bach
imma ride for my nigga aye *quan voice*
User

Reviews 1
Approval 78%

Soundoffs 66
Album Ratings 385
Objectivity 43%

Last Active 10-14-14 8:38 am
Joined 04-19-12

Forum Posts 3
Review Comments 13,058

shoutbox » all posts 
  • Let Here's some more house, all of em are a lil different. BT - Ima, Daniel Avery - Drone Logic, Andy Stott - Luxury Problems, Jerome Sydenham and Kerri Chandler - Saturday. Some labels to check: Long Island Electrical Systems (L.I.E.S.), Pampa Records, Retreat Records.
    November 26 05:48 PM
  • JohnnyOnTheSpot sweet
    November 24 09:38 PM
  • JohnnyOnTheSpot yo, how's that whirr/nothing split?
    November 24 09:03 PM
  • Rowan5215 AOGJ and ADD are ****ing great albums for real. DEEPER I'M FALLIIIIIIN
    November 22 06:36 AM
  • Rowan5215 AND I SEE YOUR FAAACE IN THIS TEARS IN THESE TEARS AND I SEE YOOOUUURRRR. FAAAAAAACE
    November 21 11:18 PM
  • Let *Luomo - Vocalcity
    November 21 05:12 AM
  • Let Imma rec you some other stuff, but first things first, check Luomo - Tessio. If you want to skip to the meat jam Tessio, possibly the greatest house track of the 2000s.
    November 21 04:57 AM
  • YakNips idk it came to me in the hallways
    November 18 09:55 PM
  • YakNips sippin that lean while i'm smokin loud weed, count stacks up to my knees, i always got that greed, just popped a couple pills and i'm feelin kinda fly, can't top this bitch so don't even try, yo girl wanna touch me and she don't know why, go ahead and run to your momma and cry, i go harder than your average cracker, too much swagger, long messy hair lookin like a slacker,
    November 17 01:57 PM
  • FourthReich http://www.youtube.com/watch?v=IEA-ngSX4KA
    November 14 12:24 AM
  • oltnabrick http://www.datpiff.com/Chief-Keef-Mulah-Express-mixtape.661218.html apparently there are like three of four chief keef tapes that never got released back in like 2011-2012. this is one of them *hunting for the rest*
    November 13 11:24 PM
  • oltnabrick https://soundcloud.com/proper-villains/jumpin
    November 7 01:02 AM
  • Futures OMG OMG OMG check this dude i think you would love it http://www.sputnikmusic.com/soundoff.php?albumid=171496
    November 4 01:53 AM
  • Futures yeah man this year has been incredible.
    November 4 01:46 AM
  • Futures yeah i love nothing. have the pink vinyl of guilty of everything so cash
    November 4 01:41 AM
  • Futures oh yeah i jammed it already! really awesome song. slaps v hard. i just didn't dig the slow stuff they were doing i think they work much better a little faster paced.
    November 4 01:35 AM
  • Futures dude that el pintor rating tho!!! yesssss
    November 4 01:30 AM
  • Futures nah dude they are pretty good man. if you went into there is a hell with an open mind i think you would legit enjoy it
    November 3 03:22 PM
  • oltnabrick GUCCI MANE AND CHIEF KEEF WITH THE EASY 5/5 AOTY https://arena.com/gucci-mane/big-gucci-sosa
    October 30 10:35 PM
  • Lakes. http://www.sputnikmusic.com/list.php?listid=152147
    October 30 05:47 PM
  • YakNips its refreshing to know that my bach can appreciate the cruise :~]
    October 29 10:56 PM
  • YakNips goddamn man that's crazy, i didn't know tom cruise could do that lmao. i need to check it
    October 29 10:24 PM
  • YakNips lmao nah, should i?
    October 29 10:18 PM
  • YakNips yeah brah her stuff has brought me some amazing experiences... glad we can enjoy it together fam
    October 29 06:01 PM
  • YakNips that's what makes her so beautiful... and i need to jam new cities aviv tbh. what about heavy hearted in the doldrums?
    October 29 05:55 PM
  • JohnnyOnTheSpot lol thanks
    October 29 05:53 PM
  • JohnnyOnTheSpot yyyoooooo did a review on Ruins, I'd love to hear your thoughts
    October 29 05:37 PM
  • YakNips YES IT ****IN SLAPS, easily in my top 5 of the year
    October 29 05:35 PM
  • YakNips ok sweet thing fam
    October 29 04:08 PM
  • oltnabrick https://www.youtube.com/watch?v=YiHRFrY08z8 cringe
    October 29 06:11 AM
  • YakNips ay friend can we come back together
    October 28 10:38 PM
  • oltnabrick https://www.youtube.com/watch?v=znT2rhB19LI
    October 28 04:59 PM
  • JohnnyOnTheSpot Ever jam Sore Eyelids? It's a Suis la Lune side project
    October 27 08:12 PM
  • JohnnyOnTheSpot definitely her most intimate album I think. really piano driven/ home recorded. I've got a review ready to go, just waiting for the release date to be closer
    October 25 09:59 PM
  • JohnnyOnTheSpot thoughts on new Grouper?
    October 25 12:44 PM
  • MOJ Great deicide rating BROTHA
    October 24 02:25 AM
  • oltnabrick https://www.youtube.com/watch?v=h3fBNYmc6JQ yet another gucci x keef classic track
    October 16 10:16 AM
  • oltnabrick papercut duh
    October 16 09:20 AM
  • oltnabrick lmfao nooooo
    October 15 10:27 PM
  • oltnabrick http://instagram.com/p/uJ2z00SQc2/ mansion muzik nov 28th BANG 3 DECEMBER 25th
    October 14 09:32 PM
  • Futures album is going to be so good man. so good.
    October 14 12:43 PM
  • Futures haha i watched it. pretty awesome stuff. you hear the new song?
    October 14 03:30 AM
  • Futures Noel Gallagher on picking his wingmen "I need to someone who are going to be a real laugh, someone who can handle the BANTER. Well It's obvious, Russell Brand and Morrissey" what a legend
    October 13 07:19 PM
  • oltnabrick https://www.youtube.com/watch?v=D7jgK9wReX8 soty
    October 13 05:39 PM
  • oltnabrick http://cdn0.vox-cdn.com/assets/4263541/mindblown.gif
    October 13 03:09 AM
  • oltnabrick http://i.imgur.com/Wk44puP.png
    October 13 02:21 AM
  • oltnabrick i heard the new one and the very first moz comp and i liked it!
    October 10 07:51 PM
  • oltnabrick i havent jammed the smiths in like two years lol i forgot how good they are
    October 10 07:02 PM
  • Comatorium. Complete with banter between my friend and I that becomes more slurred as the evening progresses and we continue enjoying hash oil. Some slight peaking in Holland, but other than that I think the sound quality is incredible for a recording I did on my phone. Interested to see if someone other than my friend or I enjoy this.
    October 9 11:17 AM
  • Comatorium. This may interest you... I made a thing from the NMH MPP show...https://www.dropbox.com/sh/8l4b9k4i0gnq1a8/AABxZfIZhDXlkqhW_Qp4-_Zqa?dl=0
    October 9 11:12 AM
  • Futures was about to sleep haha. class in the morning ya know. another time pal
    October 9 03:52 AM
  • oltnabrick http://www.smh.com.au/entertainment/music/morrissey-fans-in-shock-over-his-cancer-revelation-if-i-die-i-die-20141008-10rott.html
    October 8 03:50 AM
  • oltnabrick Is that your girlfriend in your profile pic?
    October 7 02:44 AM
  • Phlegm mom gave me a bunch of records including a s*** load of the smiths and talking heads and the cure and s*** so im lookin forward to giving them a listen !!! i dont know why im posting this in ur shoutbox i guess i just relate these bands 2 u (: (: stay real in this world cuh dont let them F-A-K-E-S douse ur spirit
    October 6 06:17 AM
  • Futures check my latest rev man you would love it
    October 4 12:44 AM
  • oltnabrick and the whole mixtape is going to be the stuff he produced so its going to be that weird aphex twin/lex luger s*** omg TYBG
    October 2 11:45 PM
  • oltnabrick https://twitter.com/ChiefKeef/status/517856076285620224 FINALLY FU.CK
    October 2 11:44 PM
  • oltnabrick https://www.youtube.com/watch?v=3Wjz4F6hyMY good lord keef is unstoppable. first the mic now the boards.
    October 1 11:34 PM
  • YakNips dude has sweet hair tbh
    October 1 01:36 PM
  • Futures nah he's a hard racist and homophobe as well. but yeah plug for sure sometime
    September 30 03:45 AM
  • Futures dude needs to kill himself for real
    September 30 03:37 AM
  • oltnabrick http://instagram.com/p/tjVmrHyQU8/?modal=true omggggmomomommo ****kkkk this is going to be mixtape of the year easy ****kkkkkkkkkkkksuuuuuuuck
    September 29 10:27 PM
  • Futures dude dude dude check noel gallaghers high flying birds right away. all noel. guarantee you will love it!
    September 29 02:36 AM
  • Futures ****ing oasis. quality ratings!
    September 28 10:30 PM
  • Futures ok .neon is one of the best albums ever
    September 28 04:33 AM
  • CaptainDooRight thanks brother man!
    September 26 11:26 PM
  • Futures now i gotta check that other project of his amesoeurs
    September 26 10:52 PM
  • Futures ****ing incredible album
    September 26 10:39 PM
  • Futures these nights were ours is like the best song ever tbh
    September 26 08:17 PM
  • CaptainDooRight new track would be nice to get your feedback: https://soundcloud.com/therealtrvth/orgasmic-progressing-forests
    September 26 07:36 PM
  • YakNips IN DARK DENIM
    September 25 10:50 PM
  • YakNips yea but does he eat the whole ass
    September 25 10:28 PM
  • YakNips oh dammit i got that out of my head and now it's back
    September 25 08:37 PM
  • YakNips are you listening to trap again
    September 25 08:34 PM
  • YakNips that was the most trve s*** i've ever heard
    September 25 06:01 PM
  • YakNips damn brah you got a vault of that s*** lol
    September 25 05:52 PM
  • Futures yeah idk man just one listen will jam again. a few songs were good. the faster ones were great the slow ones were incredibly boring imo.
    September 25 05:42 PM
  • YakNips LMAOOOO that is so amazing, so many amazing pics of those guys. and yea i wouldnt be surprised if im wearing a slipknot shirt in my 8th grade pic
    September 25 05:40 PM
  • Futures new whirr was a bit disappointing damn
    September 25 05:38 PM
  • JohnnyOnTheSpot sent
    September 25 02:34 PM
  • JohnnyOnTheSpot if I messaged you what I've got so far to your last fm, would you be able to peep it and give a bit of input? only if you aren't busy with other s***
    September 25 02:26 PM
  • JohnnyOnTheSpot couldn't agree more... glad I'm on the same page since you're probably a bit more knowledgable on them. I like that they ditched the female vox (no disrespect to her) since soooo many modern shoe gaze bands still rely on them for that dreamy pop feel, whereas this album is definitely harder hitting... yeah
    September 25 12:38 PM
  • JohnnyOnTheSpot hey man so I'm working on a writeup for that new whirr album and wanted to get the ball rolling on a couple things... any chance you could share a couple of your thoughts on it?
    September 25 09:56 AM
  • Futures yesssss. high hopes man. will let you know what i think after i jam.
    September 25 01:40 AM
  • Futures gonna check that tomorrow! is it awesome?
    September 25 01:37 AM
  • Futures try not to destroy everything you love is so so so good omg
    September 25 01:24 AM
  • Futures need to see them sometime. sounds incredible. still love that album prob a 5.
    September 24 10:50 PM
  • Futures lolololo dude didn't u just see them live?
    September 24 10:44 PM
  • Lethean ace dig that s*** needs more love
    September 24 09:33 PM
  • YakNips lmaooooo tbh i beat deafheaven concerts are like the melting pot of the world. that's sweet tho brather! P.S. be on the lookout for lakes' mixtape cause i'm doin beats and i got a dank verse on that thing
    September 24 05:49 PM
  • YakNips that is so beautiful :']
    September 24 05:40 PM
  • Phlegm missu
    September 23 01:28 AM
  • danielito19 you slaps
    September 22 10:06 PM
  • Lakes. get hyped
    September 22 09:39 PM
  • Lakes. http://www.sputnikmusic.com/forums/attachment.php?attachmentid=17047
    September 22 09:39 PM
  • oltnabrick http://hasitleaked.com/2014/gucci-mane-chief-keef-big-gucci-sosa/ EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE BRUH
    September 22 05:20 PM
  • spookynewghostfriend https://www.youtube.com/watch?v=iMTpQcfOKc4
    September 21 04:30 AM
  • Thunderkat Check out "morrissey - safe warm lanshire home" and " I know very well how I got my name" and "oh well I'll never learn". They're all songs from viva hate sessions. I know very well how I got my name is one of my favorites of all time
    September 20 11:44 PM
  • oltnabrick check out the new yung gleesh tape, cleansides finest 3. it slaps heavy, and he's from DC so u gotta represent tbh.
    September 20 05:30 PM
  • Thunderkat http://www.youtube.com/watch?v=KWOvIQnAIU4 after the begining, this newer moz song sounds like it couldve been a smiths song, check out that guitar sounds like marr at points
    September 20 03:51 PM
  • Thunderkat http://www.youtube.com/watch?v=ByQG_VPH-C4 unreleased remastered version of HOW SOON IS NOW, everything is same and dandy until 2:00 mark, then things get interesting, make sure to turn it up bass is at full blast
    September 19 01:18 AM
  • oltnabrick when they tell you keef isnt their favorite rapper http://gifatron.com/wp-content/uploads/2013/12/christian-bale-is-confused.gif
    September 18 10:58 PM
  • YakNips damn brah that sounds sweet, thanks for the heads up
    September 18 06:28 PM
  • oltnabrick mfw bang 3 drops: http://th01.deviantart.net/fs71/PRE/i/2010/066/8/1/Little_Stone_Person_by_LadyJinx.jpg
    September 18 01:21 PM
  • oltnabrick HAMMER SMASHED FAAAAAAAAAAAAAACE http://www.billboard.com/files/styles/promo_650/public/media/run-the-jewels-killer-mike-el-p-billboard-650.jpg
    September 18 01:11 PM
  • danielito19 I think you're cool as **** I just can't imagine an actual human typing your posts haha
    September 18 09:13 AM
  • FourthReich smoek
    September 18 07:28 AM
  • oltnabrick https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/935374_528399497201843_1181547311_n.jpg
    September 18 02:40 AM
  • oltnabrick http://www.ebengregory.com/wp-content/uploads/2013/04/wPtqQ.jpg
    September 18 02:38 AM
  • TomAnderson (281)-330-8004
    September 17 11:05 PM
  • oltnabrick omgfffmfmmgggg he finally put out a song similar to Citgo (he produced the song himself too, s*** is fireeeeeeeeeeeeeeeeee) http://www.audiomack.com/song/jjdajetplayne/wait-2
    September 17 09:46 PM
  • oltnabrick http://i.imgur.com/C7pMpcX.gif
    September 16 04:57 PM
  • Rowan5215 Sorry dude just got home from a hard day at the beach gotta have dinner and do some work so I wouldn't be free for a couple hours
    September 16 04:32 AM
  • YakNips "arsmoriendi the first thing you wanna do is take everything more seriously than you are already." holy s*** i cracked the **** up
    September 14 07:01 PM
  • Futures all the worst users hate me HELP im being bullyed
    September 14 05:54 PM
  • Futures niege is god tbh
    September 14 05:05 PM
  • Futures I KNOW! My favorite song of the year tbh. Glad you love it pal!
    September 14 04:38 PM
  • Futures only jammed the new lantlos been meaning to jam the others thanks dude!
    September 14 04:32 PM
  • Futures hell yes.
    September 14 04:24 PM
  • Futures love it tbh
    September 14 09:58 AM
  • Futures jam power metal or parachute into mt vesuvius
    September 14 02:12 AM
  • Frippertronics it's been seven months since St. Vincent blessed us with a new album remember the good old days when the leaks were steady and the lube was ready i do
    September 13 09:20 PM
  • oltnabrick https://www.youtube.com/watch?v=I_2ymxbT96c
    September 13 03:09 AM
  • oltnabrick https://www.youtube.com/watch?v=CcpO41szVK8
    September 13 03:07 AM
  • Jacquibim das it mane
    September 11 08:40 PM
  • Jacquibim ;)
    September 11 08:35 PM
  • Futures lol yeah what a loser
    September 11 08:35 PM
  • Futures nerd alert tbh
    September 11 01:40 PM
  • oltnabrick i am Shakespeare in the flesh, walt disney.
    September 10 02:38 AM
  • oltnabrick It ain't Ralph level
    September 10 02:37 AM
  • Futures ur gonna love it pal
    September 8 08:29 PM
  • Futures don't tell anyone its a secret but thepiratebay has it tbh
    September 8 08:18 PM
  • Futures http://www.npr.org/2014/08/26/341629732/first-listen-interpol-el-pintor AOTY prob gonna 5 it man im so happy omg
    September 8 08:02 PM
  • Futures theres a stream
    September 8 07:53 PM
  • wwba you implied my top 5 biggest core band list was outdatedwould you care to explain me why?
    September 8 07:49 PM
  • Futures dude you jam el pintor yet?
    September 8 06:06 PM
  • Phlegm TOUGH QUESTION -- what vibes are U looking for
    September 7 07:08 PM
  • Futures decayingismaj
    September 6 11:03 PM
  • oltnabrick Who?
    September 6 09:20 PM
  • Rowan5215 ready to jam dude? let's bounce
    September 5 05:03 AM
  • Rowan5215 Up for sure cos I sorted out the stupid-ass plug not showing me the vids problem, gimme like an hour or so to finish up my work though
    September 5 02:58 AM
  • Futures tell me about it man. have you listened to their later work? some underrated gems in there.
    September 4 10:37 PM
  • Futures dude hell yes good work. blur slaps really hard as well. while your on it if you want check noel gallaghers high flying birds. that mans voice. omg
    September 4 10:21 PM
  • Futures dude check oasis-the masterplan. b-sides from definitely maybe/morning glory. criminally overlooked!
    September 4 10:16 PM
  • Futures lmao no he's a cool user
    September 4 07:15 PM
  • laughingman22 dam passed out before I got your invitation
    September 4 03:41 PM
  • oltnabrick https://www.youtube.com/watch?v=kT3OQwyvKmk
    September 4 12:15 AM
  • Futures wow you found arsemoriendi! the other people in that thread: https://www.youtube.com/watch?v=lqCXRCG1JRI
    September 3 09:48 PM
  • Futures dude if he's that defensive he's prob that autistic kid that never talks to anybody lol
    September 3 09:38 PM
  • oltnabrick reminds me of some of the s*** boris did in the early 00s. i like!
    September 3 09:37 PM
  • oltnabrick this new whirr album Fu c k
    September 3 09:32 PM
  • oltnabrick **** nigga, talk s***, him, no schedule
    September 3 09:06 PM
  • Futures gonna jam them and whirr :]
    September 3 05:46 PM
  • Futures nope but wow that looks like my JAM dude
    September 3 05:42 PM
  • Futures niggas be hatin
    September 3 05:41 PM
  • YakNips https://41.media.tumblr.com/55673606d5c54cfba841631f084952d5/tumblr_mrjdgttrmp1qc9x8go1_1280.jpg
    September 1 10:16 PM
  • BigPleb They aren't appreciated enough at all regardless dude. Ye I guess I may have done, was gna mention the rest of the band but Mozza and Marr were the Smiths. Even Marr wrote the bloody basslines and s*** haha! I like your Spotify plays ;p
    September 1 07:56 PM
  • BigPleb Thanks for the kind words, bachy :]
    September 1 07:47 PM
  • Rowan5215 s*** didn't know he'd done any music outside of the Cure !!!! will download thank you
    August 30 11:12 PM
  • Rowan5215 Hehe yeah both are amazing bands anyways so why spend your life hateing others and being mad at ppl???? and no I haven't should I change that
    August 30 11:07 PM
  • Rowan5215 That bit where it speeds up at the end is absolutely god-tier sorry dude I love em even more than the Smiths the whole Seventeen Seconds/Faith/Pornography run is one of the best in music history
    August 30 10:54 PM
  • Rowan5215 dude ****ing hell https://www.youtube.com/watch?v=D9hnYF6g4A0
    August 30 10:48 PM
  • Futures still moving in to my apartment no internet yet bro. count me in when i do tho!
    August 30 07:49 PM
  • Rowan5215 :D I know Cure bros for lyfe
    August 30 02:58 AM
  • oltnabrick http://www.datpiff.com/Lil-Bibby-Free-Crack-2-mixtape.615403.html lmao its on datpiff and livemixtapes.
    August 29 05:23 PM
  • BigPleb Band is too ****in good, not even fair
    August 29 04:57 PM
  • oltnabrick bruh new lil bibby
    August 29 04:51 PM
  • FourthReich https://www.facebook.com/LILBTHEBASEDGOD/photos/a.130538793629977.23860.122869907730199/925349557482226/?type=1
    August 29 04:48 PM
  • BigPleb ye man, im jammin smiths hard now :]
    August 29 04:45 PM
  • FourthReich LMAO i put that on bricks prof the other days I WEED WEED DUDE
    August 29 04:44 PM
  • Rowan5215 "invite rowan. he's always on your dick" talking s*** like I wouldn't find out
    August 29 05:10 AM
  • tommygun they ruined plug man fvckin r i p those new avis ugh
    August 29 03:10 AM
  • tommygun can't just yet possible later tho which room
    August 29 03:01 AM
  • Lakes. yea more or less. i don't see myself having a relationship with a girl for a long long time at least. i just don't desire it at all.
    August 28 06:01 PM
  • Lakes. nah just kiddin
    August 28 05:49 PM
  • Lakes. you suck cach
    August 28 05:48 PM
  • TheBarber oh wait, you dig Oasis??? back off gaylord FAG!
    August 28 07:36 AM
  • TheBarber leave your cum all you want/can on them doode, I'll lick it pleaseurably during next jams :3
    August 28 07:34 AM
  • TheBarber wat's ****s bruh?
    August 28 06:55 AM
  • tommygun neon is ~~~~~~~~
    August 28 05:43 AM
  • tommygun yep the odd numbered ones are best (r4s, cont, born n raised)
    August 28 05:28 AM
  • tommygun whoa really? that makes me happy man :] which ones you heard?
    August 28 05:21 AM
  • Futures thanks dude ur a good pal one of the best tbh
    August 25 01:22 PM
  • oltnabrick https://www.youtube.com/watch?v=iiNLpwToxgU new drake boi
    August 25 12:32 AM
  • oltnabrick cnat decide between back fromthe dead and almighty so. but citgo is def my fav keef too. idk who the producer is but he deserves the nobel prize tbh
    August 24 03:03 AM
  • oltnabrick been listening to a lot of bang 2 and almighty so lately. whats ur fav keef tape/album?@
    August 24 02:24 AM
  • Futures rip been there done that man. lmao
    August 23 09:58 PM
  • Futures i feel u dog play some jams that slaps hoes around
    August 23 09:28 PM
  • climactic wat a qt
    August 21 02:11 AM
  • oltnabrick https://www.youtube.com/watch?v=Bjm8NqbON9g HYPEEEEEEEEE 0:20
    August 21 01:00 AM
  • oltnabrick y is the the deafheaven guitar god wearing a drake shirt. smh hipsters.
    August 20 02:27 AM
  • Green Baron lots and lots of the singles
    August 20 12:36 AM
  • oltnabrick http://www.footlocker.com/product/model:186202/sku:21967?green=10BFDC90-B97E-5D1E-A4C9-4CDFE5928726
    August 20 12:26 AM
  • oltnabrick http://www.hm.com/us/product/24132?article=24132-A
    August 20 12:24 AM
  • oltnabrick http://www.hm.com/us/product/20440?article=20440-A
    August 20 12:24 AM
  • oltnabrick http://www.hm.com/us/product/29052?article=29052-D
    August 20 12:23 AM
  • oltnabrick http://lp.hm.com/hmprod?set=source[/environment/2014/3GV_0674_014R.jpg],rotate[-0.15000000],width[3751],height[4386],x[665],y[243],type[FASHION_FRONT]
    August 20 12:18 AM
  • oltnabrick http://www.hm.com/us/product/10608?article=10608-F
    August 20 12:16 AM
  • oltnabrick http://www.footlocker.com/product/model:217322/sku:18429030/nike-air-huarache-mens/black/light-green/
    August 20 12:15 AM
  • Futures ah just thought i would mention it thought it would be something you would dig hard
    August 19 01:52 AM

You have to be logged in to post a comment Login | Create a Profile

FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy