Nas Posts New Video
2012-08-31 by Davey Boy STAFF | 9 Comments

New York rapper Nas has posted a video for his new song 'Bye Baby'.

The track is the 3rd single to be taken from the veteran's 10th solo LP 'Life Is Good', which was released last month.

http://www.youtube.com/watch?v=uTElCXrYdo0

Twitter

Band Page: Nas

Comments:Add a Comment 
MasBarHigeuoris21
August 31st 2012

1486 Comments


Meh song. Meh video. Should have chosen a better song from this album to release as a single

SwayzeFaced
August 31st 2012

336 Comments


Reminds me of old school 90's R&B videos.

bloc
August 31st 2012

34499 Comments


Haha yeah I was about to say how 90's this video looks

Digging: He Is Legend - I Am Hollywood

MisterTornado
Contributing Reviewer
September 1st 2012

4211 Comments


Best song on the album

Should change that link though. http://www.youtube.com/watch?v=R1f4R3owxkI

Digging: Ju Sei and Utah Kawasaki - ??????

Storm In A Teacup
September 1st 2012

12688 Comments


Not gonna watch right now, will later.

I must say I'm extremely disappointed in what singles have been chosen and the timing and etc. etc.

If I controlled it I would have kept Nasty under wraps until the album was released. The first single would have been Summer On Smash, get that out of the way by releasing it a year before the release of the album. Then one month before the album comes out release "Nasty". Third single would be released the week of release and that would be "Roses". Then eventually "Cherry Wine", "Black Bond", and "World's An Addiction".

porch
September 1st 2012

8390 Comments


wow you are a master of timing and control

Storm In A Teacup
September 1st 2012

12688 Comments


Dude I am. If I need a quickie okay, if I want to go iron man that's cool too.

Drugs help with the second part too.

Duuuuude fuck taking viagra or anything like that ever tho. I'm talking about getting fucked up drugs.

lolol hey those lols remind me of tie fighters

porch
September 1st 2012

8390 Comments


how would you have sequenced the singles for illmatic and stillmatic

Storm In A Teacup
September 1st 2012

12688 Comments


OMG Fucking "New York State of Mind" would be Illmatic's first single. Second single would be "One Love", third "World Is Yours", fourth "It Ain't Hard To Tell", fifth "Life's A Bitch"

It's criminal NY State wasn't a single.

Stillmatic: 1st single: "Ether" 2nd single: "What Goes Around" 3rd single: "My Country" 4th single: "Every Ghetto" 5th single: "One Mic"



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED
Dot Hacker RSD 7
King Crimson to reform
Sunny Day Real Estate release new..
Thantifaxath stream debut album
Yuck Fly Southern Skies
BREAKING: Chad Kroeger Sucks Dick
Mastodon Release New Song
A Second New Subrosa Song
"Ultra Beatdown" Album Art
Remaining As I Lay Dying members ..

OTHER RECENT NEWS
Sukekiyo post album preview
Gilliam Release Debut EP
Vallenfyre post new song
Ace Frehley: New Album in June
New Stampede to Timberline LP
The Hell Signs To Prosthetic
Perturbator streams new song
Edguy stream new LP
Red Preview New Track
Dean Blunt's Free Jazz
New Heep Album Coming Up
Katatonia Part With Drummer
Serdce stream new songs
Black Tongue post music video
Mats/Morgan stream new song

» see all news

RELATED REVIEWS
Nas
Illmatic XX
Nas
Life Is Good
Nas
Distant Relatives
Nas
Untitled
Nas
Greatest Hits
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy