Converge All We Love We Leave Behind
» Back to review

Comments:Add a Comment 
demigod!
December 28th 2013


49295 Comments

Album Rating: 4.0

blame the guy who set it as their main picture on last.fm. lol

XingKing
December 28th 2013


13173 Comments

Album Rating: 4.5

At least Bannon's shirt is on. His shame is safe with me

demigod!
December 28th 2013


49295 Comments

Album Rating: 4.0

yeah i was pretty surprised by that

Greyvy
December 28th 2013


5810 Comments


havent heard this in a while but glacial pace >

demigod!
December 28th 2013


49295 Comments

Album Rating: 4.0

trespass

adr
December 28th 2013


11956 Comments

Album Rating: 4.0

first 3 songs are so angry, heavy as fuck

SlMBOLlC
December 28th 2013


5551 Comments

Album Rating: 4.0

great album aimless arrow omg

Underflow
January 3rd 2014


4130 Comments

Album Rating: 4.5

This may be my favorite Converge.

demigod!
January 3rd 2014


49295 Comments

Album Rating: 4.0

seems to be a popular opinion around here. think I like this more than axe as of now so it's probably

my 3rd or 4th overall. real good shit. all the production issues that mired their last few records

seems to have been abolished, and this thing just goes and goes til it's done without a single break

in the flow

Underflow
January 3rd 2014


4130 Comments

Album Rating: 4.5

Yeah, the production on here is fantastic.

demigod!
January 3rd 2014


49295 Comments

Album Rating: 4.0

it feels so organic yknow

demigod!
January 3rd 2014


49295 Comments

Album Rating: 4.0

tell me bitch

Underflow
January 3rd 2014


4130 Comments

Album Rating: 4.5

Go on.

owen
January 4th 2014


5107 Comments

Album Rating: 3.5

the drums are too loud in the mix, but this is exactly what they sound like live.



Digging: Satanique Samba Trio - Mó Bad

owen
January 4th 2014


5107 Comments

Album Rating: 3.5

you fail me still still the best tho

DirEnRefused
January 5th 2014


3409 Comments


Tried it last week, album is still a boring pseudo-rehash.

Lelle
January 5th 2014


2453 Comments

Album Rating: 4.5

you are a boring pseudo-rehash

BigPleb
January 5th 2014


53901 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

This rocks my dick.

Solaire
January 5th 2014


886 Comments


I just can't converge....

BigPleb
January 5th 2014


53901 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

It'll either click one day or it won't, just let things be!



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy