danielcardoso
Contributor

Reviews 37
Soundoffs 3
News Articles 35
Band Edits + Tags 188
Album Edits 205

Album Ratings 692
Objectivity 77%

Last Active 06-27-17 8:42 am
Joined 04-19-13

Forum Posts 89
Review Comments 11,562

shoutbox » all posts 
  • Dewinged That sounds VERY interesting ;) Will check and report back!
    November 21 02:39 AM
  • Dewinged More for the Jazz circle dani, did you hear Yazz Ahmed's "Le Saboteuse"? I just rec'd it to 50iL too, thought u might dig it! Jazz with a bit of arabic influence.
    November 20 02:27 AM
  • oWhoadYo https://elemantraband.bandcamp.com/new song, if you're interested buddy
    November 16 04:32 PM
  • Flugmorph that one comment lmao
    September 24 06:11 PM
  • DoofusWainwright New list buddy, rec away
    September 20 03:57 PM
  • manosg Thank you for this. Never heard of her but I liked the song and her voice, sounds so fragile.
    September 16 10:31 AM
  • theBoneyKing It's a wonderful album.
    September 14 03:49 PM
  • verdant how good is she!??? that rating seems too low to me though (;
    September 13 09:29 AM
  • Conmaniac ohhh man I cant wait to jam then Dan.
    September 12 01:27 PM
  • AsleepInTheBack Can't thank you enough for that talk talk rec Dan. It's the best new record I can remember hearing in about a year. Just stunning.
    September 10 03:14 PM
  • zakalwe Cheers Dan dude, I'll definitely check it.
    September 10 01:38 PM
  • ArsMoriendi It's so problem. I figure you were busy since you haven't been on here lately.
    September 1 01:46 PM
  • Conmaniac overwhelming how many amazing albums are coming out recently. will jam asap man
    September 1 12:14 PM
  • cosmopazz http://poleyounger.bandcamp.com/album/polo-youngings-has-died-in-a-car-crash
    September 1 06:29 AM
  • ArsMoriendi Ever get around to my rec list lol?
    August 6 09:49 PM
  • Dewinged Yeah man, gotta check it out. Tell me you have seen this already: https://www.youtube.com/watch?v=epXN1eUkFGU
    August 3 04:16 AM
  • neekafat Cramming together a review for SFIJ as we speak haha
    August 2 09:42 PM
  • AngryLittleAlchemist HOLY s*** DUDE. That sucks! You ok? Man I've had moments like that. I hope it'll all be alright in the end. Lol, me commenting made it better! i truly am god
    July 30 05:29 PM
  • AngryLittleAlchemist Body pain? What kind of body pain? You okay pal?
    July 30 04:23 AM
  • verdant duuuuuude i need to get on that, i haven't bought a CD in forever. sounding good?
    July 28 09:54 PM
  • Jeffrulesyou Word, I'm on it now, like it a lot! Glad to hear you're doin' well Dan, have a good one bud.
    July 27 06:38 PM
  • Dewinged Another funny one Dan, Led Bib - Umbrella Weather, just found out about it.
    July 27 11:31 AM
  • AngryLittleAlchemist Yeah i guess i've been doing fine, thanks for asking! How bout u ?
    July 26 02:46 AM
  • Dewinged 3.8 so I will probably 4 it. The classic jazz fusion tracks are nothing new but they are really good.
    July 24 10:19 AM
  • Dewinged The vocal track was incredible, def my favourite.
    July 24 09:17 AM
  • Dewinged Alfa Mist hot damn, sweet jazzy vibes.
    July 22 11:54 PM
  • Dewinged Sounds good dude, you heard that Brutus album? Got me hooked all week.
    July 22 10:28 AM
  • Dewinged Yeah Dani, couldn't be more average. Ugh. Anything good lately man?
    July 22 05:21 AM
  • Jeffrulesyou Ay Dan! Hope everything is well, good stuff thank you, I dig it!
    July 20 06:18 PM
  • Titan good song!
    July 20 05:49 PM
  • FullOfSounds Aight man
    July 20 03:24 PM
  • AngryLittleAlchemist Lol, you gotta admit it's true : D
    July 19 05:05 PM
  • DoofusWainwright You gotta look after the objectivity bud, you leave it alone and suddenly it drifts away from 100% - you have to give it some nourishing 1 and 1.5 ratings (0.5 even better but that requires a review)
    July 14 08:38 AM
  • theBoneyKing Hey dan. Start with the debut I'd say, it's the most accessible and if you go chronologically you can see the progression of their sound. All 3 albums are excellent though I'm not sure how much they'd appeal to you.
    July 13 11:37 AM
  • verdant excellent shoutbox post (thanks a lot it means more than you could possibly know)
    July 6 11:24 AM
  • zakalwe Yeah I'm on Facebook Dan dude but I avoid it like the plague.
    July 5 06:46 PM
  • neekafat Can't find you lol
    July 5 06:03 PM
  • neekafat Yeah dude, suh?
    July 5 01:43 PM
  • oWhoadYo Thanks for fixing the artwork, my man!
    July 3 01:29 PM
  • Britch2tiger I do what I can for Morcheeba and other "obscure" acts out there
    June 25 04:26 AM
  • zakalwe Cool I'll give it a listen mate
    June 23 07:35 AM
  • zakalwe I always preferred Sharon's pear. :D bit too twee for my liking dan dude, whats caught your attention of hers?
    June 22 12:49 PM
  • Davil667 Just checking out her debut and enjoying it quite a bit. Reminds me of Tori Amos in places. And damn Criminal rules hard, thx for the rec man.
    June 22 08:10 AM
  • DoofusWainwright I enjoyed it, was pretty much 'Slanted and Enchanted' quality material
    June 22 06:43 AM
  • DoofusWainwright Got a s***ty cheap fan blaring sitting in vest and shorts with a cold beer - survival instinct has kicked in
    June 21 03:27 PM
  • DoofusWainwright Nah, just reading the news. I'm just at home in London suburbs, and yeah it's roasting. Where are you at?
    June 21 03:09 PM
  • DoofusWainwright So hot in Phoenix the aeroplanes can't take off dude - the end of days, someone tell Trump
    June 21 02:43 PM
  • DoofusWainwright was the review alright? feeling rusty
    June 21 05:37 AM
  • butcherboy i'd say it's as perfect as you'll find.. they need patience though.. no filter or editing in albums, so there's a vast amount of amazing ****ing gems to find in an even vaster pool of s***e.. you can use the list i'll make as a jumping point..
    June 20 06:08 PM
  • butcherboy cheers, dan.. might sit down and make a Guided by Voices one like that tomorrow, slow work day permitting..
    June 20 05:59 PM
  • DoofusWainwright The Smiths? You like them too? Hate 'em
    June 20 08:02 AM
  • zakalwe Definitely worthy of your time dan dude. Has some beautiful moments on it.
    June 18 07:42 AM
  • FullOfSounds Music machine boi
    June 8 07:11 PM
  • theBoneyKing Nice Lucinda rating! ^_^
    June 4 08:41 PM
  • zakalwe It was a shocker tbh. The man must've carried some demons that unfortunately couldn't be shaken. Who knows what these people are like behind closed doors but he always seemed to be so 'normal'
    June 4 05:44 PM
  • zakalwe Ha, good lad always so chipper! :D yeah I'm good mate. Hate not having any footy tourneys on during the summer months though.
    June 4 01:49 PM
  • zakalwe Ello Dan dude. You well?
    June 4 01:43 PM
  • Flashmobba ahahaha sweet, hope mine rules too! ? will do!
    May 30 03:21 PM
  • Flashmobba take care man! and if you got any cool recs be sure to tell me some! ?
    May 30 02:10 PM
  • Flashmobba ayy thats awesome man good luck for all the work! ive been good, just finished 10th grade, goin to theUS soon blah blah.
    May 30 02:09 PM
  • Flashmobba heyy buddy how you doin, long time!
    May 30 01:32 PM
  • zakalwe lol. It's the absolute pits, complete rot. My mum and Dad love it though :D
    May 16 03:49 AM
  • zakalwe Thanks dude. I'll keep it in mind, booking in a few weeks.
    May 13 11:49 AM
  • zakalwe Ello dan dude. Looking at the possibility of heading out to Portugal in July, preferably a coastal area not absolutely mobbed with tourists where would you recommend?
    May 8 03:11 PM
  • ArsMoriendi How's that rec list going?
    May 7 04:29 PM
  • neekafat Dude I was gonna message you about that haha it's truly a fantastic album. Thinking about throwing together a review for it sometime!
    May 6 10:04 PM
  • FullOfSounds Added to me check list, thanks!
    April 29 09:10 AM
  • Pho3nix Hello friend, great profile picture!
    April 28 04:31 PM
  • DrGonzo1937 My band's just released a new single if you want to check it out, Mr Dias? Let us know what you think if you do check it.https://deepsands.bandcamp.com/album/theuntitledshortcut
    April 26 06:42 AM
  • zakalwe DISAPPOINTED!!!
    April 22 04:24 PM
  • zakalwe COME ON YOU SPURS!!!!!!!!!!!!!
    April 22 08:49 AM
  • SowingSeason You certainly can; insomniac has it dibbed but that doesn't mean you can't offer up your own take on it! More perspectives = better!
    April 22 06:56 AM
  • kascetcadettt here's a thread where you can discuss how fantastic it is to be a part of this moment: http://www.sputnikmusic.com/list.php?listid=174557 \\\ don't be scared to share the news with other guys in case i missed someone out and keep shining in the light of this beautiful rock n roll fireplate, god bless, hasanmedia represent
    April 19 05:35 AM
  • kascetcadettt sieg hi it's-a me smooth brotha from the umpteenth block taggin' em trainz comin' from your favorite station, word on the street is (artuma is gay) my new album came out recently and if that's the last thing i ever do let it be, leavin' the link in your hands my man: http://poleyounger.bandcamp.com/album/go-daylight \\\ feel FREE to 1 it if u didn't like my agressive self promotion campaign, feel FREE to thank me if this album saved your life
    April 19 05:35 AM
  • Titan ?
    April 17 12:20 PM
  • manosg Always, Dan! West: GSW-POR: 4-1, LAC-UTA: 4-2, HOU-OKC: 4-1, SAS-MEM: 4-2. East: BOS-CHI: 4-3, WAS-ATL: 4-1, TOR-MIL: 4-2, CLE-IND: 4-2. How about you?
    April 14 10:37 AM
  • FullOfSounds Cool it's on my check list!
    April 7 09:17 AM
  • Dewinged I'll tell him man, he'll be really happy to hear it.
    April 6 03:21 AM
  • Dewinged Thanks Daniiii!! A friend of mine helped me with it, I am dumb when it comes to design. The original pic was really cool, it was a random mannequin in a shop in tokyo.
    April 6 03:02 AM
  • FullOfSounds haha i completely forgot, busy week. may make a list this weekend
    April 5 03:55 PM
  • zakalwe Hope you're good dan dude. I'll check it.
    April 5 02:11 PM
  • theBoneyKing Good stuff dude, glad you dig. I need to pump out a review for that album one of these days.
    April 5 01:31 PM
  • FullOfSounds Ye man you got sold gold in there
    April 4 04:33 PM
  • theBoneyKing Oooo, very very nice, hope you enjoy!
    April 3 02:30 PM
  • theBoneyKing Awesome man! Might I ask which one?
    April 3 02:19 PM
  • FullOfSounds forgot how good that gasoline album is
    March 31 06:24 PM
  • FullOfSounds Okay! I have all their albums downloaded so I'm all set
    March 31 04:58 PM
  • DoofusWainwright dude bores me big time but I can try
    March 31 12:11 PM
  • zakalwe Ello dan dude. Have you seen that Ronaldo bust at the airport they've named after him in Madeira?........LOL!!!
    March 29 05:43 PM
  • AngryLittleAlchemist I don't think they're good but you'll probably 3.5 it at least tbh LOL
    March 29 03:25 AM
  • AngryLittleAlchemist Dan buddy, no opinions on Third Eye Blind? I was rather unimpressed but I know you like your 90's alt rock lol : D
    March 28 09:34 PM
  • oWhoadYo Awesome man, thanks! I think you'll like the new stuff
    March 28 12:59 PM
  • DoofusWainwright Not a joke, that's a character in the TV script I'm writing :D
    March 27 05:59 PM
  • ArsMoriendi 3.5 ain't bad. :P
    March 27 05:48 PM
  • rockandmetaljunkie a layne pic hahaha, why am i not surprised ? ;)
    March 27 04:23 PM
  • rockandmetaljunkie got it
    March 27 04:22 PM
  • rockandmetaljunkie got a fb page ?
    March 27 04:09 PM
  • rockandmetaljunkie "i've just been feeling a little better with myself every day" This is sth that i do not understand. A young man at the dawn of his life. Why wouldn't you feel ok ?
    March 27 03:52 PM
  • rockandmetaljunkie what are you studying in college ?
    March 27 03:46 PM
  • rockandmetaljunkie that's good to hear ;)
    March 27 03:45 PM
  • oWhoadYo https://www.youtube.com/watch?v=9ZGkfb97baoHey man, here's our live set from wednesday, we play 4 new unrecorded songs, I thought you might be interested and would love to hear your opinion
    March 27 02:20 PM
  • rockandmetaljunkie Hey man, everythings ok at the moment. What about you ?
    March 27 04:25 AM
  • SandwichBubble Hey that Bothy Band is a damn knockout! Thank you for bringing them to my attention! Been meaning to look for stuff exactly like them too
    March 26 09:03 PM
  • Conmaniac thanks dude!!
    March 26 04:56 PM
  • SandwichBubble Song has me stricken with delight~ The full album's on YouTube so I'll give it a listen later! Thank you :)
    March 26 03:52 PM
  • ArsMoriendi Okay!
    March 26 03:48 PM
  • manosg OKC needs to build on its roster though. Get some 3 and D guys to play alongside Russ and Oladipo needs to step up. He hasn't been that good this year.
    March 26 03:25 PM
  • manosg It has never happened and I'm not sure how easy it is to happen with the voting system these days. I remember seeing Rookie co-MVP in 1995 and 2000 iirc but the voting system was different. Thing is whoever misses the MVP this year is gonna feel snubbed. How can you average a triple double and not be the MVP? Unfortunately, it has happened before when Oscar Robertson averaged a trip dub and wasn't the MVP.
    March 26 03:24 PM
  • manosg Yup. It might play a role in the MVP outcome as well. I'd love to see both Harden and Russell co-MVP's though.
    March 26 02:48 PM
  • ArsMoriendi It's a fun one, just treat it like you would Surfer Rosa.
    March 25 04:22 PM
  • ArsMoriendi How's my rec list going? :o
    March 20 07:27 PM
  • dihstyle69 i got it from audiokings bruh
    March 16 03:32 PM
  • Sinternet you know it bud
    March 12 02:59 PM
  • zakalwe Good work dude. All mods is top quality.
    March 12 02:42 PM
  • Arcade even if i were a gaming dude i probs wouldn't listen to game soundtracks
    March 12 07:34 AM
  • Arcade ye you can review Melt Banana but i'm not going to be reviewing the destiny ost lol
    March 12 06:01 AM
  • theBoneyKing You should try them out, one of my favorite indie rock bands and they have a new album out next week
    March 11 05:26 PM
  • theBoneyKing If you want, I'm enjoying it a fair bit. You ever heard any Spoon?
    March 11 04:37 PM
  • talktothehead Perfect From Now ON is ala's first real 5 btw
    March 11 12:10 PM
  • FullOfSounds Ah ok ;0
    March 11 11:00 AM
  • FullOfSounds So what is it a concept record?
    March 11 10:55 AM
  • FullOfSounds I think I have that downloaded, it's punk classic yo
    March 11 10:52 AM
  • FullOfSounds Ye I need to check Ferment once I'm done digesting Chrome
    March 11 10:50 AM
  • FullOfSounds It's dope! Got a harder rock edge to it which is interesting. Can def see u slapping a 4 on it
    March 11 10:47 AM
  • Titan yes, own a few of their albums, but never reach for it.....Rollins Band
    March 8 04:44 PM
  • Titan will never reach for any type of punk
    March 8 01:30 PM
  • ArsMoriendi Awesome! Can't wait til I see how you like them all! :)
    March 6 05:24 PM
  • ArsMoriendi Yeah Mezz rules, and I bet you'll like the Mudhoney album even more than I do haha
    March 6 05:05 PM
  • talktothehead you know i don't go easy on anyone :^) prepare for an honest rating my dude
    March 5 04:09 PM
  • talktothehead Yeah i'm checking pavement and cocteau twins today probably
    March 5 03:41 PM
  • talktothehead Holy s*** dude might check today or tomorrow sounds hype!
    March 5 01:31 PM
  • talktothehead KIM DEAL???FROM PIXIES???
    March 5 11:14 AM
  • ArsMoriendi So what did you think of Wasting?
    March 4 10:58 PM
  • talktothehead I just haven't done one in so long. Will you review check mine if i get to it?
    March 4 05:20 PM
  • talktothehead I'm glad to see your becoming more active again btw :D i'm really trying to slowly improve my rep and contributions(but let's be honest hittingthose review deadlines is hard af)
    March 4 04:55 PM
  • talktothehead check my new list btw
    March 4 02:14 PM
  • talktothehead okay i will : )
    March 4 02:14 PM
  • DoofusWainwright You rumbled me bud
    March 4 12:01 PM
  • talktothehead damn dude rip
    March 4 11:11 AM
  • talktothehead that talking heads rating was a joke i was doing for like a split second then i realized "wait, this isn't funny". Remain in light is like top 3 albums ever for me. i don't remember that. i should rant again : D
    March 4 11:07 AM
  • talktothehead lol. I never remember ranting on in utero or any of the other albums you mentioned btw. would have been better to mention pearl jam or something
    March 4 11:04 AM
  • talktothehead k but fr modest mouse when? cause honestly modest mouse/pixies/built to spill are like god tier
    March 4 10:48 AM
  • talktothehead you shhould at least listen to the opening song of Perfect From Now on dude, the lyrics are so amazing. Hit once every thousand years/'til you've worn it down/to a pea/yeahhhhhhhhhhh id say thatssssssssss a loooooong timmmmmmmmmme/ but it's only half a blinnnnnnnnnkkkkkk
    March 4 10:44 AM
  • talktothehead what are you referring to?
    March 4 10:43 AM
  • talktothehead you have those reactions, i don't make them for you ; )
    March 4 10:38 AM
  • talktothehead ????? you do ???? lol
    March 4 10:31 AM
  • talktothehead I know. you'd think i'd enjoy elliott if i enjoyed sufjan, or like built to spill's early stuff if i liked perfect, but idk. I think it's cool tho, don't really see many random ratings around these parts :D
    March 4 10:24 AM
  • talktothehead the opener for perfect is one of the best ever
    March 4 10:13 AM
  • talktothehead Elliott keeps getting worse for me tbh, but that opener is his best song so far. You should check it. It's a crime imo that Love is a 4.1 avg and Perfect is a 4.3 avg, considering my perspective on the band went from a 2.5 to a 4.5.
    March 4 10:13 AM
  • talktothehead like my built to spill / elliott smith rating ? : )
    March 4 10:10 AM
  • Arcade not even listened to it yet. looks promising considering the turds i use to get in that game
    March 2 06:48 PM
  • rockandmetaljunkie congrats on the promotion !!
    March 1 06:09 PM
  • Titan yeah bro but these days is also your favorite Bongiovi haha......jk man.....i will definitely jam it
    March 1 04:13 PM
  • Titan i have not! i know that i need to though...
    March 1 03:56 PM
  • FullOfSounds bro u planning on writing any reviews soon?
    February 28 06:54 PM
  • theBoneyKing I just went into it with the wrong expectation on first listen, now that I'm enjoying it for what it is it's awesome
    February 28 04:21 PM
  • theBoneyKing bumped up my Spiderland rating!
    February 28 02:57 PM
  • Atari Dude congrats on making contrib bud, stoked to have u on board
    February 28 09:57 AM
  • ExplosiveOranges big congrats on the promotion dude. looking forward to working with you in the future.
    February 27 10:07 PM
  • Davil667 So, any new reviews or at least plans up your sleeve already?
    February 27 04:00 PM
  • talktothehead cONGRATS dude i just noticed! niiiiiiiiiiiiice
    February 27 01:56 PM
  • Frippertronics no longer rocking the house with wolfmother, i see. congrats!
    February 27 01:24 PM
  • talktothehead Hm *peeks* weird...I don't see any modest mouse ratings on there...
    February 27 01:17 PM
  • Davil667 Congrats for the promotion Dan bro! Well deseved for sure. Cheers!
    February 27 10:27 AM
  • DoofusWainwright put in on whenever you're feeling shleepy innit
    February 27 10:19 AM
  • FullOfSounds Congrats!
    February 27 10:18 AM
  • manosg Thanks dan.
    February 27 10:17 AM
  • Titan daniel bro, congrats on contrib! you were a shoe in, in my opinion, well deserved.
    February 27 09:12 AM
  • EvoHavok Nice to see you contrib. Keep spreading the Lanegan love!
    February 27 09:06 AM
  • Arcade you've done well lad
    February 27 08:52 AM
  • DoofusWainwright Nice one dan, enjoy it bud!
    February 27 08:45 AM
  • manosg Congrats Dan, very glad you made it!
    February 27 08:30 AM
  • theBoneyKing Congrats on making contrib bud!
    February 27 08:29 AM
  • ArsMoriendi How're those recs goin'?
    February 25 02:33 PM
  • talktothehead Na it just bugs me a bit lol. And yeah I was already planning to do so. There were some good songs on the album i 2.5'd btw. Check my comments on the review thread if you must.
    February 25 02:32 PM
  • talktothehead I know you're just joking but acting like Sach is just not funny to me dan bud
    February 25 02:21 PM
  • talktothehead what does that have to do with Built to Spill being bad???
    February 25 02:14 PM
  • talktothehead "you need to indie more" Modest Mouse is literally the most critically acclaimed indie rock band of the 90's and 2000's bruh. Built to Spill is nothing in comparison.
    February 25 02:09 PM
  • talktothehead it's bland as s***. don't know what you want me to tell you.
    February 25 02:00 PM
  • talktothehead Check out Modest Mouse bud
    February 25 01:43 PM
  • SowingSeason Glad to do it! I added your application to the staff forums and re-closed the forms.
    February 25 12:34 PM
  • SowingSeason It's up, go for it
    February 25 10:43 AM
  • SowingSeason People stopped applying so I closed it early. I'll reopen it for a couple hours if you can submit one real quick.
    February 25 10:41 AM
  • RunOfTheMill hey Daniel, what happened to all of your old revies? Could have sworn you did the Scorpions discog and a few others...
    February 24 10:42 AM
  • DoofusWainwright Which reviews did you pick in the end buddy?
    February 19 05:18 AM
  • Atari good luck on your app buddy
    February 18 02:49 PM
  • FullOfSounds good luck on the application :D
    February 18 10:28 AM
  • Arcade cheers man, you gonna apply for contrib?
    February 18 10:24 AM
  • DoofusWainwright My picks would be Massive Attack (positive score, lots of hits, well written, has to be in there), Wolfmother and Wilco.
    February 18 09:01 AM
  • Dewinged yeah everyone says Soviet is the best one, I'll start with that one, gracias Daniel-san
    February 15 12:43 AM
  • zakalwe I went on a rant about less than jake. :D
    February 14 05:00 PM
  • ArsMoriendi How are those recs coming lol
    February 14 12:37 AM
  • Dewinged Haha will do man, which album should I start with?
    February 13 07:43 PM
  • zakalwe Hi dude, apologies I've been victim of the sput regime and was banned so couldn't comment about the spurs. Disappointing performance to say the least.
    February 13 07:15 PM
  • Arcade they're big in aus but i can't stand them at all. they've cultivated just the worst fanbase and yeah... they're like a bargain bin violent soho. lol.
    February 9 07:26 AM
  • Arcade oooph dune rats :(
    February 9 06:44 AM
  • talktothehead Lmao don't get excited it's not like covers or anything like that(i'm not good at guitar and don't have equipment). Ill probably do a discog review, perhaps my last set of reviews. Maybe or maybe not. We'll see!
    February 5 04:54 AM
  • talktothehead We should really chat more. I was thinking of eventually making an alt where no one knew my identity but things have been pretty smooth on this account actually, think ill keep it, plus i love the name. Get on google hangouts sometime. We also have a really cool Skype hangout with me , Ferro, Sound, etc. If you get skype get on. I also have a cool project i'm really inspired to do. It's AIC related :D
    February 5 03:11 AM
  • Titan klf was part of my childhood dude, i do listen to much more than what i have rated on here, even if it has been so long since ive listened, i still dig!
    February 3 08:56 AM
  • Titan get on FNM asap......the real thing, angel dust, and king for a day......pronto!
    February 2 05:12 PM

You have to be logged in to post a comment Login | Create a Profile

STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy