New Black Veil Brides Video

2012-06-17 by | 53 Comments
Glamcore band Black Veil Brides have released a new music video for their song "Coffin" off of their Rebels EP which was released during the holiday season. It was directed by Patrick Fogarty, who has directed all of the band's music videos bar "Fallen Angels".

Video:
http://www.youtube.com/watch?v=1frhTuRKqqc

Tagged: Black Veil Brides

Comments:Add a Comment 
BurnedBlack606
June 18th 2012
490 Comments


Fuck yes

johnnydeking29
June 18th 2012
11095 Comments


Dammit, snide, why did you post this?
Lol@ glamcore

Da11thMytrillSphere
June 18th 2012
545 Comments


Glamcore?????????????? ok

BodomThrashMachine
June 18th 2012
316 Comments


Lol@ glamcore [2]

This band is terrible and they should feel terrible. Obviously they're not gonna do that, instead choosing to milk angsty teen scenefags and scenewhores of their money.


JAXETA
June 18th 2012
805 Comments


we we we so excited

anarchistfish
June 18th 2012
25502 Comments


Holiday season is Christmas right?

Digging: $uicideboy$ and Getter - Radical $uicide

GuanoBumbershoot
June 18th 2012
1590 Comments


the grandmother's reaction video was better.

johnnydeking29
June 18th 2012
11095 Comments


No it wasn't, it was annoying as fuck

anarchistfish
June 18th 2012
25502 Comments


Why bother even posting about this band? I wouldn't be particularly bothered my them if I could just pretend they didn't exist but there's always someone who's got to make sure you fucking know about their latest movements, even on this site.

sterilevision
June 18th 2012
156 Comments


Shitty gay crap scene crap shit fuck off awful WHY?

ChuckRIP
June 18th 2012
22 Comments


Why is this posted in the "metal" section. This isn't metal. These guys deserve to die. Their fanbase is fat 13 year old girls who are ignorant on the subject of metal.

GuanoBumbershoot
June 18th 2012
1590 Comments


"No it wasn't, it was annoying as fuck"

You're right. That's kinda the point.

DotEight
June 18th 2012
5701 Comments


Album of the year material right here.

SourAK
June 18th 2012
1628 Comments


scenefuckcore.

Da11thMytrillSphere
June 18th 2012
545 Comments


The band is just an act that must be ignored, nobody can take seriously andy sixx and company.

Devastator
June 18th 2012
2955 Comments


Those screams were the worst thing ever. So bad it hurts.

Digging: Zao - The Well-Intentioned Virus

sterilevision
June 18th 2012
156 Comments


Oh shit, I just listened to it
Riff is ripped of someone, I can tell
Vocals are shit

GuanoBumbershoot
June 18th 2012
1590 Comments


They ditched the make up. Give it a year, and they'll all be wearing pea coats, scarves, designer skinny jeans and loafers.

breakingthefragile
June 18th 2012
3103 Comments


WHERE'S ICYLILY IN THIS THREAD!?

JAXETA
June 18th 2012
805 Comments


his vocals kill the band, the instrumental work isn't THAT bad

BurnedBlack606
June 18th 2012
490 Comments


Was there a single breakdown?
No?
What the fuck?

actually there mighta been couldnt finish it

Havey
June 18th 2012
10075 Comments


IcyLily is ASnideRemark

I've figured it out

JAXETA
June 18th 2012
805 Comments


that too

Mabbitt
June 18th 2012
1497 Comments


Was there a single breakdown?
No?
What the fuck?

actually there mighta been couldnt finish it


three minutes in.

Quen
June 18th 2012
1633 Comments


his screams were so bad hahaha

ConcubinaryCode
June 18th 2012
3806 Comments


Little late for a video off an EP that came out six months ago.

Seanny
June 18th 2012
76 Comments


boring

sweetcheex
June 18th 2012
10 Comments


this band is terrible

KILL
June 18th 2012
78784 Comments


m/

Digging: Metallica - Hardwired... to Self-Destruct

Spec
June 18th 2012
32612 Comments


kill digs it

Kris.
June 18th 2012
13552 Comments


how can you not love that solo

Spec
June 18th 2012
32612 Comments


beats any mustaine solo

Kris.
June 18th 2012
13552 Comments


i actually, sadly, agree with that due to my immense hatred for anything mustaine-related

KILL
June 18th 2012
78784 Comments


wow fags

Kris.
June 18th 2012
13552 Comments


kill we've talked about this mustaine's a huge faggot and i can't rock to that megadeth shit

KILL
June 18th 2012
78784 Comments


well kris if you knew how to thrash you'd know mustaine was the shit rust in peace and peace sells are the best albums ever but i guess you will never NO

Spec
June 18th 2012
32612 Comments


Megadeth actually rules pretty hard. He sucks at vox though.

KILL
June 18th 2012
78784 Comments


yea well its thrash so who cares

Spec
June 18th 2012
32612 Comments


Anthrax vocalist is good tho.

KILL
June 18th 2012
78784 Comments


charles sabin>

Spec
June 18th 2012
32612 Comments


wait no
Edit

KILL
June 18th 2012
78784 Comments


m/

Spec
June 18th 2012
32612 Comments


neck

anarchistfish
June 18th 2012
25502 Comments


so yeah, why bother posting this?

po0ty
June 18th 2012
526 Comments


is this band forreal?

Havey
June 18th 2012
10075 Comments


self titled is great indeed

AdamK
June 19th 2012
987 Comments


amount of likes vs dislikes is highly disturbing

henryChinaski
June 19th 2012
3495 Comments


Glamcore! Hilarious...

Digging: Midnight Faces - Heavenly Bodies

simonpettersen
June 19th 2012
272 Comments


aiden doesn't sound so bad since these guys came along.

True, and Aiden is pretty fucking bad.


zaruyache
June 24th 2012
14871 Comments


It was poop. Surprise!

Digging: City of the Sun - To the Sun and All the Cities in Between

sixdegrees
June 24th 2012
22311 Comments


that was extremely necessary.

Digging: Difference Engine - Breadmaker

PanteraWaynette
July 11th 2012
2 Comments


This is to all the people who think Black Veil Brides, all Emo people, all Goth people, and all Scene people are fags/gay/whores FUCK YOU, YOU FAT PIECE OF SHIT!!!!!

Devastator
July 11th 2012
2955 Comments


^ not helping your cause.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Michael Gira Accused of Rape
R.I.P. David Bowie
R.I.P. Lemmy
The Story So Far's vocalist dropk..
Scott Weiland dead at 48
Brand new Brand New Single
Killswitch Engage debut new single
Rush drummer retires
Deftones stream new single
Riverside guitarist dies



OTHER RECENT NEWS

At The Drive-In return
R.I.P. Greg Lake
New I See Stars video
Big Syke Found Dead
Sleep Token release EP
Comeback song from Acceptance
Jam Krallice's Adult Swim Tune
Elbow Name New Album/Song
Enemies stream final album
2017 Grammy Nominees
New Wolfheart single and album
New Arcane Roots Single
Bladee & Thaiboy Digital drop new..
Second single by Need
Black Anvil post new song

» see all news

RELATED REVIEWS
Black Veil Brides
Alive and Burning - Live in Los Angeles
Black Veil Brides
Black Veil Brides
Black Veil Brides
Wretched and Divine
Black Veil Brides
Rebels
Black Veil Brides
Set the World on Fire
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy