New Suis La Lune Song

2012-05-16 by Wes Williams | 44 Comments
Swedish Screamo band Suis La Lune are streaming a song off of their upcoming album Riala. The track is titled Remorse.

It can be streamed here: http://www.siqshit.com/post/23166628150

Tagged: Suis La Lune

Comments:Add a Comment 
Athom
Emeritus
May 16th 2012
17240 Comments


SO GOOD

eternium
May 16th 2012
16352 Comments


God, those guitars.

Maniac!
May 16th 2012
26320 Comments


love this band

chesse13
May 16th 2012
4961 Comments


so excited holy fuck

ApplicationToHeaven
May 16th 2012
1566 Comments


rrrreally good, the horn was a nice addition to their sound

Adabelle
May 16th 2012
4283 Comments


Sweeeeeeeeet

MisguidedYouth
May 16th 2012
165 Comments


awesome

FearThyEvil
May 16th 2012
13515 Comments


Damn good song.

Trebor.
Contributing Reviewer
May 16th 2012
51565 Comments


sweet

Bloodhail
May 16th 2012
1150 Comments


yeah consider the lp preordered.

Colliiiin
May 16th 2012
677 Comments


Good shit, new album should be quite enjoyable.

Digging: Human Bodies - No Life

DoubtGin
May 16th 2012
6773 Comments


incredible

Bloodhail
May 16th 2012
1150 Comments


yeah calling it

riala > quiet pull your strings

coleba
May 16th 2012
788 Comments


The best is back.

RosaParks
May 16th 2012
16333 Comments


YES YES YES ME LIKEY
best band

Skimaskcheck
May 16th 2012
2364 Comments


awesome song

Enotron
May 16th 2012
7695 Comments


quiet pull the strings is kind of ass in my opinion. heirs dope though.

KotoFtw
May 17th 2012
1077 Comments


Wow really? QPTS is one of my favorite screamo albums.

Bloodhail
May 17th 2012
1150 Comments


@eno

you need to give it another go, because I dont know how you could dislike QPTS

Damus
May 17th 2012
518 Comments


First time listening to these guys. Really digging the horns at the beginning here.

Damus
May 17th 2012
518 Comments


How much of the swedish population speaks english?

sniper
May 17th 2012
19075 Comments


i'm so sorry for
disappointing you
i'm so sorry for
not being there


i was floored

DoubtGin
May 17th 2012
6773 Comments


its no Heir EP

sniper
May 17th 2012
19075 Comments


is anything, though? i'm still all about it.

DoubtGin
May 17th 2012
6773 Comments


yea song is sick

hope the album will be at least as good as Quiet, Pull the Strings!

sniper
May 17th 2012
19075 Comments


i really just want some more suis la lune to jam this summer for those late night drives home from my girl's house. pretty sure this will deliver.

cyLOL
May 17th 2012
50 Comments


Never heard of these guys before. Liking the guitars/drums, but I can't get into the vocals.

sniper
May 17th 2012
19075 Comments


check their ep out, it might get you into the band enough you won't care.

cyLOL
May 17th 2012
50 Comments


I'll certainly give it a try, cheers.

SpritzSpritz
May 17th 2012
528 Comments


song is awesome.


Sniff
May 18th 2012
1906 Comments


Oh yes, pretty much everyone over here in Sweden speaks swedish

Damus
May 18th 2012
518 Comments


Interesting. Is it bad that I just preordered the new album based on this song alone?

SmokingTheClouds
May 18th 2012
639 Comments


I like it more than Quiet, Pull the Strings already. And I adore that album.

DoubtGin
May 18th 2012
6773 Comments


no it was the only correct thing to do

Motiv3
May 23rd 2012
8958 Comments


holy crap this is so good

ThunderNeutral21
May 23rd 2012
3864 Comments


the song itself isnt really one of my faves from the album

sniper
May 23rd 2012
19075 Comments


wait is the album streaming/leaked?

Wolfhorde
May 23rd 2012
13865 Comments


Yes.

ThunderNeutral21
May 23rd 2012
3864 Comments


yeah it leaked, its fucking excellent in my opinion might pull a hawks and first listen 4/5

sniper
May 23rd 2012
19075 Comments


oh actually it is out officially. i'm gonna buy the lp.

ThunderNeutral21
May 23rd 2012
3864 Comments


yeah its out officially. its really fucking great like reallllllly fucking great

sniper
May 23rd 2012
19075 Comments


this is my first download of summer vacay. word.

Wolfhorde
May 23rd 2012
13865 Comments


Yeah, it's pretty cool. Got some nice riffs.

sniper
May 23rd 2012
19075 Comments


nabbed the clear/red haze vinyl. gotta find a d/l



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Brand New release new song as a f..
Tool + Mastodon supergroup
Slint guitarist survives suicide ..
Muse unleash new single
Justin Lowe leaves After the Buri..
Scarlett Johansson forms band
Nickelback get groovy
Justin Lowe found dead
New Muse song
Steven Wilson premieres new tune



OTHER RECENT NEWS

A Skylit Drive release new song
Miley Cyrus debuts new music video
Duran Duran release new song
Gentleman's Pistols debut new tra..
Black Pussy releases new EP
Ludovico Einaudi announce new alb..
Laura Stevenson reveals new LP
Crazy Town stream new album
Mgla stream their new album
Hills streams new album
Goat streams new EP
Sevendust release new song
Sudden Bieber fever outbreak
Baroness announce Purple
Anathema announce new live album

» see all news

RELATED REVIEWS
Suis La Lune
Distance/Closure
Suis La Lune
Riala
Suis La Lune
Demo 2010
Suis La Lune
Suis La Lune/Osceola Split 7"
Suis La Lune
Heir
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy