Eminem Responds to Criticism

2018-01-10 by Valkoor952 | 48 Comments
Following heavy criticism towards his latest album "Revival", Eminem has released a remix of the track "Chloraseptic".

The remix contains a verse from 2Chainz that is thought to have been originally on the album, before being removed. It also includes a new verse from Eminem himself who fires back at the negative reception of his latest album.

You can listen to the track here:



Tagged: Eminem

Comments:Add a Comment 
swipenet
January 9th 2018
1337 Comments


Actually not that bad

Digging: Diablo Swing Orchestra - Pandora's Pinata

TheMrAlexK
January 9th 2018
9149 Comments


Nah it's still bad

Digging: Brockhampton - SATURATION III

mifzal
January 9th 2018
2805 Comments


Eminem shouldn't go out to places alone and should stay way from strangers offering candy

swipenet
January 9th 2018
1337 Comments


Better than the original is all I'm saying

soymilk13
January 9th 2018
136 Comments


FUCK eminem, joe is going to BODY his ass

Digging: Mercy Blow - Secondhand Suffering

TheMrAlexK
January 9th 2018
9149 Comments


less is more

BAT
January 9th 2018
311 Comments


slim anus

Arcade
Staff Reviewer
January 9th 2018
8543 Comments


this is dramatically better than the version on the album but it’s still not very impressive, bland production and average verses

Digging: Maxo Kream - Punken

GooGooGajoob
January 9th 2018
96 Comments


At-least he can rap still, but Revival is shit no matter how much he wants it not to be.

tellah
January 9th 2018
623 Comments


marginally better than the original

BlackMalachite
January 10th 2018
2227 Comments


This is just getting sad now

Digging: Black Veil Brides - Vale

neefakat
January 10th 2018
34 Comments


he should do another freestyle

Fieryfenderz
January 10th 2018
1941 Comments


well that one verse was better than the entirety of Revival, so there's that.

Valkoor952
January 10th 2018
2042 Comments


His and 2chainz's verses were great.

BlackMalachite
January 10th 2018
2227 Comments


Eminem can still spit (as proven by his verse starting at 2:37), but dear lord he's acting like such a whiny brat that it just takes away from the sincerity of his work. It's just not impressive anymore.

Asdfp277
January 10th 2018
16401 Comments


eminem angery

Dimorphic
January 10th 2018
127 Comments


Wow, congratulations, Eminem, you've shown that you remember how not to suck complete balls. But this doesn't redeem anything you've done recently... It just makes everything worse because it shows you weren't trying in your previous releases. Luckily for me I don't give a shit about anything you've done since 2000. Smd whiny white bwoi.

AdolfChrist
January 10th 2018
14063 Comments


Lol what a little bitch.

coldheaven
January 10th 2018
911 Comments


"slim anus"

juggalo spotted

Digging: The Cranberries - To the Faithful Departed

KevinKC
January 10th 2018
713 Comments


Be strong Eminem.

Eons
January 10th 2018
1100 Comments


He needs to sing more in it we all know he's excellent at it.

deezer666
January 10th 2018
2903 Comments


Massive pile of turd just like the album. It amazes me how once great artists cant see how awful they are now. That illuminati lizard juice.

Eons
January 10th 2018
1100 Comments


The singing on the song 'Untouchable' is quite possibly the greatest vocal accompaniment ever.

Tunaboy45
January 10th 2018
16039 Comments


this smacks of desperation

coldheaven
January 10th 2018
911 Comments


It's Ken Kaniff from Connecticut, I don't accept

SCREAM!
January 10th 2018
15216 Comments


Kind of ironic that he makes a crack at all flows sounding the same nowadays when the 2 features have that exact flow lmao

toocool4pos
January 10th 2018
193 Comments


It's Ken Kaniff from Connecticut, I don't accept [2]

starboystargirl
January 10th 2018
263 Comments


why couldn't there be more rap like this on the actual album

JAV
January 10th 2018
2820 Comments


He should do an experiment where they take away his money for a year and see if he gets inspired.

Dromasta
January 10th 2018
118 Comments


Eminem is pure trash now. He has no tenacity anymore, he's just like a spoiled bitch mow who complains about rich people problems. Dude should get out of the game show himself a little respect. Maybe take some time yo craft an album people might give a shit about. Idk done with this fool.

Dromasta
January 10th 2018
118 Comments


Fucking autocorrect

Eons
January 10th 2018
1100 Comments


Better watch it 'Dromasta' Eminem come by with his black boys and do a drive by on you after coming from the dope house.

BlackMalachite
January 10th 2018
2227 Comments


Eminem sucks now, I'm going with Skittles now instead.

CygnusX1
January 10th 2018
265 Comments


Skittles>>>m&m [2]

Digging: Dvne - Asheran

toocool4pos
January 10th 2018
193 Comments


"Eminem sucks now, I'm going with Skittles now instead."

You talking about that 6ix9ine guy that diddles kids?

BlackMalachite
January 10th 2018
2227 Comments


I was just making a candy joke idk what dude you're talking about

MayhemWithMercy
January 10th 2018
7171 Comments


This is probably bad

Valkoor952
January 10th 2018
2042 Comments


It actuallly isn't.

Hopelust
January 10th 2018
2806 Comments


SOrry, someone help me here. Was the criticism just that his new album was no good?

Digging: Jimmy Eat World - Futures

Ryus
January 10th 2018
15827 Comments


horrible

SnakeDelilah
January 10th 2018
20119 Comments


wow he sure got us

Digging: Jeff Rosenstock - POST-

butcherboy
Contributing Reviewer
January 10th 2018
6465 Comments


Erm.. in... Erm... ugh..

Digging: Flux of Pink Indians - The Fucking Cunts Treat Us Like Pricks

Ghost22446
January 11th 2018
89 Comments


Dear Eminem,
Just retire at this point.

Love,
Alex

AsleepInTheBack
January 11th 2018
5336 Comments


I mean, it's better than 95% of Revival, so maybe the backlash taught him something.

Digging: Psychedelic Porn Crumpets - High Visceral Pt. 2

XenowitcherBreath
January 11th 2018
118 Comments


Tbh I hate this even more than revival.The presence of 2 chainz makes me wanna kill small creatures of the forest, but tbh em's part is kinda cool

combustion07
January 11th 2018
5618 Comments


Actually like the song but I haven't heard an Eminem album since Encore lol

Eons
January 12th 2018
1100 Comments


A lot of people online are hyped on this verse but I think it's the same shit he's been saying for years now. I mean even songs like ''the Way I am'' were full of this type of stuff. I guess he's always been somewhat whiny.

Eons
January 12th 2018
1100 Comments


there's also something hilarious about 2 Chainz talking about banging twins and his cars or whatever then eminem's verse is all serious. Lmao



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Jesse Lacey Allegations
R.I.P. Chester Bennington
Brand new Brand New record
Black Malachite calls it quits
Glassjaw - Material Control info
The Old Taylor is Dead
Lil Peep Dead At 21
RIP Tom Petty
Decapitated accused of rape
Converge Release New Single



OTHER RECENT NEWS

Rainbow Kitten Surprise's Fever P..
Cocteau Twins repress
New Portal Song
RIP Dolores O'Riordan
Cynic drop new single
On Thorns I Lay Share New Clip
New Unshine Lyric Video
New Fu Manchu Lyric Video
Joshua Meijer debuts new song live
Second In Vain track
New Therion Single
New Tribulation Video
Hamferd stream Támsins Likam
Slam Poetry From Machine Head
New Efrim Menuck (GY!BE) song

» see all news

RELATED REVIEWS
Eminem
Revival
Eminem
SHADYXV
Eminem
The Marshall Mathers LP 2
Eminem
Straight From the Lab Part 2
Eminem
Recovery

STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy