System of a Down System of a Down
» Back to review

Comments:Add a Comment 
ViralOblivion
January 8th 2013


7679 Comments

Album Rating: 4.5

I never checked out their side projects

YoYoMancuso
January 8th 2013


12742 Comments

Album Rating: 5.0

good idea

ViralOblivion
January 8th 2013


7679 Comments

Album Rating: 4.5

I thought it was at the time haha

TrantaLocked
January 15th 2013


1824 Comments

Album Rating: 4.5

Did the rating go up or has it always been 4.1? Anyway, I am back on here because I am listening to this album and it is still incredible. I think it grows on me a little more every time.

Gwyn.
January 15th 2013


17163 Comments


For as long as I've been on this site, it has always had a 4.1

It had a 4 at one point but it went up again

oltnabrick
January 15th 2013


36220 Comments


i can agree with that

Digging: Revenge (CAN) - Deceiver.Diseased.Miasmic

breakingthefragile
January 15th 2013


3104 Comments

Album Rating: 5.0

DON'T YOU



REALIZE



EVIL



LIVES IN THE MOTHERFUCKING SKIN!?!?!?!?!?!!!?

oltnabrick
January 15th 2013


36220 Comments


no i didnt

breakingthefragile
January 15th 2013


3104 Comments

Album Rating: 5.0

Shouldn't have fallen unrealized oltnabrick.

BigPleb
February 11th 2013


55915 Comments

Album Rating: 4.5

Best SOAD by a country mile.

Digging: Azusa - Heavy Yoke

NightProwler
February 11th 2013


7005 Comments


I prefer Toxicity, but yeah, this rules hard

NightProwler
February 11th 2013


7005 Comments


Spiders is probably my favorite SOAD song

BigPleb
February 11th 2013


55915 Comments

Album Rating: 4.5

But there's quite a bit of filler on Toxicity, not one bad song on here really.

NightProwler
February 11th 2013


7005 Comments


I don't enjoy the second half of this as much, I think the problem lies within there, whereas I can't point out weak songs on Toxicity (besides the 1-2 minute long fillers, as you point out). I gave Toxicity 4.5, the 0.5 missing is mainly due to the filler

BigPleb
February 11th 2013


55915 Comments

Album Rating: 4.5

Meh, the reason I enjoyed Toxicity more at the time is cos the great songs truly are GREAT

NightProwler
February 11th 2013


7005 Comments


I see your point, but hey, differences. Both albums are awesome, though!

BigPleb
February 11th 2013


55915 Comments

Album Rating: 4.5

Yeah man, Leeds 2013 too! YEAH

NightProwler
February 11th 2013


7005 Comments


Damn!! I'm considering going to either that or Reading as well, just too damn expensive (already going to 4 festivals this summer, lol). I really want to see both Deftones, Eminem and SOAD. And Biffy's always great live!

BigPleb
February 11th 2013


55915 Comments

Album Rating: 4.5

Yeah Biffy rule live, gonna go Bloodstock and Leeds this year to mix it up a lil bit

NightProwler
February 11th 2013


7005 Comments


Good idea, haven't been to either, but they look good.

I'm going to Roskilde Festival (Slipknot, QotSA, Kvelertak), Smukfest (Prince, Kings of Leon, Mew), Bilbao BBK in Spain (Green Day, Depeche Mode, Biffy Clyro, Kings of Leon) and either Copenhell (King Diamond, In Flames, Down) or Northside Festival (Modest Mouse, Arctic Monkeys, Portishead, Biffy Clyro). So it's gonna be a great summer!



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy