bansheebeat Lumine
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Lord(e)Po)))ts
July 8th 2015


58879 Comments

Album Rating: 2.0

agreed

Yuli
Emeritus
July 8th 2015


10743 Comments


i used to tear up some medium tracks on ddr lemme tell ya

LotusFlower
July 8th 2015


12000 Comments

Album Rating: 4.0

I suck at DDR

Sanders
July 8th 2015


2414 Comments


Well shiiiit, I was expecting this to just be another sputnik circlejerk, but this is excellent

LotusFlower
July 8th 2015


12000 Comments

Album Rating: 4.0

Yeah, this one is actually legit guys.

Rev
July 8th 2015


9882 Comments


thanks charlie!

RadicalEd
July 8th 2015


9546 Comments

Album Rating: 4.0

Incredible album. Agree with pots on the album art though.

Rev
July 8th 2015


9882 Comments


is it the art itself or the color palette? the blue is fairly harsh but that's how I wanted it. the release comes with two other palette swaps though

if it's just the style, I feel you, but I wanted to finally have a chance to work with my friend who's a fantastic graphic novelist. I adore it, so I'm sorry you guys don't feel it

RadicalEd
July 8th 2015


9546 Comments

Album Rating: 4.0

I just don't like the style, it's better than the other two colors tbh. If you like it then it's fine.



I love the album so who cares about the cover. Favorite songs (right now): Title Track, Zeal 1994, Sea of Lights, Biribiri

Rev
July 8th 2015


9882 Comments


super glad you dig the record tho!!

Deviant.
Staff Reviewer
July 8th 2015


32292 Comments

Album Rating: 4.6 | Sound Off

So I hear this is pretty good

PappyMason
July 8th 2015


5702 Comments


Super review, going to have a listen!

Minor correction: in the 2nd to last paragraph you write since it covers 'to' many different facets of the emotional spectrum - 'Too' or you could just have it as 'covers many'.

RadicalEd
July 8th 2015


9546 Comments

Album Rating: 4.0

Review is good omaha, but the Summary is kinda cringey.

PappyMason
July 8th 2015


5702 Comments


I like the summary.

Keyblade
July 8th 2015


29432 Comments


aww man, been waiting for this. will listen asap, pretty sure it will be aoty out of the 3 albums ive heard lol

StrangerofSorts
Emeritus
July 8th 2015


2905 Comments


not my usual jam but I like it, nice one Dylan (:

gud revew two

Yuli
Emeritus
July 8th 2015


10743 Comments


i am perfectly content with the summary tbh - i get that it's cheesy and that's exactly the point

will look through it for these other corrections tho, thank you !

DinosaurJones
July 8th 2015


10289 Comments

Album Rating: 4.5

I checked this out last night, and really enjoyed it.



I'll give it a buy when I get home from work today.

deathschool
July 8th 2015


25923 Comments


Great review. This sounds interesting.

Yuli
Emeritus
July 8th 2015


10743 Comments


cheers deathschool. hope all is well on yr end



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile