Vimur Triumphant Master of Fates
» Back to review

Comments:Add a Comment 
zaruyache
March 6th 2019


21298 Comments


the beginning of the first track kinda hurt to listen to. The toms are mixed so loudly that those blast beats just climb overtop everything else and POMP you in the ear. Later on in the song when they come back they sound much better, though, which is weird.

pizzamachine
March 6th 2019


14240 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

After 20 seconds of one song it's all I need 5/5

WretchedCacophony
March 6th 2019


1678 Comments


"but after a few listens it became one of my favorites this year so far"
so this is your favorite album out of the 2 albums that came out so far this year

Digging: Lord Belial - Enter The Moonlight Gate

Dewinged
Contributing Reviewer
March 6th 2019


16651 Comments

Album Rating: 4.0

"of the 2 albums that came out so far this year"



Why am I even putting an effort in doing a weekly list of releases...

Digging: Kayo Dot - Blasphemy

trilo
March 6th 2019


2737 Comments

Album Rating: 3.5

sounds cool gotta jam this

Digging: Mizmor - Cairn

zaruyache
March 6th 2019


21298 Comments


I just went through all those lists and added 25 albums to my 2019 todo list. Quite a few projects I'd listened to before but didn't know had new stuff out, so that was nice. keep up the good work!

Dewinged
Contributing Reviewer
March 6th 2019


16651 Comments

Album Rating: 4.0

Pops is actually demotivated recently, he's not the rec'ing machine he used to be.



And tx Zaru.

Scheumke
March 6th 2019


1114 Comments


Good review! Sounds and looks interesting. Will check!

Digging: Moron Police - Boat on the Sea

YakNips
March 6th 2019


19860 Comments


Vomir>

Piglet
March 6th 2019


7865 Comments


will chuck this a listen m/

Evreaia
March 6th 2019


5098 Comments


artwork looks sick

PyramidNoise
March 6th 2019


535 Comments

Album Rating: 4.0

Yep. Like this. This is good.

CugnoBrasso
March 6th 2019


749 Comments


Tfw actually enjoying a black metal album in 2019

butt.
March 6th 2019


4766 Comments

Album Rating: 3.5

yeah, behind Saor I'd say this is best BM so far this year

Hawks
March 6th 2019


73529 Comments

Album Rating: 3.5

I mean there’s been tons of great bm over the past few years but yeah.

Digging: Erang - Kingdom Of Erang

parksungjoon
March 6th 2019


9575 Comments


"Black metal is well known for its elite, exclusionary roots in Norway "

debatable

PyramidNoise
March 6th 2019


535 Comments

Album Rating: 4.0

The more I listen the more I really appreciate the tightness of the composition on this. A lot of quality on this album. Will need to check out that Soar album too if this is second best to that.

parksungjoon
March 6th 2019


9575 Comments


pos though

Hawks
March 6th 2019


73529 Comments

Album Rating: 3.5

This rules but it’s not even close to best bm I’ve heard this year.

ProjectFreak
March 6th 2019


3876 Comments

Album Rating: 3.5

"the beginning of the first track kinda hurt to listen to. The toms are mixed so loudly that those blast beats just climb overtop everything else and POMP you in the ear."



yeah you're right, dunno why the rest of the album doesn't have that issue

Digging: Infinity Shred - Forever, A Fast Life



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2019 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy