Converge All We Love We Leave Behind
» Back to review

Comments:Add a Comment 
dimsim3478
February 21st 2015


7700 Comments


pffft try 105%

https://www.youtube.com/watch?v=6VjBnMOdUGY

demigod!
February 21st 2015


49231 Comments

Album Rating: 4.0

damn dude i cant even get to 95%

Digging: NoMeansNo - Wrong

dimsim3478
February 21st 2015


7700 Comments


that's probably a good thing; 105 completion is just hours of trial and error trying to pass every time trial, unless you can speedrun but even that takes ages of preparation.

also crash 1 full completion is damn near impossible and should never be attempted

demigod!
February 21st 2015


49231 Comments

Album Rating: 4.0

yeah i dont have the patience for that haha id rather just play each level once and be done with it



crash 1 is ridiculous all around, let alone if you wanna get the gems. sunset vista man. holy hell. funny enough though it's the first game i remember playing...didnt seem so hard back then

dimsim3478
February 21st 2015


7700 Comments


YES SUNSET VISTA i always have a ton of lives amassed up to that point and then rapidly shed a ton of them throughout that level. did you ever unlock that secret level in the pitch black? because that shit is even more insane.

i had the same experience as a kid. it didn't seem so hard then, but maybe that's because i was never really trying to win the game the way i did when i was older.

demigod!
February 21st 2015


49231 Comments

Album Rating: 4.0

nah man but i saw it on youtube, place looks like a nightmare.



crash 1 is charming and all and perhaps more atmospheric than the sequels, but wow was crash 2 ever an improvement

Gyromania
February 21st 2015


23498 Comments

Album Rating: 4.5

one of their best albums right here

demigod!
February 21st 2015


49231 Comments

Album Rating: 4.0

ya but you could say that about any of their albums (except no heroes which is eh)

Gyromania
February 21st 2015


23498 Comments

Album Rating: 4.5

last time i heard no heroes i thought it flat-out sucked ass. it's been a while so i'll try it again but i doubt i'll feel differently.



i'm inclined to agree that almost all of their stuff is awesome, but i'm partial to their sludgier stuff. you fail me, this, and axe are their best imo

ILJ
March 14th 2015


6941 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

new album when

Artuma
March 14th 2015


29132 Comments

Album Rating: 4.0

no heroes rules ya fuckers

ILJ
March 14th 2015


6941 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

It's okay, the title track is the only one I remember as being really great. It's just missing something that the rest have, not sure what.

dimsim3478
March 14th 2015


7700 Comments


i really really really like grim heart black rose. title track rules too. everything else is eh as far as i can remember.

got a feeling we're gonna get a new album this year. keep your eyes peeled, friends.

Artuma
March 14th 2015


29132 Comments

Album Rating: 4.0

trophy scars guys m/

dimsim3478
March 14th 2015


7700 Comments


deathwish posted this and i'm psyched without even knowing what the fuck it is

https://www.youtube.com/watch?v=Yk4SF7zoOm8

Arcade
Staff Reviewer
March 14th 2015


8453 Comments

Album Rating: 4.2

no heroes rules ya fuckers [2].

Digging: King Gizzard and The Lizard Wizard - Polygondwanaland

controlled
March 14th 2015


660 Comments


ppl still listen to this?

controlled
March 14th 2015


660 Comments


hey guys.

high school ends.

dimsim3478
March 14th 2015


7700 Comments


ha, this guy^

Mort.
Contributing Reviewer
March 14th 2015


13300 Comments

Album Rating: 4.0

dimsim apparently the song going over that vid is a Planes Mistaken For Stars cover, so it might be them



only source i have for that is the comments of that video haha



anyway it will be interesting to see who it is. A hardcore band who broke up before their time, reforming and signing to deathwish? count me in





Digging: Polvo - Cor-Crane Secret



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy