nodnerB
User

Soundoffs 9
Album Ratings 208
Objectivity 73%

Last Active 04-07-12 9:50 pm
Joined 12-26-08

Forum Posts 1
Review Comments 189

 Lists
07.24.09 Eleventy One07.19.09 Please Expand
06.16.09 Ugh @ Coursework05.28.09 Can You Rec Me Some...
05.20.09 Are These Albums Nice?04.04.09 Eh?
01.06.09 Favourite Bands At The End Of 2008
« Previous | More »

Eleventy One

I made my 111st rating a few moments ago, a rather curious number, and a very respecable age for a hobbit (the Old Took himself had only reached 130). A list of eleven godesses:
1Unexpect
_We, Invaders


This is very wonderful, I forsee many a happytime
2Shpongle
Nothing Lasts....But Nothing is Lost


lolshpong
3 Keith Jarrett
The Koln Concert


The O has an umlaut, btw. BRILLIANT IMPROV JAZZ PIANO WORTHY OF CAPS LOCK
4 The Mars Volta
De-Loused in the Comathingy


Generic album is AWESOME
5Kayo Dot
Choirs of the Eye


Generic album #2 is also pretty shweet.
6Antonio Vivaldi
The Four Seasons


Will be seeing this live soon C:
7Pink Floyd
The Wall


Really damn good but a bit big & inconsistant. I love this album sometimes.
8Gioacchino Rossini
ROSSINI: Overtures


Great album if you have loud speakers, when played quietly it sounds kinda weak. I think I might review this one day, and I might possibly put said review on the Sputnikmusicwebsite, k?
9 Between the Buried and Me
Colours


Generic album #3 is suberb but abitofamouthfull. Ants of the Sky is the only flawless thing hear, the rest kinda hmmmm to me now; all amazing at first, then you realise it's rather incoherent, rather pretentios, rather silly & quite lovely.
10Pyotr Ilyich Tchaikovsky
The Seasons, for piano, Op. 37b


Needs more death growlz
11Sleepytime Gorilla Museum
Of Natural History


This is STILL in the post, but I already know it'will be the greatest damn museum everrrrrrrr
Show/Add Comments (19)

FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy