Justin Timberlake The 20/20 Experience
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Cygnatti
April 20th 2013


31838 Comments

Album Rating: 3.0

He needs to have at least two or 3 bangin' songs on the new album that are 4 minutes or less, but they shouldn't be the best songs on dat shiz, though.

treeqt.
April 20th 2013


16894 Comments


he just gotta 5 it

chambered99
April 20th 2013


889 Comments


awesome albujm

Drummerboy123
April 20th 2013


2990 Comments


Still listening to this quite regularly.

Digging: Carbon Based Lifeforms - Derelicts

treeqt.
April 20th 2013


16894 Comments


haven't listened at all in like a month

treeqt.
April 20th 2013


16894 Comments


5 it

treeqt.
April 20th 2013


16894 Comments


hell yeah

Kman418
April 20th 2013


13257 Comments

Album Rating: 3.5

gonna be honest i got pretty bored of this after like 5 listens

treeqt.
April 20th 2013


16894 Comments


definitely gotta 5 this mang

Kman418
April 20th 2013


13257 Comments

Album Rating: 3.5

i still love pusher love girl and blue ocean floor and probably a few others if i thought about it but there are also so many songs that are just ugh when is this going to end

oltnabrick
April 20th 2013


35835 Comments


blue ocean floor is fantastic



fav song off this album

ButteryBiscuitBass
April 20th 2013


11185 Comments

Album Rating: 4.5

Pusher Love Girl is the one for me.

Kman418
April 20th 2013


13257 Comments

Album Rating: 3.5

mirrors sucks tho

toxin.
April 20th 2013


12898 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

how dare you

oltnabrick
April 20th 2013


35835 Comments


mirrors is coo its kind of repetitive tho

Chortles
April 20th 2013


20735 Comments

Album Rating: 3.0

ya

Digging: DJ Rashad - Just A Taste

Cygnatti
April 20th 2013


31838 Comments

Album Rating: 3.0

"mirrors sucks tho"



>:/



treeqt.
April 20th 2013


16894 Comments


geemies confirmed rustled

Trebor.
Staff Reviewer
April 20th 2013


55292 Comments

Album Rating: 3.5 | Sound Off

I haven't heard this since it came out

Digging: Phoebe Bridgers - Stranger in the Alps

pissbore
April 20th 2013


12554 Comments


wow this really has 169 pages



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy