Fantastimo Album News
2012-05-06 by Scott Krasman | 58 Comments
Avant-garde legends Fantastimo have revealed plans for a new album due out in May 2012. In addition, Matt Polk has been named by frontman Keegan Fraser as the band's new bass player. Fraser claims that the new material will mark "a return to the band's roots" and will be the heaviest album yet.

"i will be recording a new album in the next 24 hours, may 5th or 6th, with new member matt polk who plays awesome bass! i think he will fit in perfectly. welcome matt"

http://fantastimo.bandcamp.com/
Tagged: Fantastimo

Comments:Add a Comment 
MichaelSnoxall
May 6th 2012
12163 Comments


Best album of the decade in the making.

paxman
May 6th 2012
4084 Comments


Omg yes can't wait

MO
May 6th 2012
18687 Comments


another million to be made

Hawks
May 6th 2012
35824 Comments


Fuck yes.

Digging: Engraved - Before The Tales

coneren
May 6th 2012
11111 Comments


im excited its going to be called fantastimo voyage i think

coneren
May 6th 2012
11111 Comments


its going to be very over the top i hope you dont mind

Recspecs
May 6th 2012
9829 Comments


Hahahahaha the picture

coneren
May 6th 2012
11111 Comments


whats funny about it? i went to a professional photoshoot just to get a good picture

Recspecs
May 6th 2012
9829 Comments


I'm sorry for my lack of professionalism. Can't wait for the album.

coneren
May 6th 2012
11111 Comments


ty

paxman
May 6th 2012
4084 Comments


Try to work in an acoustic ballad for the ladies

coneren
May 6th 2012
11111 Comments


good idea ill tell hyper hes good at guitar and bad with ladies so he will do it

XSebbyMcMuffinX
May 6th 2012
339 Comments


Dude in the pic looks like Woody Harrelson.


coneren
May 6th 2012
11111 Comments


yeah i look great

Scoot
May 6th 2012
17754 Comments


sweet

Kris.
May 6th 2012
12345 Comments


avant garde blackened electronic deathcore

goddammit fantastimo just take all of my fucking money

macman76
May 6th 2012
373 Comments


I need tour dates

coneren
May 6th 2012
11111 Comments


adam thomas sure loves this

Trebor.
Contributing Reviewer
May 6th 2012
50396 Comments


I finished the Fantastimo song I produced, will be up in a sec
Most avante garde thing ever recorded

Digging: Viper the Rapper - You'll Cowards Don't Even Smoke Crack

1drummer
May 6th 2012
324 Comments


Im glad shit ass faux bands like this get more attention than actual musicians on sputnik.

Kris.
May 6th 2012
12345 Comments


shut up fag

1drummer
May 6th 2012
324 Comments


FUCK YOU IT'S TRUE

Trebor.
Contributing Reviewer
May 6th 2012
50396 Comments


Your band probably sucks

Kris.
May 6th 2012
12345 Comments


yea your bands probaly shit get the fuck out of here

1drummer
May 6th 2012
324 Comments


You faggot users ruin this site to be completely honest.

Trebor.
Contributing Reviewer
May 6th 2012
50396 Comments


Says the newb with no avatar


Kris.
May 6th 2012
12345 Comments


yea fag wheres your avatar get the fuck off my site queer

1drummer
May 6th 2012
324 Comments


This place is full of so much hate and not open to new music and closed minded to what is actually good. With the exception of the "newbs" who come to look for good new music this site is SHIT.

Trebor.
Contributing Reviewer
May 6th 2012
50396 Comments


So fucking leave and join absolutepunk or ultimate-guitar or some gay site

Kris.
May 6th 2012
12345 Comments


ok if you dont like it then leave lol go suck yr dads cock or something fag we odnt want you here

danielito19
May 6th 2012
5638 Comments


fucking hilarious

1drummer
May 6th 2012
324 Comments


I think I'll stick around to throw my opinion in when necessary. Thanks.

1drummer
May 6th 2012
324 Comments


I particularly love all the high school comebacks btw..

Trebor.
Contributing Reviewer
May 6th 2012
50396 Comments


We have reached an official verdict regarding your opinions...
Nobody gives a shit

Kris.
May 6th 2012
12345 Comments


because everyone here wants ot hear your opinion soooo badly

Kris.
May 6th 2012
12345 Comments


YEA TREB N KRIS UNITE

1drummer
May 6th 2012
324 Comments


Wow.. IT'S A GODDAMN MUSIC REVIEW SITE. IT'S BASED ON OPINIONS FUCKERS.

Trebor.
Contributing Reviewer
May 6th 2012
50396 Comments


Not every opinion is created equal


Kris.
May 6th 2012
12345 Comments


lol he thinks opinions matter around here god thats adorable welcome to the internet fag

1drummer
May 6th 2012
324 Comments


Obviously, you rated this shit show a 5.

Kris.
May 6th 2012
12345 Comments


fantastimo is 2deep4u

Kris.
May 6th 2012
12345 Comments


whoa








too far man

1drummer
May 6th 2012
324 Comments


2deep4u is what I told your mom

Trebor.
Contributing Reviewer
May 6th 2012
50396 Comments


too far, I'm reporting you

1drummer
May 6th 2012
324 Comments


pssshhhhhh fuck that and this.

byebye

Kris.
May 6th 2012
12345 Comments


what are you a fucking 5 year old this is a music review site keep your perv shit on 4chan

1drummer
May 6th 2012
324 Comments


Your comments were far more immature, and uncalled for than mine sir.

sniper
May 6th 2012
19050 Comments


who approved this as news?

Trebor.
Contributing Reviewer
May 6th 2012
50396 Comments


What am I listening to

Scoot
May 7th 2012
17754 Comments


who wrote this in the first place?

Ovrot
May 7th 2012
10495 Comments


Listened earlier
It rules.

paxman
May 7th 2012
4084 Comments


Lol 1drummer or whatever is butthurt because nobody likes Rest

paxman
May 7th 2012
4084 Comments


Never mind, he's from Tabula Rasa. But he's a douchebag just like kellerdeck because he rated his own EP a 4.5.

Ovrot
May 7th 2012
10495 Comments


Yeah
never rate my albums over 4

1drummer
May 7th 2012
324 Comments


and paxman is butthurt cause he got fuk'd in the asss *and were back*

DarthMann
May 7th 2012
13815 Comments


oi fuck you wats wrong with 4chan its the origin of the internet

DarthMann
May 7th 2012
13815 Comments


i reviewed mine as a 1 once and downer negd it and i fled from the site for a while :[

YouGotLucky
May 7th 2012
946 Comments


y the fuck is pepple posting this shit wtf ppl u need to get your shit together this is a serious musixc site u assholes!



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





MOST VIEWED NEWS

Thom Yorke shares image of new re..
At the Gates stream new song
Issues release live music video
Logic drops debut single
Dance Gavin Dance stream new song
New Stick To Your Guns record
Yellowcard release new song
Emarosa release music video
Burn The Sun stream debut EP
New Charli XCX Album Delayed


OTHER RECENT NEWS

Spiders post new single
Helevorn stream new album
New Replacements Album?
Stream Flying Colors's New LP
New Nothing More video
Andy Stott announces new LP
Varathron post new song
Arca drops new single
Mysticum welcomes you to Planet S..
Stream Hammock's Sleepover 2
Zodiac stream Sonic Child
I The Mighty vocalist goes solo
Avenged Sevenfold release new vid..
GWAR reveal David Brockie's repla..
Superfood set release date for ne..

» see all news

RELATED REVIEWS
Fantastimo
Led Zeppelin V
Fantastimo
Fantastimo Voyage
Fantastimo
Fantastimo II: The Remixes
Fantastimo
Fantastimo Journey
FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy