Saintseneca Dark Arc
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Nocturnal
April 10th 2014


1329 Comments


Portlandia reference.

m/.

Azn.
April 10th 2014


5615 Comments

Album Rating: 4.5

it's bright [2]

Digging: Flying Lotus - You're Dead!

feanaro
April 10th 2014


854 Comments

Album Rating: 4.0

takmit is so damn cool

Digging: Falls of Rauros - Believe in No Coming Shore

ScuroFantasma
April 11th 2014


2314 Comments


This has never really been my music style, but goddam this is actually really amazing


Digging: Xothist - Simulacrum

marcosmce
April 11th 2014


112 Comments


Kinda have to check this after all the hype found here, lol

oneups
April 11th 2014


36 Comments


Yeah, that's how I feel. I've heard the name before but today is the day I make the plunge.

marcosmce
April 11th 2014


112 Comments


Also it's a weird name for a band, anybody knows the reason behind it?

EaglesBecomeVultures
April 11th 2014


5256 Comments

Album Rating: 4.0

good job guys proud of u

Digging: Iceage - Plowing Into the Field of Love

RadicalEd
April 11th 2014


2712 Comments

Album Rating: 4.0

"Fleet Foxes is miles above this. This isn't bad by any means, but the range of instruments in Helplessness Blues AND the tight composition can't be fairly compared to this.

IMH(orrible)O"

http://www.youtube.com/watch?v=WrjwaqZfjIY



Digging: Jakob - Sines

FadedSun
April 12th 2014


1286 Comments

Album Rating: 4.5

"Only The Young Die Good" is so awesome.

Funeralopolis
April 14th 2014


11618 Comments


nice vid

Digging: Black Milk - If There's a Hell Below

Aids
Contributing Reviewer
April 14th 2014


23913 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

Takmit is sdjgkhasdgkjashdg-tier

Digging: RATKING - So It Goes

Azn.
April 30th 2014


5615 Comments

Album Rating: 4.5

still jamming this hard

FadedSun
April 30th 2014


1286 Comments

Album Rating: 4.5

Brilliant album. Seeing these guys in June, probably. I have to choose between them or Deafheaven. Not really feeling Deafheaven will be a good live band.

Azn.
April 30th 2014


5615 Comments

Album Rating: 4.5

AOTY so far for me

Aids
Contributing Reviewer
April 30th 2014


23913 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

I think this is sitting at #3 for me.

SeaAnemone
April 30th 2014


20587 Comments


yeah this Liars, Thou, and Silver Mt Zion are all about tied for my top spot
I expect that to change when a nicer version of To Be Kind leaks, but still

Digging: Dirty Beaches - Stateless

Aids
Contributing Reviewer
April 30th 2014


23913 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

Silver Mt. Zion
Trophy Scars
Saintseneca

eh tee ehm

SpoonerMcgee
May 3rd 2014


62 Comments

Album Rating: 4.5

Dude....this is sooooooooo good. I can't stop listening to it. Perfect shit to walk to class to

Douglas
May 18th 2014


9124 Comments

Album Rating: 4.0

wow, this is great



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy