Lorde Pure Heroine
» Back to review

Comments:Add a Comment 
chambered99
October 3rd 2013


889 Comments


digging this

klap
Staff Reviewer
October 3rd 2013


10990 Comments

Album Rating: 4.1

ali gonna kill you

Digging: Destroyer - Poison Season

chambered99
October 3rd 2013


889 Comments


lol that avatar!

LittleStranger
October 3rd 2013


481 Comments


Great powerful voice. The songwriting lets it down a bit

Aids
October 4th 2013


24184 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

hard to care about the cookie-cutter songwriting when the choruses go as hard as these do



emslash

Aids
October 4th 2013


24184 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

GLORY N GORE GO HAND IN HAND

RadicalEd
October 4th 2013


4805 Comments

Album Rating: 4.0

Lol at people taking the "post-pop" thing serious. I was just baiting cuz of the horrendous "post internet" "post-pop" P4K review.

Digging: Lianne La Havas - Blood

RadicalEd
October 4th 2013


4805 Comments

Album Rating: 4.0

Those choruses are the best thing ever.



You can call me queen bee

Emyay
October 4th 2013


6156 Comments

Album Rating: 3.5

3.5 for now. Its growing a bit though, might end up a 4. Songwriting could be better and not ALL of the choruses go hard.

fish.
October 4th 2013


22439 Comments

Album Rating: 3.0

she's kinda hot

treeqt.
October 4th 2013


14882 Comments


fish.

Digging: Ghosts of Dance - The Complete Ghosts of Dance

Cygnatti
October 4th 2013


26490 Comments

Album Rating: 3.0

Fish. [2]

Digging: Elysia Crampton - American Drift

ashn0ted
October 4th 2013


15 Comments


boring

treeqt.
October 4th 2013


14882 Comments


she looks better than grimes i'll give you that

fish.
October 4th 2013


22439 Comments

Album Rating: 3.0

and i'm allowed to say that cos the age of consent both here and in nz is 16 and she's only 20 months younger than me

InbredJed
October 4th 2013


6267 Comments


ya'll should be listening to Kimbra instead

RuanCSC
October 4th 2013


133 Comments

Album Rating: 4.5

I think you guys may be a little overexcited.

Cygnatti
October 4th 2013


26490 Comments

Album Rating: 3.0

Kimbra is gd yeh

treeqt.
October 4th 2013


14882 Comments


kyary tho

Cygnatti
October 4th 2013


26490 Comments

Album Rating: 3.0

krary is slightly (*cygnificantly*) bettah, 'greed



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy