StrikeOfTheBeast
Resident Metalhead Piranha
User

Soundoffs 319
Album Ratings 2227
Objectivity 77%

Last Active 08-13-19 1:56 pm
Joined 09-19-16

Forum Posts 7
Review Comments 8,382

shoutbox » all posts 
  • Source thrash
    July 10 05:21 AM
  • Get Low r u ded
    January 18 05:44 AM
  • CaptainDooRight https://trvth.bandcamp.com/album/inordinate-and-surpassing
    December 12 07:29 PM
  • oltnabrick ok what
    August 13 02:18 AM
  • Tyler. Jom Well, you asked nicely. It's on both of you if he falls back into less desirable habits!
    August 10 05:09 PM
  • Kaiwaz huh?
    August 1 01:37 AM
  • DDDeftoneDDD When I told about Gojira's vibe on vocals on Gorguts thread it was certainly their previous work The Link. I hope you enjoy the band...I think they are pretty unique. Much more accessible than bands like Gorguts though m/
    July 25 08:21 AM
  • budgie strikeoftheBANANAAAAAAAAA
    July 23 02:22 PM
  • budgie bBbuDdgGgiEeEe
    July 23 02:17 PM
  • Hawks BerryMencia
    June 24 05:45 PM
  • Hawks Eat men ass.
    June 24 05:41 PM
  • Hawks Men ass.
    June 24 05:30 PM
  • Hawks Menshuggah
    June 24 04:49 PM
  • Ryus i meant mike akerfeldt but i appreciate the shout
    June 16 02:11 PM
  • Pikazilla Hell yeah m/ m/ m/
    June 10 10:44 AM
  • hexfix93 Haha nice, at least you ended up digging them both m/
    June 1 10:44 PM
  • hexfix93 Lmao I was actually gonna say "I think you checked the wrong one" cuz I saw that. But I wasn't sure that was unrelated or not. Were you confused when it was a hardcore band? Cuz I figured you'd be like wait why is he telling me to check hardcore lol. But yeah it's Decrepit (USA-OH)
    June 1 10:14 PM
  • hexfix93 Gonna keep pestering u til u check https://www.youtube.com/watch?v=Hn3DJsZWGM4
    June 1 07:00 PM
  • Egarran Could you please keep the men meme out of music discussions for... a week for starters? See how it works?
    June 1 09:50 AM
  • Hawks I?m ****in dead lmao.
    May 31 04:25 PM
  • Hawks Phil Collmens
    May 31 04:17 PM
  • Hawks AngelMenker
    May 31 04:12 PM
  • Hawks Thy Art is Mender
    May 31 04:08 PM
  • Hawks Lmaooooooooo
    May 30 07:41 PM
  • Hawks King Diamend
    May 30 07:37 PM
  • Hawks Who would that be??? Lol
    May 29 01:37 AM
  • Hawks [2]
    May 28 10:56 PM
  • hexfix93 For sure dude let me know what you think when you hear it. It riffs hard as **** though I can't see you not liking it.
    May 27 09:58 PM
  • hexfix93 Dude you jam Decrepit yet?
    May 27 04:50 PM
  • artiswar Sorry for spamming your box, but I just thought of a really good rule you should implement. It's like a dibs system, so you make a post with the word 'writing'. Then when you're done with your writing your part, you edit the commend, 'writing' and put your post.This way, we will avoid multiple timelines and people posting over each other. Also, dude your thread is by far the most fun I've ever had on Sput. I look forward to this becoming a regular thing.
    May 26 09:21 PM
  • veninblazer ayooo
    May 26 06:00 PM
  • artiswar Of course there's a prophecy about Ben Shappiro and Deathspell Omega. I'm ****ing dead dude
    May 25 10:54 PM
  • artiswar Ok **** it I'm reading it. Btw you should your last comment, and instead edit it into the actual list so that any random newcomers will clearly see it.
    May 25 10:51 PM
  • artiswar Wow, I'm shocked.
    May 25 10:46 PM
  • artiswar I'm too busy to write anything, so I probably won't bother reading tonight. Is it good? No spoilers.
    May 25 10:43 PM
  • artiswar yeah otherwise these maniacs will just run wild till the end of time
    May 25 10:39 PM
  • artiswar Damn, like 20 new messages since I checked last. I'm scared to look! Maybe you should decide an end point that everyone is clear on, so we can kinda work together to end the story at a specific point (maybe at 100 comments?) and then do it all over again?
    May 25 10:25 PM
  • artiswar story has a good consistent internal logic so far
    May 24 11:35 PM
  • artiswar ambitious thread idea, kudos
    May 24 11:27 PM
  • Darius The Imposter You stupid, stupid, daft ****ing twit, Do you realize what you have done?
    May 24 05:52 PM
  • manosg Hey Strike, thanks for the message. Will let you know if I have any news.
    May 24 01:12 PM
  • Jom Well, you asked nicely. It's on both of you if he falls back into less desirable habits!
    May 24 02:57 AM
  • CaptainDooRight jam my new Trvth album, I recommend the song called Azimuth for you: https://trvth.bandcamp.com/album/a-galvanizing-derivation
    May 22 01:55 AM
  • butt. Yeah possibly...I bet hexfix would give you a run for your money tho!
    May 21 10:17 AM
  • butt. 2,127 albums rated...31% thrash metal...equals roughly 660 thrash albums. So you're undoubtedly the king of thrash then right?
    May 21 02:36 AM
  • ArsMoriendi Neat!
    May 19 03:33 PM
  • Scheumke Hahaha thank you man! I'm thinking that people don't really understand how to play though, so I'm trying to keep the really good and tasty ones to myself until then hahaha.
    May 16 12:55 PM
  • Friday13th Hey man, got a good prog album under 30 ratings up your sleeve? I'm trying to find another contestant for my tourney. Check my latest list. Prog metal counts.
    May 14 02:20 PM
  • hexfix93 You should jam this https://www.youtube.com/watch?v=Hn3DJsZWGM4
    April 30 02:28 AM
  • Dedes Jam new Allegaeon or else
    April 29 11:21 AM
  • oltnabrick link doesnt work lol
    April 28 11:14 PM
  • CaptainDooRight omg so many soundoffs, would hate to see your ratings getd by accident, seen it happen many times, may wanna back then up on word er sometin?
    April 26 02:42 PM
  • artiswar Hi, Drifter said you can get in contact with Aiwaz through discord or something. Was wondering if you can help me get in touch with him. Hope you're well, cheers mate.
    April 23 07:04 PM
  • Dedes I remedied that mother****er
    April 17 02:00 AM
  • Hawks Hahahahahahahahahahahaha
    April 10 01:08 PM
  • Ambrosian Thanks dude lol
    April 9 06:14 PM
  • Source yeah they went bye bye. jumped on the rym bandwagon
    April 9 01:03 AM
  • budgie https://discord.gg/z8G78t
    April 8 02:08 AM
  • budgie want an invite to my kickass discord server?
    April 8 01:21 AM
  • Demon of the Fall Semen of the Ball (you can have the one next time you want to insult me, haha)
    April 4 11:18 AM
  • Meridiu5 Thank
    April 2 05:16 PM
  • J() Alexander m/
    March 28 12:14 AM
  • smaugman hell yea bro
    March 27 11:03 PM
  • budgie UM... bathory#1392
    March 23 02:57 PM
  • budgie gib me an inbite 2 the discord channul
    March 23 03:01 AM
  • budgie oh no :((
    March 10 03:26 AM
  • budgie **** you you kow what i mean? you SUCK@!!
    March 10 02:49 AM
  • Dedes Agnus Dei fun? Never heard The Secret described as fun lmao
    February 23 01:01 AM
  • Dedes Whatcha think BITCH
    February 23 12:58 AM
  • budgie LEMONEYESYOOOUR MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINE
    February 22 05:52 AM
  • budgie and im SORRY. SORRY. SORRY I LOST OUR LOVE.... UNTIL THE END OF TIME.......
    February 22 05:47 AM
  • Dedes https://youtu.be/gqK2np_-cukPure rage my dude. Pure blackened crust punk rage.
    February 22 02:29 AM
  • Dedes Hey wanna hear jam that ****ing rips
    February 22 02:18 AM
  • BerryGarlicia If it?s any consolation blasphemy made flesh is actually good
    February 17 02:31 PM
  • Gorkagarax what is your fav band guy?
    February 17 07:20 AM
  • Gorkagarax damn you have good taste my fren
    February 17 07:08 AM
  • WHITEPRIDENATIONWIDE LET THE METAL FLOW
    February 17 05:34 AM
  • ha1lax WARNING! Carry on reading! Or you will die, even if you only looked at the word warning! Once there was a little girl called Clarissa, she was ten-years-old and she lived in a mental hospital, because she killed her mom and her dad. She got so bad she went to kill all the staff in the hospital so the More- government decided that best idea was to get rid of her so they set up a special room to kill her, as humane as possible but it went wrong the machine they were using went wrong. And she sat t
    February 17 12:20 AM
  • BerryGarlicia I was expecting some quality death metal and then it?s that and I just lost all hope
    February 16 06:36 PM
  • BerryGarlicia Yeah have it at a 2, absolutely cannot stand that type of vocals.
    February 16 06:28 PM
  • Kaiwaz like every day it's what I listened to haha hop on discord!
    February 14 10:23 PM
  • Kaiwaz I swear you stalk my last.fm page dude, you always bump what I listened to at work EVERY DAY when I get home
    February 14 10:18 PM
  • sixdegrees WARNING IF YOU STOP READING YOU WILL DIE TONIGHT. Hi I'm Mike. I'm 11 years old but I'm dead now. I had no friends... If you do not post this to 20 pictures you will die tonight at exactly 11:59pm. DON'T BELIEVE ME? A guy named Jake read this and laughed later that night I took a knife from his kitchen and stabbed him to death. You don't wanna be Jake do you? A girl named Sandra posted it to only 10 pictures SILLY GIRL SHE'S ONLY 11 BUT OH WELL. That day she saw me and ran to her grandma's house
    February 9 01:16 AM
  • Casavir Hey, you should look up Maelstrom (USA - NY) - The Battle to Make History Yet History Never Comes. A real gem of a demo.
    January 7 02:50 PM
  • Kaiwaz join men https://discord.gg/2EkeRux
    January 6 03:53 AM
  • Casavir You should check out Secrecy - Art in Motion if you haven't already.
    November 3 12:26 AM
  • mandan Interesting that you gave MA's K a 2.5. I guess I'll have to hear it with low expectations.
    October 19 06:17 AM
  • RunOfTheMill Dude, what do you think of Infected - Dark Century? You're the only other user to have rated it
    May 31 04:29 PM
  • Prancer you still doing the worst rec contest?
    October 7 09:35 PM
  • neekafat I'm one of those people that really liked Nostradamus tho haha so we'll see
    October 6 05:20 AM
  • neekafat I'm actually planning on digging into some Priest myself so I'll let you know what I think!
    October 6 02:38 AM
  • neekafat Of course my dude!
    October 6 02:38 AM
  • neekafat That's fair man I was just wondering because I was thinking of throwing it into the Genres competition but I'm not sure if I'm going to be able to after all.
    October 6 02:27 AM
  • neekafat What's the most iconic speed metal album
    October 5 07:56 PM
  • TheMagicalBlender It truly is the ****in'. m/ m/ TONIGHT THERE'LL BE NO LOVEEE!
    March 9 02:43 AM
  • TheMagicalBlender I love it dude, it's become one of my favorites. Not a single weak link, although if I had to pick a least favorite ig it would be Metal Command.
    March 9 02:37 AM
  • TheMagicalBlender I finally got around to listening to Bonded By Blood after all these years.
    March 9 02:22 AM
  • TheMrAlexK Where u at
    February 1 01:34 AM
  • 50iL Where u at
    December 21 06:14 AM
  • xxm You're welcome.
    October 16 10:31 PM
  • xxm Nice taste, dude.
    October 12 07:38 PM
  • 50iL I try to bro, thanks :)
    October 11 02:11 AM
  • 50iL Hahah sweet man, happy for ya! You've def been better on this acc than on the last one.
    October 11 02:08 AM
  • 50iL Dang, got a promotion?! Sweet. I also added myself, but I dont feel like I need TOO much improvement.
    October 11 01:33 AM
  • 50iL Aye sup bro, how you doin?
    October 11 01:24 AM
  • FullOfSounds Ohhhh I was wondering where you went
    October 10 09:54 PM
  • FullOfSounds Are you miketunney?
    October 10 09:51 PM
  • Mystletainn I don't think I plan to stay there forever but if easy promotions come I won't complain, can't do anything in life if you don't got some sort of income.
    October 10 08:30 PM
  • Mystletainn that must be nice. some s***ty job at best buy lol
    October 10 08:26 PM
  • Mystletainn just enjoying a day off while I do a few small things before I have to start my new job tomorrow. you?
    October 10 08:17 PM
  • smaugman yea i dont like futures either, but we dont have a beef like sach has with me
    October 10 04:34 PM
  • TheHung89 yeah the image gave me chills when i first saw it, i felt the "this could be the end of the world" feeling when i looked at it haha but glad it didn't turn into that
    October 10 02:51 PM
  • smaugman i know man, i really want to ignore him, but he's the most stuck up jerk ever, and people around him cant see that
    October 10 02:13 PM
  • DarkSideOfLucca I can second that.
    October 10 04:54 AM
  • DarkSideOfLucca Damn, should not have talked about politics on the political list I started. Next time, I'll stick to dog jokes.
    October 10 04:52 AM
  • Deathconscious seems that way. lol keep up your holy crusade sach, im sure youll get me to leave one day.
    October 9 07:45 AM
  • BallsDeep Hey Good to hear your house made it out alright , what's the damage like around the city? Did some buildings get flattened or is there just debris everywhere
    October 9 06:57 AM
  • iloveyouall I'd say the same to you but most of the time it seems like being a lame-ass user is what you do best, so....
    October 9 03:27 AM
  • iloveyouall I have had to end my absence in order to make sure that adolfchrist leaves forever
    October 9 03:25 AM
  • Deathconscious Yeah theyre pretty sad.
    October 8 11:35 PM
  • Deathconscious Haha yeah, i make an ass of myself all the time but i dont really care, i think its fun to rile them up.
    October 8 11:33 PM
  • Deathconscious Ive had like 6 or 7 accounts, yeah. This thing with futures and sach is pretty recent, i just meant in general. I dont take the site too seriously though and i actually find them entertaining so its all good.
    October 8 11:20 PM
  • Deathconscious Dude ive been here before, this s*** has been going on since 2009 lol these kids aint s***, ill be fine man.
    October 8 11:14 PM
  • Deathconscious Yeah, to the dismay of a couple little bitches as you can see lol.
    October 8 10:58 PM
  • Mystletainn check Sabbat - Dreamweaver probably some of the only prog thrash I dig
    October 6 11:46 AM
  • Mystletainn you'd probably dig the hellbringer album i just rated too
    October 4 12:31 AM
  • Mystletainn yo, get on infernal majesty - none shall defy
    October 4 12:30 AM
  • 50iL The production alone is enough to give it a 1. Not one tune is tolerable IMO but w/e lol
    October 3 03:45 AM
  • Storm In A Teacup lol nah
    October 3 03:37 AM
  • 50iL Ugh don't remind me about ****ing St Anger lmao
    October 3 03:11 AM
  • 50iL Hahah Anthrax gets s*** on so much for being part of the big 4. It's a long time since I've jammed them, I'll have to do so sometime soon. Also, I'm learning Vektor's Tetrastructural Minds on the drums rn, thought you'd like to know.
    October 3 03:05 AM
  • 50iL Sweet! I'll go chronologically then, starting tomorrow.
    October 3 03:01 AM
  • 50iL Aye, Mikebro! Plan on starting to listen to Exodus. Where should I start?
    October 3 02:56 AM
  • TheMagicalBlender I've been great dude. But why did you have to restart?
    September 24 02:18 AM
  • romulanrancor Yeah exodus are TRULY the ****in
    September 23 05:40 PM
  • romulanrancor Should've gone with "MikeOfTheBeast"
    September 23 01:54 PM
  • TVC15 No prob dude, I've found them to be more insufferable than usual lately and I just wanted your welcome back to Sput more welcoming :P
    September 22 04:19 AM
  • Dedes Honestly I get futures and snake at this point they are absolutely ****ing toxic. Sometimes Lordepots borders it as well but he can be constructive and is actually intelligent so I can respect him.
    September 22 04:17 AM
  • TVC15 Snake and Futures are generally bullies anyway, don't let them bug them as much as they want to. Today's my first encounter with your reincarnation so this'll still be likely for more users, only those two guys would really use it against you so don't worry too much
    September 22 04:13 AM
  • TVC15 I've never been good with matching usernames to comments, reviews, etc so it'll take me dedicating it to memory to recognize you all over again hah. Hope you find some amount of redemption in starting over Mike.
    September 22 04:02 AM
  • 50iL Cool... why though? you could just keep on using your same account lol
    September 19 03:46 AM

You have to be logged in to post a comment Login | Create a Profile

FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2019 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy