cunt

KILL
December 21st 2010
81231 Comments


m/

Rumulox
December 21st 2010
57 Comments


i love them

alachlahol
December 21st 2010
7593 Comments


Recycling Is Gay

DinoX
December 21st 2010
3582 Comments


Worst band name ever? Worse than d.r.u.g.s

ButcheredChildren
December 21st 2010
5590 Comments


oh man 2011 just got real

Ovrot
December 21st 2010
13302 Comments


Anal Cunt is grind.
Awesome name is a given.

KILL
December 21st 2010
81231 Comments


fuck off dino this band rock your ass

DinoX
December 21st 2010
3582 Comments


they rock my anal

eternium
December 21st 2010
16354 Comments


lol do these people not know of the Anal Cunt?

KILL
December 21st 2010
81231 Comments


cunt

astrel
December 21st 2010
2615 Comments


This band sucks in all the right ways.

Dryden
December 21st 2010
13553 Comments


"hahaha that's great

dryden?"
sup?

this rules

PuddlesPuddles
December 21st 2010
4798 Comments


yes i did KILL

"because
the night
belongs to lovers

because
the night
belongs to lust"

krig9412
December 21st 2010
794 Comments


Fuckin A, man. Been looking forward to this.

botb
December 21st 2010
12006 Comments


their acoustic album is sooo funny.

Digging: Old Gods Defied - Demo 2018

wyankeif1337
December 21st 2010
6739 Comments


Hitler Was A Sensitive Man

KILL
December 21st 2010
81231 Comments


fuck yeah is such a good title i can tell its gonna make me happy already

Acre
December 21st 2010
847 Comments


An AC album with only 10 songs? Is this gonna be a 7 minute album?

ShadowRemains
December 22nd 2010
24985 Comments


ahhh there's dryden

Volume4
December 22nd 2010
21 Comments


"An AC album with only 10 songs? Is this gonna be a 7 minute album?"

SIX minutes...get it right young man

Dryden
December 22nd 2010
13553 Comments


yeh

Urinetrouble
December 22nd 2010
5771 Comments


ftw

Goku
December 22nd 2010
253 Comments


I was/am on grim records w/ INMF http://www.grimnecrocorpses.acousticblackmetal.org/

Scoot
December 22nd 2010
19117 Comments


track 2 rules

AtomicWaste
Moderator
December 22nd 2010
2783 Comments


I never expected anyone to use the sarcastic name my friend and I came up with for our Rock Band group

Digging: Steven Page - Discipline: Heal Thyself, Pt. II

wyankeif1337
December 22nd 2010
6739 Comments


I was/am on grim records w/ INMF http://www.grimnecrocorpses.acousticblackmetal.org/


SATAN YES

DeafMetal
December 22nd 2010
8598 Comments


Can't wait.

Puzzles
December 22nd 2010
3065 Comments


The Beatles, The Rolling Stones, Led Zeppelin, Anal Cunt.

Ire
December 22nd 2010
41948 Comments


yesss

StayOutOfRiverdale
December 22nd 2010
22 Comments


YESSSS. Maybe a tour will follow the release...

shablaman54
December 22nd 2010
288 Comments


track names pwn, these dudes rule

Mordecai.
December 22nd 2010
8372 Comments


I noticed that you're gay

foreverendeared
December 22nd 2010
14677 Comments


does this mean i have to come out of the closet

bailar14
December 22nd 2010
1603 Comments


best news of the year

bailar14
December 22nd 2010
1603 Comments


and yes

cvlts
December 22nd 2010
9494 Comments


oh this is just great

bailar14
December 22nd 2010
1603 Comments


I Sent a Thank You Card to the Guy Who Raped You

TheyTookErrJobs
December 22nd 2010
283 Comments


Greatest band ever

ReadyForTheHouse
December 22nd 2010
88 Comments


There's a band with a better name - Cunt Saw. Lends itself to more interesting mental images.

Puzzles
December 22nd 2010
3065 Comments


You sure aren't wrong.

SpeachImpediment
December 22nd 2010
105 Comments


"The review for 'Shark Sandwich' was merely a two word review which simply read 'Shit Sandwich.'"

McAlmonds
December 22nd 2010
81 Comments


Band has best song titles by far

ANALCUNT
December 22nd 2010
38 Comments


fucking savage!

Motiv3
December 22nd 2010
9023 Comments


this should bring the epic lolz.

ANALCUNT
December 22nd 2010
38 Comments


sites full of fuckin kids

HumanGenome
December 22nd 2010
195 Comments


track titles are a little

meh

Thane
December 22nd 2010
2284 Comments


a friend of mine sat down with these guys after their show on Elm in Oslo. they smoked inside, did coke on the tables, and threw beers around haha. when my friend asked Seth to sign his jacket he said "ok" and wrote "i am a fag" hahaha.

Yazz_Flute
December 22nd 2010
18939 Comments


I lol'd at 4 7 and 8.

AliW1993
December 22nd 2010
7511 Comments


this is up on spotify already for some reason

awesome so far

Plank
December 22nd 2010
217 Comments


Best news all year.

Bleekill
December 22nd 2010
832 Comments


You were pregnant so I punched you

wyankeif1338
December 22nd 2010
167 Comments


in the stomach

cjgone
December 22nd 2010
817 Comments


loll

LastLight
December 22nd 2010
76 Comments


Damn, they really went conservative for the song titles

ManyBobs
December 23rd 2010
32 Comments


Had this album for like 2 months now, fucking hilarious. I love driving down the highway with my chill-out bros crankin' Fuck Yeah dats sum good shit.

Prince1993
December 23rd 2010
553 Comments


Fuck, I thought this band doesn't exists anymore.

bassfiender
December 23rd 2010
109 Comments


A.C might be the worst band ever

bailar14
December 23rd 2010
1603 Comments


^ never has there been a more incorrect statement

Regulator
December 23rd 2010
623 Comments


hey this is off topic, but is there an albums of the year thread anywhere? i can't find it.

also, AC is hilarious and awful all at once. i lit your kid on fire on youtube makes me smile when skies are grey

gocsa666
December 23rd 2010
314 Comments


Well, yeah and Motley Crue's cover in turn was a take on the Stones' Sticky Fingers cover..

morte
December 24th 2010
129 Comments


ANAL CUNT

LOL

ANALCUNT
December 24th 2010
38 Comments


CUNT FUCK SHIT 卐卐卐HEIL HITLER卐卐卐 14 88, NIGGER NIGGER NIGGER KILL WOMEN, HANG NIGGERS, BURN JEWS. SHOOT SPICKS!!!!!!

boffintim
December 24th 2010
8 Comments


wtf is an anal cunt

foreverendeared
December 24th 2010
14677 Comments


LOL

combustion07
December 24th 2010
6367 Comments


this rules, i hope they release another acoustic album sometime.

brutebeard
December 25th 2010
1655 Comments



"fuck yeah is such a good title i can tell its gonna make me happy already"

ya

PATACRECORDS
December 26th 2010
1 Comments


this CD is shipping now from www.patacrecords.com. 'Wearing Out Our Welcome' is finished and will be released on Limited Appeal and Trendkill Recordings in Europe. Studio time is booked for January to record bonus tracks for the FUCKIN' A vinyl. FUCKIN' A will contain an exclusive bonus 7" entitled 'Who'd Ever Fuck Bruce Vilanch,' other songs include 'Whiskey in the Morning' (Buckcherry cover), 'I Like Getting Fucked,' 'I wanna be Joe Jackson's friend,' and a rerecording of 'Women: Nature's Punching Bag.'
April-May Full U.S. tour.
May-June 'I Like Getting Fucked' Full European Tour.

combustion07
December 26th 2010
6367 Comments


Fuckin A vinyl, I gotta buy that.

BringMeABrick
December 30th 2010
340 Comments


Only 10 songs? lol



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Jesse Lacey Allegations
R.I.P. Chester Bennington
Lil Peep Dead At 21
Childish Gambino's America
Wil Francis accused of abuse
Brand new Brand New record
The Old Taylor is Dead
Black Malachite calls it quits
Glassjaw - Material Control info
Decapitated accused of rape



OTHER RECENT NEWS

Queensryche New LP/Song
Emarosa Gives Up
Front Line Assembly have their "E..
Rotting Christ detail new LP
Failure releases 5th LP
Gerard Way shares new single
Papa Roach announces album
New Born of Osiris Song, Album
Perturbator rarities albums
Deadmau5 & Lights collab
Haywyre announces 6-EP project
Enthroned Serpent stream debut EP
Limp Bizkit enter studio
The Truth Behind Threatin
New Soen single

» see all news

RELATED REVIEWS
Anal Cunt
The Old Testament
Anal Cunt
Fuckin' A
Anal Cunt
Wearing Out Our Welcome
Anal Cunt
110 Song CD
Anal Cunt
Old Stuff: Part III

STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy