Queens of the Stone Age ...Like Clockwork
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Kris.
January 24th 2014


12345 Comments


cuz not enough riffs for m/

KILL
January 24th 2014


71750 Comments

Album Rating: 4.0

o yea i only like metallica i almost forgot!

WHEREVER I MAY ROOOOOOAOAOAMAM

Digging: Invisible - El jardin de los presentes

Kris.
January 24th 2014


12345 Comments


ehehe

XingKing
January 24th 2014


10565 Comments

Album Rating: 4.5

Album has loads of riffs

Also, Allen is a creepy pedo. That was already mentioned but I want it to sink in again

deathschool
January 24th 2014


8005 Comments


Is this not Metallica? I'm ashamed to have commented itt.

Digging: Thumpermonkey - We Bake Our Bread Beneath Her Holy Fire

KILL
January 24th 2014


71750 Comments

Album Rating: 4.0

true but the dude made annie hall

deathschool
January 24th 2014


8005 Comments


Art





























Artist

All separate n shit.

Itwasthatwas
January 27th 2014


769 Comments


This is so fucking good

Aids
Contributing Reviewer
January 27th 2014


23816 Comments

Album Rating: 4.0

I know the Grammys are useless but My God is The Sun was nominated for rock performance of the year and they give it to that god damn Radioactive song instead. Woof.

wwf
January 27th 2014


706 Comments

Album Rating: 5.0

My God is the Sun is kinda weak though

Weakest on the album imo

WhiteNoise
January 27th 2014


3147 Comments

Album Rating: 5.0

"My God is the Sun is kinda weak though"

It riffs like a motherfucker though, It's a much needed change of pace on the album too.

EvoHavok
January 27th 2014


1359 Comments

Album Rating: 4.5

Radioactive is barely rock anyway. Stupid Grammy just chose what was the most mainstream song.

Digging: Pandemonium - Insomnia

Rowan5215
January 27th 2014


26212 Comments

Album Rating: 4.5

The weak song here is I Sat by the Ocean everything else is fuckin' A

Digging: Bon Iver - For Emma, Forever Ago

EvoHavok
January 27th 2014


1359 Comments

Album Rating: 4.5

Oh yeah and it also interrupted the live performance of "My God is the Sun" with ads.

WhiteNoise
January 27th 2014


3147 Comments

Album Rating: 5.0

Smooth sailing is just the sexiest thing ever

conesmoke
January 27th 2014


5208 Comments

Album Rating: 4.5

"My God is the Sun is kinda weak though

Weakest on the album imo"

lol, don't think so bro.

mryrtmrnfoxxxy
January 27th 2014


13134 Comments

Album Rating: 4.5

i might agree :x

Digging: Electric Wurms - Musik Die Schwer Zu Twerk

conesmoke
January 27th 2014


5208 Comments

Album Rating: 4.5

Sigh..

XingKing
January 27th 2014


10565 Comments

Album Rating: 4.5

My God is the Sun is one of the better tracks, IMO and I wished there were more sexy jams like that

SirDrumsalot
January 27th 2014


1555 Comments

Album Rating: 4.5

"My God is the Sun is kinda week though."

Agreed, just because of how good the rest of the songs are. But it does still kick balls.




You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy