Opeth Heritage
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Necrotica
July 17th 2014


10584 Comments

Album Rating: 4.0

"nice review what are your thoughts on babies"



lol fuck off

Tunaboy45
July 17th 2014


7911 Comments


Shit didn't expect this.

Digging: Between the Buried and Me - Coma Ecliptic

OmairSh
July 17th 2014


12561 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

Glad this got a review

Digging: Symphony X - Underworld

MeatSalad
July 17th 2014


16011 Comments

Album Rating: 4.0

lol

Digging: Tame Impala - Currents

stranger
July 17th 2014


617 Comments


timely staff review

have a pos

stranger
July 17th 2014


617 Comments


pretty sure this dude's staff position is a site bug

tommygun
July 17th 2014


25680 Comments


eh

Necrotica
July 18th 2014


10584 Comments

Album Rating: 4.0

I review whatever I want, new or old :3

OmairSh
July 18th 2014


12561 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

Fucking staff taking liberties. Unacceptable I tell you

Necrotica
July 18th 2014


10584 Comments

Album Rating: 4.0

Lol simmer down, simmer down

OmairSh
July 18th 2014


12561 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

We're almost at the same number of comments :D

Necrotica
July 18th 2014


10584 Comments

Album Rating: 4.0

Oh damn, nice!



man, I've still gotta listen to the new album. Heard so far that it's great

OmairSh
July 18th 2014


12561 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

It's pretty much an evolution of this. Nothing ground breaking, but it has a pretty chilled out vibe and some pretty cool elements. They have an orchestra for a couple of songs as well

trackbytrackreviews
July 18th 2014


2490 Comments

Album Rating: 3.5

Pale Communion comes out 1 day after my birthday. Hope it's better than this since I'm buying it on that same day lol.

ChoccyPhilly
July 18th 2014


10185 Comments


It's much better. Even the bad track on PC would shine on this

Digging: Mike Oldfield - Amarok

JamieTwort
Contributing Reviewer
July 18th 2014


23478 Comments


Haha, Cusp would be the worst on here by an absolute mile.

mryrtmrnfoxxxy
July 18th 2014


14486 Comments

Album Rating: 3.5

[2]

Digging: Toadies - Hell Below Stars Above

ChoccyPhilly
July 18th 2014


10185 Comments


I find Goblin quite boring too, but yeah, Cusp is definitely the worst

climactic
July 18th 2014


20530 Comments


goblin rules

fsharptrit0ne
July 18th 2014


4817 Comments


faith in others is sooooooooo good



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy