High on Fire De Vermis Mysteriis
» Back to review

Comments:Add a Comment 
0GuyMan0
June 8th 2017


1451 Comments

Album Rating: 4.5

Love the instrumental jam on this.

necropig
June 9th 2017


4732 Comments

Album Rating: 4.0

Is it good on toast?

Digging: Esoctrilihum - Inhu?ma

Inveigh
July 11th 2017


26479 Comments

Album Rating: 5.0

beastly fucking record, maybe High on Fire's best even. This, Surrounded by Thieves and Blessed Black Wings are the top 3 for sure.

evilford
July 11th 2017


41790 Comments

Album Rating: 4.0

Those other two would def be in my top 3 yeah, probably with death is this communion. Great band

Thalassic
July 11th 2017


1522 Comments

Album Rating: 5.0

Best HoF for me, together with Blessed Black Wings

Demon of the Fall
July 11th 2017


8061 Comments

Album Rating: 4.5

Love this record, so many great riffs & it has King of Days. I prefer it to DITC actually, need to get on their other stuff though.

Digging: Conjurer - Mire

NeroCorleone80
July 11th 2017


34399 Comments


Blessed Black Wings is best because of Albini

Digging: Melvins - Eggnog

Maniac!
July 11th 2017


28046 Comments

Album Rating: 5.0

this is amazing



Inveigh
July 12th 2017


26479 Comments

Album Rating: 5.0

yep, this is a classic

Piglet
July 25th 2017


7767 Comments

Album Rating: 4.5

dis never stoppd jammin me socks off

Demon of the Fall
July 25th 2017


8061 Comments

Album Rating: 4.5

Good work.

Shoegazefan9789
September 20th 2017


986 Comments

Album Rating: 4.5

Wow, first HOF for me, this shit is legit

JS19
March 27th 2018


6848 Comments

Album Rating: 5.0

This is the best kick in the balls album I've ever heard

Digging: Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs - King of Cowards

Shoegazefan9789
August 6th 2018


986 Comments

Album Rating: 4.5

Holy shit, the new HoF R I P S

Demon of the Fall
August 6th 2018


8061 Comments

Album Rating: 4.5

New HoF? NEW HoF?!!! Seriously though, there's a new one?

BigPleb
August 6th 2018


55082 Comments

Album Rating: 4.0

New song for ya man:



https://lambgoat.com/news/30368/High-On-Fire-announce-new-album-premiere-song

Demon of the Fall
August 6th 2018


8061 Comments

Album Rating: 4.5

Thanks. I can't listen right now, but I'm guessing the 2nd pic is the artwork? Wow, that's awesome, I'm hyped already.

JS19
August 6th 2018


6848 Comments

Album Rating: 5.0

What a fuckin tune

Shoegazefan9789
August 6th 2018


986 Comments

Album Rating: 4.5

Dat artwork. I'm so fucking amped for this

DDDeftoneDDD
October 16th 2018


2134 Comments

Album Rating: 4.5

What albums from these dudes should I five? hmmm (!?)

Digging: Horrendous - Idol



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy