Phoenix Post Video

2013-03-08 by cpimentel986 | 24 Comments
French band Phoenix have released a new music video for the lead single Entertainment, off their forthcoming album "Bankrupt!" which is due for release the 22nd of April of this year.

www.youtube.com/watch?v=tBsRvthVhdw

Tagged: Phoenix

Comments:Add a Comment 
henryChinaski
March 8th 2013
2979 Comments


Cool video.

Crawl
March 8th 2013
1681 Comments


Like a riot like a riot oh!

cpimentel986
March 8th 2013
82 Comments


Yeah, it's in the same vein, though i think we're in for something slightly different.

Aids
March 8th 2013
24176 Comments


perfect music video, so damn entertaining

Digging: RATKING - 700 Fill

cpimentel986
March 8th 2013
82 Comments


sarcasm?

klap
Staff Reviewer
March 8th 2013
10787 Comments


this was so bizarre haha

wabbit
March 8th 2013
7052 Comments


#korea

peaks40
March 8th 2013
2805 Comments


gotta check this

dixoncocks
March 8th 2013
2827 Comments


Asian kids in the intro scared the shit out of me.

bloc
March 8th 2013
35252 Comments


Album is pretty damn fun

Aids
March 9th 2013
24176 Comments


"sarcasm?"

nope

Trebor.
Contributing Reviewer
March 9th 2013
51166 Comments


Conversation with my sister:

Me: Phoenix suck, they basically have one song that they play over and over

Sister: Yeah but it's a good song

Schooled me

Aids
March 9th 2013
24176 Comments


man you are just the edgiest

klap
Staff Reviewer
March 9th 2013
10787 Comments


god trebor you suck

Trebor.
Contributing Reviewer
March 9th 2013
51166 Comments


Sorry I don't like teenage girl music

Aids
March 10th 2013
24176 Comments


dude youre posting dream theater songs on facebook

Aids
March 10th 2013
24176 Comments


dont even

coneren
March 10th 2013
11111 Comments


dream theater rocks whats wrong with that thats manly music

Trebor.
Contributing Reviewer
March 10th 2013
51166 Comments


I'd rather jam dream theater with KILL than this

coneren
March 10th 2013
11111 Comments


i wouldnt dream theater sucks

klap
Staff Reviewer
March 10th 2013
10787 Comments


i dont know any teenage girls that listen to this but i wish i did ;)

Trebor.
Contributing Reviewer
March 10th 2013
51166 Comments


Damn maybe my sister just has better taste than me and I'm the asshole damn

cpimentel986
March 10th 2013
82 Comments


No, maybe you're just misguided. Its okay

cpimentel986
March 10th 2013
82 Comments


Nah, i like them, but i'll wait for the new LP to see if this is innovation or they're giving us their own X&Y



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Slint guitarist survives suicide ..
Tool + Mastodon supergroup
Scarlett Johansson forms band
Muse unleash new single
Nickelback get groovy
New Godspeed You! Black Emperor a..
New Muse song
Steven Wilson premieres new tune
New Incubus Song
Kendrick Lamar unveils new single



OTHER RECENT NEWS

Arcturus post new song
The U.S. hates Bieber, Nickelback
New Alesana Song
Free Bjork Live Album
Weedeater stream new tune
Soul Grip stream debut LP
I The Mighty drop new single
Devendorf And Seim Team Up
L'Orange releases music video
Immortal Disband
New Brandon Flowers Song
Dizziness stream new LP
Blacksoul Seraphim stream new alb..
Zayn Malik leaves One Direction
Blur stream The Magic Whip

» see all news

RELATED REVIEWS
Phoenix
Bankrupt!
Phoenix
Live in Sydney
Phoenix
Wolfgang Amadeus Phoenix
Phoenix
Kitsuné Tabloid
Phoenix
It's Never Been Like That
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy