Bruno Mars arrested for possession

2010-09-20 by Dave de Sylvia STAFF | 37 Comments
Hawaiian hitmaker Bruno Mars has been arrested in Las Vegas on suspicion of cocaine possession.

Mars, best known for providing the hooks on B.o.B.'s hit 'Nothin' on You' and Travie McCoy's 'Billionaire,' was picked up in a Hard Rock Hotel bathroom stall after an attendant reported him to security.

According to a report seen by TMZ, cops say they asked Mars to "give over whatever narcotics he had." He then "pulled out a white powder substance, which was consistent with cocaine, from his left-front jeans pocket." Mars was charged once the substance was tested and found to be cocaine.

Cops say Mars, born Peter Hernandez, "admitted he did a foolish thing and has never used drugs before."

Tagged: Bruno Mars

Comments:Add a Comment 
crowing51
September 20th 2010
3501 Comments


"admitted he did a foolish thing and has never used drugs before."

LMAO

Enotron
September 20th 2010
7695 Comments


lol

Lelle
September 20th 2010
2411 Comments


I thought it was like demonic possession or something, judging by the news title

cvlts
September 20th 2010
9432 Comments


...picked up in a Hard Rock Hotel bathroom stall after an attendant reported him to security.

junkie 101 imo

crowing51
September 20th 2010
3501 Comments


...picked up in a Hard Rock Hotel bathroom stall after an attendant reported him to security.

junkie 101 imo


^This sooo much.

HallucinogeNick
September 20th 2010
755 Comments


he's ugly

PanasonicYouth
September 20th 2010
7413 Comments


idk who this guy is but i hate that millionaire song so freakin bad LOL C WAT I DID THAR?

G3N3R1C
September 20th 2010
1945 Comments


^i c wut u did thar

this guy's singing voice = really bad MJ impression, and that billionaire song sucks ass.

LG
September 20th 2010
3050 Comments


But I like 'Nothin on you'

brutebeard
September 20th 2010
1655 Comments


Arrested for alleged demon posession.

he got a voice tho.

Pi3ce0fmind
September 20th 2010
41 Comments


Yeah he is not a bad singer, but he is an idiot.

LepreCon
September 20th 2010
5434 Comments


Today is a good day. Could someone enlighten me as to whether Lil Wayne is still in prison or not?

dixoncocks
September 20th 2010
3188 Comments


google it.

botb
September 20th 2010
11051 Comments


i love his voice tbh

AtavanHalen
September 21st 2010
17920 Comments


Bruno has denied that he was in possesion of cocaine, saying he had no-no-no-nothin' on him, baby.

emilyyy
September 21st 2010
48 Comments


junkie 101 imo


[img]http://www.essentialstyleformen.com/wp-content/uploads/2009/08/hardrock.jpg[/img]

a haven for junkies!

Spec
September 21st 2010
34848 Comments


Never did drugs before? Lol

freebitchbaby
September 21st 2010
12 Comments


cocaine. thats some hard shit for someone who has never done drugs..

Craggles
September 21st 2010
51 Comments


"cops say they asked Mars to "give over whatever narcotics he had." He then "pulled out a white powder substance, which was consistent with cocaine, from his left-front jeans pocket." Mars was charged once the substance was tested and found to be cocaine."

How is this "suspicion of cocaine possession"? Pretty confirmed by the looks of it


Bulldog
September 21st 2010
3796 Comments


good

SoapySoap
September 21st 2010
865 Comments


Nobody has cocaine on them if they've never done drugs before.

Bandido
September 21st 2010
816 Comments


I guess cocaine was one of the things he wanted to buy that he never had.... See what I did? Huh? Huh?

eternium
September 21st 2010
16354 Comments


Like anybody goes from never doing drugs to doing cocaine the next day.

Inveigh
September 21st 2010
26367 Comments


not just doing cocaine, but having a personal bag of it in your pocket while you're alone in a bathroom stall at a Hard Rock Hotel

Digging: Big K.R.I.T. - 4eva Is a Mighty Long Time

Counterfeit
September 21st 2010
17837 Comments


worst song on B.o.B.'s album

Inveigh
September 21st 2010
26367 Comments


they're all the worst song

Counterfeit
September 21st 2010
17837 Comments


album isnt that baadddddddddd
3.5-4

Inveigh
September 21st 2010
26367 Comments


more like a 2


you'll grow out of it man, I promise ;-)

Counterfeit
September 21st 2010
17837 Comments


lol, funny part is i thought i would hate it

rebel86
September 22nd 2010
132 Comments


Why is everybody doing coke? When did coke become "cool"?
Kid Cudi, Linday, Paris, Britney, hipsters....

Why can't people just stick to weed and shrooms? Narcotics are a NO NO!!!

OvrotLivesAgain
September 22nd 2010
1497 Comments


What a pussy.
Cocaine?

Do Opium mixed with Meth and Orphan's Tear.

Dogget
September 22nd 2010
781 Comments


When did coke become "cool"?

the 80's

mifzal
April 24th 2011
2734 Comments


He's just following the footsteps of every Pop/R&b star

Josh D.
April 24th 2011
14075 Comments


Thanks for bumping this.

I hate this fucker's music/voice.

joshieboy12345
March 6th 2013
5401 Comments


Don't think he is that bad tbh has a pretty unique and cool voice. But as l was told when l was 12 ''Drugs are bad''

Apollo
March 6th 2013
10670 Comments


Why the fuck are you bumping news from 3 years ago

joshieboy12345
March 6th 2013
5401 Comments


Searched Bruno Mars to rate his stuff coz I just heard one of his songs on the radio. Clicked on arrested for possession coz I didn't know he has been a naughty boy by sniffing some coke.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

R.I.P. Chester Bennington
Jesse Lacey Allegations
Brand new Brand New record
Black Malachite calls it quits
Glassjaw - Material Control info
The Old Taylor is Dead
Lil Peep Dead At 21
RIP Tom Petty
Converge Release New Single
Decapitated accused of rape



OTHER RECENT NEWS

LAST CALL: Your Top 50 of 2017
Monads introduce debut LP
Red Vox release Another Light
Wrathblade stream sophomore LP
Dope af Twice video
The Cure celebrate 4 decades
New Runaway Brother Album
Warrel Dane dead at age 56
Nine Inch Nails rehearsal music v..
Master Boot Record VirtuaVerse OST
Another new Childspeak video
Organized Chaos divulges album
Top 50 Albums of 2017: Voting Open
Moby unveils new single/album
New Ministry Album, Out 2018

» see all news

RELATED REVIEWS
Bruno Mars
24K Magic
Bruno Mars
Unorthodox Jukebox
Bruno Mars
Doo-Wops & Hooligans
Bruno Mars
It's Better If You Don't Understand

STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy