laughingman22
The sweetest machine
User

Reviews 10
Approval 98%

Soundoffs 15
Album Ratings 801
Objectivity 58%

Last Active 01-13-16 11:43 pm
Joined 03-21-12

Forum Posts 5
Review Comments 2,521

musical taste

Currently Digging:
Teho Teardo and Blixa Bargeld

Chart.
favorite bands

shoutbox » all posts 
  • YakNips i definitely plan on it, and i plan on them being a lot better lol. but nah i was playing on stage with 2 friends that didn't really know my songs so tbh i would've almost rather just played by myself. i'll upload some footage on fb i guess if anyone wants to see it
    May 1 07:11 PM
  • YakNips man it was okay i just played some new songs in front of like 6 people and kinda ****ed up a lot but it was pretty fun i guess
    April 29 07:53 PM
  • Rowan5215 Can't say I've seen it either, only just heard the Idlewild album today for the first time, might watch it when holidays come around. When he finally drops his solo album it will be greatest of all time
    March 31 10:29 PM
  • Rowan5215 yeah I really do, so much music so little time ya know. I mean dude can sing, rap with the absolute best, play acoustic and electric, produce, make his own beats, write ****ing screenplays and act... he is a chameleon
    March 31 09:43 PM
  • Rowan5215 Maggot Brain is the only Funkadelic song I know haha whoops! seriously if Andre can also play a ****ing eight-minute solo on top of all his other talents I should give up and call him my favourite artist ever tbh
    March 31 09:34 PM

You have to be logged in to post a comment Login | Create a Profile

FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy