New Nelly song/album
2013-03-19 by fromtheinside | 45 Comments

Pop/Country and (sometimes) Hip Hop star Nelly has released a new video as of March 1st for
his newest single "Hey Porsche", which sounds as thought out as it reads. The song is the
first single from his upcoming album "M.O.". The album is set to feature Nelly Furtado, Wiz
Khalifa, Florida Georgia Line and T.I. and should bring the past back in a blast.

The video for "Hey Porsche" can be streamed on youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=Fh1ZFNoREjg

Twitter

Band Page: Nelly

Comments:Add a Comment 
KILL
March 19th 2013

67082 Comments


illmitch is gonna shit

Digging: Picchio dal Pozzo - Picchio dal Pozzo

Keyblade
March 19th 2013

13255 Comments


one of the worst things i've ever seen. i love how he's trying to act cool like he isn't actually singing bubblegum pop

Digging: Nmesh - Dream Sequins

baldymort
March 19th 2013

659 Comments


needs more bandaid

henryChinaski
March 19th 2013

2456 Comments


Hahaha. Thanks Nelly, you made my day.

Digging: The War on Drugs - Lost in the Dream

henryChinaski
March 19th 2013

2456 Comments


NOT

Storm In A Teacup
March 19th 2013

12688 Comments


Shit bland

Toadstool
March 19th 2013

134 Comments


lol nelly

Zeiu
March 19th 2013

129 Comments


lololol

Monstar1790
March 19th 2013

119 Comments


"which sounds as thought out as it reads"

Sick burn

hykinix
March 19th 2013

187 Comments


Thanks cinco.

NapalmCrusader
March 19th 2013

1737 Comments


Lol, Nelly, Dillema is nostalgia but seriously, this guy sucks dick.

RosaParks
March 19th 2013

14592 Comments


who?

RosaParks
March 19th 2013

14592 Comments


not sure if i'm just shocked because i wasn't expecting that or if that was one of the worst things i've ever heard

Storm In A Teacup
March 19th 2013

12688 Comments


This nigga said AOTY rofl

ButtsweatAndTears
March 19th 2013

340 Comments


When did Nelly turn into Flo Rida...

BigPleb
March 19th 2013

28453 Comments


awful as predicted

Azn.
March 19th 2013

5306 Comments


wish these people would stop wearing the "country" genre label on their sleeves.
country sucks anyway

Digging: Saintseneca - Dark Arc

fromtheinside
March 19th 2013

16377 Comments


ohhh man. this is probably one of the worst songs i've ever heard. just had to share the joy you guys

Digging: Bast - Spectres

BillClinton
March 19th 2013

78 Comments


Meh

JrmyPrks
March 19th 2013

306 Comments


HAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHA

oltnabrick
March 19th 2013

29282 Comments


this is 20/20 levels of good


everyone listen!

Digging: Future - Honest

oltnabrick
March 19th 2013

29282 Comments


it will be a 5/5

hagemanjordan12
March 19th 2013

21 Comments


This is awful

bloc
March 19th 2013

34491 Comments


He still have the band-aid?

Digging: He Is Legend - I Am Hollywood

fromtheinside
March 19th 2013

16377 Comments


oh bloc please listen to this song and experience

bloc
March 19th 2013

34491 Comments


Why did he even have the band-aid?

oltnabrick
March 19th 2013

29282 Comments


come on guys, he has an album called 5.0


that demands an auto-5

DirEnRefused
March 19th 2013

1961 Comments


Why did he even have the band-aid?

Gangster zits.

oltnabrick
March 19th 2013

29282 Comments


wow HEY PORSCHE WOW HEY WUT IT DO HI WOW SUP FOOL

SlMBOLlC
March 19th 2013

4456 Comments


Haha he named his album after MO!

And this guy is still alive?

ButtsweatAndTears
March 19th 2013

340 Comments


"Just blow my whistle baby whistle baby".....Wait... What so you mean they aren't the same song

Strider
March 19th 2013

4598 Comments


Oh, so this is what crack does to you...

DirEnRefused
March 19th 2013

1961 Comments


Yeah dude, crack produces shit tons of mainstream pop.

CamGrovesfan
March 19th 2013

167 Comments


Like Nelly? Then check out my review of Cam Groves most recent album i'm tying to get more people to notice him! :p it'd be nice if you could please check this out

http://www.sputnikmusic.com/review/55714/Cam-Groves-Grovenistic/

DirEnRefused
March 19th 2013

1961 Comments


Kill yourself.

CamGrovesfan
March 19th 2013

167 Comments


@DirEnRefused

Me? :/

geasoftime
March 19th 2013

1139 Comments


That was almost as good as Country Grammar. Which is to say, terrible. I interrupted a Neurosis album to listen to that. I don't know if I'll ever be able to forgive myself.

Strider
March 19th 2013

4598 Comments


this song makes country grammar look like illmatic

that comment made me pee myself

BTBAMbear
March 20th 2013

96 Comments


if you wanna go and get high with me
smoke a L in the back of the Benzy

...oh sorry wrong song.

fromtheinside
March 20th 2013

16377 Comments


listened again and its still the same!

1ChrisRock
March 20th 2013

100 Comments


He is the fusion of Ja Rule & Flo Rida

oltnabrick
May 15th 2013

29282 Comments


Cut him´╗┐ some fucking slack. It's called evolution. He's always been pop-rap, and this is what the pop in pop-rap sounds like right now. Rap is getting more poppy as well. Whatever genre you want to put him in or classify him as, the shit sounds great.

RosaParks
May 15th 2013

14592 Comments


rules

oltnabrick
May 15th 2013

29282 Comments


cant wait for the album to drop


#nelly2013

fromtheinside
January 8th 2014

16377 Comments


this song got soty right?



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED
BREAKING: Chad Kroeger Sucks Dick
Deftones Surprise
Mastodon Release New Song
Dillinger Escape Plan drop surpri..
Rise Against teases new album
Lana Del Rey Drops West Coast
New Whitechapel Song
The Amity Affliction release new ..
Converge AWLWLB Video
Agalloch to tour U.S.

OTHER RECENT NEWS
Edguy stream new LP
Remaining As I Lay Dying members ..
Red Preview New Track
Dean Blunt's Free Jazz
New Heep Album Coming Up
Katatonia Part With Drummer
Serdce stream new songs
Black Tongue post music video
Mats/Morgan stream new song
Carnal Forge post new material
Stream Of Passion post new video
Paramnesia Stream Album
Molecular Corporation LP out
David J Covers Britney Spears
Extreme O.D. stream new EP

» see all news

RELATED REVIEWS
Nelly
M.O.
Nelly
5.0
Nelly
Sweatsuit
Nelly
Sweat / Suit
Nelly
Suit
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy