Converge AWLWLB Video

2014-04-16 by XingKing | 27 Comments
Hardcore veterans Converge have released a music video for the title track off of their
latest record, All We Love We Leave Behind.

In addition to the video, the band have put up a t-shirt for pre-order based on the video,
with 100% of the proceeds being donated to the Northeast Animal Shelter in Salem,
Massachusetts.




Shirt pre-order:
http://www.kingsroadmerch.com/converge/

Tagged: Converge

Comments:Add a Comment 
paulxc
April 16th 2014
21 Comments


neat

Mort.
Contributing Reviewer
April 16th 2014
13356 Comments


strange video. interesting though

Digging: Slint - Spiderland

XingKing
April 16th 2014
12559 Comments


One of my favorite tracks on the album. The video is awesome in some parts and sort of iffy in others. I would pre-order the shit out of that shirt if it didn't have a picture of a guy with ropes around his neck. Mehr

Mort.
Contributing Reviewer
April 16th 2014
13356 Comments


I would preorder it to if I didn't just get 2 converge shirts last week and buy All We Love on Vinyl today. got enough converge at the moment

XingKing
April 16th 2014
12559 Comments


I support the fact that they are donating all of the money but the image is just lame and stupid

Judio!
April 16th 2014
8404 Comments


The "Live at the BBC" t-shirt's design is so much better

XingKing
April 16th 2014
12559 Comments


^Thinking I'm gonna buy that right now

Spec
April 16th 2014
34846 Comments


The image isn't terrible.

jmh886
April 16th 2014
1867 Comments


Pretty crazy video.

Clefairy
April 16th 2014
86 Comments


I dunno I kinda like the shirt

SnakeDelilah
April 16th 2014
20005 Comments


wtf is this being released now it's been 1.5 years since the album came out

Digging: Glassjaw - Material Control

ILJ
April 16th 2014
6941 Comments


so? who cares?

XingKing
April 16th 2014
12559 Comments


I've seen worse. Pretty sure some artists drop singles like 3 years after the album. THAT is "wtf" worthy

MyNameIsPencil
April 16th 2014
4949 Comments


Yeah personally I think the shirt is kinda cool idk
And I thought the music video was pretty neat

Digging: City of Caterpillar - City of Caterpillar

FearThyEvil
April 17th 2014
15379 Comments


pretty cool vid and the song rules

botb
April 17th 2014
11049 Comments


loved this video tbh, really cool idea with the dog considering what this song is about.

JS19
April 17th 2014
6056 Comments


Worst track on the album but still rules

Digging: Sleeping at Last - Atlas - Space 2

BigPleb
April 17th 2014
51632 Comments


lol no way

adr
April 17th 2014
11871 Comments


weird as fvck, typical Converge.

redshift912
April 17th 2014
37 Comments


ill just grab the shirt at the deathwish show. cool video

adr
April 17th 2014
11871 Comments


best band ever, want a new album so bad

owen
April 17th 2014
4961 Comments


If you don't get the video, watch the interview with bannon about the song

Digging: Sonny Sharrock - Black Woman

Dolving999
April 17th 2014
1765 Comments


Hairy video!

And great song, but after one listens to "Jane Doe" (the final track) there's just no denying that every ending track from every album ever sounds underwhelming.

sharkmsc
April 17th 2014
137 Comments


the still image on that video is pretty epic, not gonna lie

SGGreenman
April 17th 2014
1226 Comments


Video is extremely well shot and really interesting, but a little confusing at least to me.

J0ckstrapsFTW
April 17th 2014
3718 Comments


Awesome video holy shit that production doe

Digging: Within Destruction - Void

TheBarber
April 17th 2014
3602 Comments


Good video even though I much prefered the aimless arrow one

Digging: Wanderwelle - Lost in a Sea of Trees



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

R.I.P. Chester Bennington
Jesse Lacey Allegations
Brand new Brand New record
Black Malachite calls it quits
Glassjaw - Material Control info
The Old Taylor is Dead
Lil Peep Dead At 21
RIP Tom Petty
Converge Release New Single
Decapitated accused of rape



OTHER RECENT NEWS

Red Vox release Another Light
Wrathblade stream sophomore LP
Dope af Twice video
The Cure celebrate 4 decades
New Runaway Brother Album
Warrel Dane dead at age 56
Nine Inch Nails rehearsal music v..
Master Boot Record VirtuaVerse OST
Another new Childspeak video
Organized Chaos divulges album
Top 50 Albums of 2017: Voting Open
Moby unveils new single/album
New Ministry Album, Out 2018
New Ministry song/video
Josh Homme Kicks Photographer

» see all news

RELATED REVIEWS
Converge
The Dusk in Us
Converge
I Can Tell You About Pain
Converge
Jane Live
Converge
You Fail Me Redux
Converge
Thousands of Miles Between Us

STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy