New Quasimoto Album
2013-04-17 by fox | 55 Comments

Producer Madlib is set to revive his Quasimoto persona with his third full-length album titled 'Yessir Whatever', supposedly scheduled to be released this summer. Madlib announced the news on his twitter and official Quasimoto facebook page by revealing that test pressings of the new LP have already been made for his review. Check out the official post and more below:

https://www.facebook.com/Quasimoto/posts/10151516469438190

http://potholesinmyblog.com/madlib-to-release-new-quasimoto-album-yessir-whatever/

Twitter

Band Page: Quasimoto

Comments:Add a Comment 
MisterTornado
Contributing Reviewer
April 17th 2013

4507 Comments


*high pitched squeal*

oltnabrick
April 17th 2013

30533 Comments


it comes out June 18th yeeeeee



cant wait

Digging: Ariana Grande - My Everything

MeatSalad
April 17th 2013

14419 Comments


wow stoked

Digging: Mr. Bungle - California

MisterTornado
Contributing Reviewer
April 17th 2013

4507 Comments


stones throw stay paid

oltnabrick
April 17th 2013

30533 Comments


rumor has it, the new madvillain album is done ;]




Rev
April 17th 2013

9404 Comments


*high pitched squeal* [2]

elephantREVOLUTION
April 17th 2013

2740 Comments


hell yeah

demigod!
April 17th 2013

44131 Comments


hell to the yaaa

Digging: Failure - Magnified

Torii
April 17th 2013

812 Comments


Bad character, y'all know the rutine.
This is dope

ckunke002
April 17th 2013

1033 Comments


FACK YES

ronburgandy
April 17th 2013

249 Comments


yiss yiss yiss

mindleviticus
April 17th 2013

8200 Comments


Can't wait

Keyblade
April 17th 2013

14625 Comments


2013 is a mutant of a year wtf

Digging: Kacica - Kacica

demigod!
April 17th 2013

44131 Comments


too good

XyphynX9
April 17th 2013

137 Comments


Fuck yes! :D

MikeC26
April 17th 2013

3169 Comments


omg

Tupik
April 17th 2013

671 Comments


Come on feet ! Move for me !

Sooo excited

Digging: Mick Jenkins - The Water[s]

Killerhit
April 17th 2013

5249 Comments


HAHA GET IT

QUASI

MO

TO?

illmitch
April 17th 2013

5429 Comments


meh

Jash
April 17th 2013

4244 Comments


illmitch is here to tell us all how much better Gucci Mane is than Lord Quas

MikeC26
April 17th 2013

3169 Comments


What type of fuck doesn't dig quasimoto? What's not to love!?

illmitch
April 17th 2013

5429 Comments


its boring

MikeC26
April 17th 2013

3169 Comments


Maybe it's you that's boring

illmitch
April 17th 2013

5429 Comments


nah im not signed 2 stones throw

oltnabrick
April 17th 2013

30533 Comments


I'm signed to stones throw

illmitch
April 17th 2013

5429 Comments


oh shit im sorry

WashboardSuds
April 17th 2013

4990 Comments


:D

drasticaction74
April 17th 2013

1727 Comments


FUCK yeah

Digging: Rocket From The Crypt - Scream, Dracula, Scream!

ckunke002
April 17th 2013

1033 Comments


Jst sent my demo to Stones Throw

Plz respond, Stones Throw

Trebor.
Contributing Reviewer
April 17th 2013

49971 Comments


2013 best year ever for music

Digging: Armchairpolitician - Seven Segment Decoder

frigyourgenre
April 18th 2013

1463 Comments


where the fuck is new madvillain?!?

kingsoby1
Emeritus
April 18th 2013

4950 Comments


i want madvillainy 2 or a lib/ blu collabo.

oltnabrick
April 18th 2013

30533 Comments


where the fuck is new madvillain?!? [45x5374]

ViralOblivion
April 18th 2013

7679 Comments


We're gonna be spoiled this year

illmitch
April 18th 2013

5429 Comments


read lib/blue as "lil b/blu" and i want to see a madlib/lil b collab now

kingsoby1
Emeritus
April 18th 2013

4950 Comments


lil b w/ a futuristic producer would be sick

oltnabrick
April 18th 2013

30533 Comments


Lil B and El-P




OMG

kingsoby1
Emeritus
April 18th 2013

4950 Comments


that would be incredible. el-p isnt positive enough for lil b to work with tho

demigod!
April 18th 2013

44131 Comments


el would probably slap lil b for being too silly

oltnabrick
April 18th 2013

30533 Comments


El would not do that


El is pre goofy too

kingsoby1
Emeritus
April 18th 2013

4950 Comments


nah el works with tons of odd dudes already - das racist for one, mr mf exquire, etc

demigod!
April 18th 2013

44131 Comments


yeah true, i mean the full retard video was quirky as hell

idk im just biased i kinda hate lil b

oltnabrick
April 18th 2013

30533 Comments


Well Lil B loves you demi

kingsoby1
Emeritus
April 18th 2013

4950 Comments


how can you hate lil b

kingsoby1
Emeritus
April 18th 2013

4950 Comments


that's like saying you hate love and happiness

demigod!
April 18th 2013

44131 Comments


idk he has always just annoyed me rather than making me laugh

i know its satire but he just seems obnoxious to me

oltnabrick
April 18th 2013

30533 Comments


That's a terrible opinion

kingsoby1
Emeritus
April 18th 2013

4950 Comments


ya opinion is a 1/5

watch the video for i love you man. it's not supposed to make you laugh, and it's not really satire. he's just an incredibly positive guy with a great message. his production can be awesome at times too

illmitch
April 18th 2013

5429 Comments


yeah its not satire lil b is very serious

you just have to be a higher level of #based to understand him

oltnabrick
April 18th 2013

30533 Comments


Lil B is also great live


He's super into it and let's everyone on stage to dance

illmitch
April 18th 2013

5429 Comments


dunno if you knew this but if you go to concerts that arent metal concerts there are girls there too

oltnabrick
April 18th 2013

30533 Comments


Hot bitches all over the venue at a Lil B concert

kingsoby1
Emeritus
April 18th 2013

4950 Comments


man metal shows are the worst

so much B.O.

oltnabrick
April 18th 2013

30533 Comments


I stopped going to metal shows lol

kingsoby1
Emeritus
April 18th 2013

4950 Comments


i only do electronic / hiphop / etc now. some indie. some punk/hardcore



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED
KISS music banned from Triple M r..
Nickelback return with new song
Opeth stream Pale Communion
Green Day Singer Kicked Off Plane
New Nicki Minaj video
Taylor Swift releases new single
Breaking Benjamin announce new li..
Gerard Way releases new music vid..
As Blood Runs Black surprise
Aphex Twin announces new album

OTHER RECENT NEWS
The Helix Nebula release new track
Scott Walker/Sunn O))) teaser
FKA Twigs posts new videos for un..
Blood of Kingu stream new LP
Pianos Become the Teeth tease new..
Gob Stream Apt. 13
Run the Jewels 2 in October
New Gideon song
Sanctuary stream new song
Dying Out Flame stream debut album
The Wonder Years cancel Australia..
Maya Beiser streams new album
Casey Jack streams debut album
Ariana Grande & Weeknd collab
Rosetta release teaser

» see all news

RELATED REVIEWS
Quasimoto
Yessir Whatever
Quasimoto
The Further Adventures of Lord Quas
Quasimoto
Rappcats
Quasimoto
Astronaut EP
Quasimoto
The Unseen
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy