elliootsmeuth
User

Reviews 1
Approval 100%

Soundoffs 87
News Articles 12
Band Edits + Tags 135
Album Edits 43

Album Ratings 1190
Objectivity 58%

Last Active 11-26-18 6:06 am
Joined 01-02-16

Forum Posts 0
Review Comments 3,930

musical taste

favorite bands

shoutbox » all posts 
  • Mort. yeh ive come across them before, need to check them out properly tho. been slacking on the music front recently, might check out some new core soon tho if you have any recs
    April 19 01:33 PM
  • Futures you ever see jimmy live? they?re really excellent sounds just like on album. jim is a great performer tons of energy. luckily caught them a while back. got a signed copy of damage actually haha. yeah man hopefully it?s all sorted out by then but i have a bad feeling.
    April 1 07:38 AM
  • Futures yeah probably gonna stick to strictly midwest for a more narrow focus. definitely my favorite stuff. lots of stuff has like 1 or 2 ratings haha hope people check them out when i make the list. i am not doing to bad! life was moving in a good direction finally but this virus s*** has wrecked my plans. good to hear you?re well man and still jamming the good s***.
    April 1 07:10 AM
  • Futures sup dude! yeah gonna get em all in order just a pain in the ass lol. might make a few lists, few posts idk. definitely an essential guide to 90s emo which i think you'd appreciate. how are you doing?
    April 1 06:29 AM
  • Asdfp277 thats a really sweet message! thank you for the kindness, and good vibes for u too ! -w-
    October 15 05:30 AM

You have to be logged in to post a comment Login | Create a Profile

FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2019 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy