StormChaser
Filip Kurbanovic
User

Soundoffs 14
News Articles 3
Band Edits + Tags 3
Album Edits 7

Album Ratings 456
Objectivity 64%

Last Active 06-18-11 12:39 pm
Joined 03-31-08

Forum Posts 7
Review Comments 308

shoutbox » all posts 
  • OmairSh Nah the cheesiness is alright, the production isn't pristine (it falls just short), and the song structures get repetitive by the end, slow start with gradual build up to the climax, and the song that suffers the most from this is the Lost Child
    July 20 04:40 AM
  • OmairSh 5ing Weather Systems, ma man *high five
    July 18 04:42 AM
  • Jom Ha, I know you meant it in good faith -- no worries! I was just messing around because I saw the humor in the situation. Take care, cheers.
    January 15 12:00 PM
  • Jom I had to laugh at your inquiry. You don't write me until weeks after the deadline and now you're all anxious/borderline demanding that I don't immediately respond to your e-mail about whether or not I shipped it? I'll pass along the customs tracking number once it clears customs, cheers.
    January 14 07:22 PM
  • BlackLlama Sorry man, I was thinking I had the 2002 EP. It's the 2007 LP :\
    December 11 10:29 PM
  • BlackLlama I think I have Aeon Spoke's 2 LP's and the 2nd ep in 320 (or Flac). I'll have to check tonight when I'm home though.
    December 11 12:39 PM
  • Yazz_Flute It's like a 3.6739583
    July 5 08:56 PM
  • Jom Yeah dude, I got it -- let me know if my edits don't go through.
    June 11 05:23 PM
  • Jom Sure, you can find my e-mail on my forum profile: jom.sputnikmusic at googlemail dot com
    June 8 06:34 PM
  • StormChaser Yep, thanks, got help from a guy already. I didn't know I had to access the forum to be able to put it up, well, in any case, it's sorted now. Thanks for deleting the sound-off btw.
    August 10 08:30 PM
  • Jom Hey, your profile picture and your avatar are two separate things. You need to change your avatar (the picture below your username when you comment) through the forums (http://www.sputnikmusic.com/forums/ - your UN and PD are the same) and then click on your User CP --
    August 10 04:28 PM

You have to be logged in to post a comment Login | Create a Profile

FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy