Deftones Koi No Yokan
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Butkuiss
October 31st 2013



3869 Comments

Album Rating: 4.0

What happened to the huge avis anyway? Does the whole "X amount of posts on the forums" thing not apply any more?

Digging: The National - High Violet

Storm In A Teacup
October 31st 2013



12688 Comments

Album Rating: 3.5

Umm I never have heard of that.

Butkuiss
October 31st 2013



3869 Comments

Album Rating: 4.0

Looks like I'm mistaken again fuck this I'm out

Storm In A Teacup
October 31st 2013



12688 Comments

Album Rating: 3.5

lol bye!

trainofconsequence
October 31st 2013



1420 Comments


Awesome album

Mongi123
Contributing Reviewer
October 31st 2013



7153 Comments

Album Rating: 4.0

"I really really really despise Romantic Dreams, it's my least favourite Deftones song by far"

But I thought you loved that song Rowan! hah

Digging: Opeth - Blackwater Park

sapient
October 31st 2013



1390 Comments

Album Rating: 4.5

Romantic Dreams isn't the worst Deftones song, there's plenty of songs on SNW and Adrenaline that take care of that title! :D

Digging: Queens of the Stone Age - Lullabies to Paralyze

CosmicPie
October 31st 2013



1058 Comments

Album Rating: 4.5

I don't think any song on here is their worst. They've written some shit songs in comparison.

sapient
October 31st 2013



1390 Comments

Album Rating: 4.5

Yeah... Like "Mein"

Gard3n
October 31st 2013



271 Comments

Album Rating: 4.5

Listening to this right now. Fucking awesome! Chino is the man...

CosmicPie
October 31st 2013



1058 Comments

Album Rating: 4.5

Indeed.

KILL
October 31st 2013



67082 Comments

Album Rating: 3.0 | Sound Off

wearin me chinos right now

Digging: Picchio dal Pozzo - Picchio dal Pozzo

BigPleb
October 31st 2013



28453 Comments

Album Rating: 3.5

This has some sweet jams.

KILL
October 31st 2013



67082 Comments

Album Rating: 3.0 | Sound Off

dude did you see camel

BigPleb
October 31st 2013



28453 Comments

Album Rating: 3.5

I was there in London bro!

KILL
October 31st 2013



67082 Comments

Album Rating: 3.0 | Sound Off

same dude omg it was the best night of my life

Mongi123
Contributing Reviewer
October 31st 2013



7153 Comments

Album Rating: 4.0

Poltergeist is the only song I don't like on this, I think it sucks haha

BigPleb
October 31st 2013



28453 Comments

Album Rating: 3.5

Had to go for a piss halfway through Fritha but yeah, was beautiful.

KILL
October 31st 2013



67082 Comments

Album Rating: 3.0 | Sound Off

sweet what level were you on

Gard3n
October 31st 2013



271 Comments

Album Rating: 4.5

"Yeah, I'm starting to love this album more than Diamond Eyes."

DE is great, but is overrated. This is much better.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy