Obliteration Nekropsalms
» Back to review

Comments:Add a Comment 
lalchimiste
May 26th 2014


692 Comments

Album Rating: 4.5

This is better than bdh. They bring the doomzz hard. Might bump my rating cuz this is sweeeet

Digging: Ash Borer - The Irrepassable Gate

demigod!
May 29th 2014


48871 Comments

Album Rating: 4.5

i might dig this more than most if not all autopsy albums



just cuz, everyone and their mother compares the 2

Greyvy
May 29th 2014


5759 Comments


thats a good reason man

Digging: Kero Kero Bonito - Bonito Generation

demigod!
May 29th 2014


48871 Comments

Album Rating: 4.5

lel i mean that's why im comparing em if it was unclear

evilford
May 29th 2014


35414 Comments

Album Rating: 5.0

kinda hard to decide if I love this or bdh more now honestly. bdh took longer to grow on me....

lalchimiste
May 30th 2014


692 Comments

Album Rating: 4.5

Their different beasts, but i personnally prefer this

Greyvy
May 30th 2014


5759 Comments


same

KILL
May 30th 2014


78775 Comments

Album Rating: 3.5

never

Digging: Metallica - Hardwired... to Self-Destruct

evilford
June 3rd 2014


35414 Comments

Album Rating: 5.0

dude on vox is COLD BLOODED

DikkoZinner
June 4th 2014


4855 Comments

Album Rating: 4.0

Monstrous

evilford
June 26th 2014


35414 Comments

Album Rating: 5.0

ugh this is so good

Hawks
June 26th 2014


46491 Comments

Album Rating: 4.5

Fuck yeah.

Digging: In The Woods... - Pure

lalchimiste
July 7th 2014


692 Comments

Album Rating: 4.5

rules hard

lalchimiste
July 14th 2014


692 Comments

Album Rating: 4.5

had to bump this. Best rhythm section in modern DM. That bass is so funky sometimes goddamnit

evilford
July 24th 2014


35414 Comments

Album Rating: 5.0

too dang good

evilford
July 24th 2014


35414 Comments

Album Rating: 5.0

ETERNAL WINTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

evilford
July 24th 2014


35414 Comments

Album Rating: 5.0

think it's time to 5 this. has to be done.

Hawks
July 24th 2014


46491 Comments

Album Rating: 4.5

m/ m/ m/

evilford
July 24th 2014


35414 Comments

Album Rating: 5.0

the more I listen to it the harder it is to find a single significant flaw in it

Hawks
July 24th 2014


46491 Comments

Album Rating: 4.5

I gotta jam this one again.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy