Incubus S.C.I.E.N.C.E.
» Back to review

Comments:Add a Comment 
tommygun
October 31st 2012


24906 Comments


Oh man it's so salty and delicious I love it hahaha. I tried explaining it to foreigners when I was in Europe last year and it was impossible.

Digging: Broods - Evergreen

breakingthefragile
October 31st 2012


2956 Comments

Album Rating: 5.0

What the fuck is vegemite? Sounds like a pokemon or some shit.

Digging: Cathedrals - Cathedrals EP

tommygun
October 31st 2012


24906 Comments


It's a sandwich spread you get in Australia. It's made of yeast extract or something and it's jet black and incredibly salty. Only thing I can compare it to is Marmite if you've ever had it.

Youtellme
October 31st 2012


1351 Comments


This is not their debut.

TenSecondsToThink
October 31st 2012


1227 Comments

Album Rating: 4.0

I was just dancing to Deep Inside and it was pretty fun.

tommygun
October 31st 2012


24906 Comments


sweet

chambered49
October 31st 2012


1727 Comments


certain shade of green ftw

Cygnatti
October 31st 2012


21352 Comments


"@Cygnatti Was kinda half-trolling on the nutella thing. It's not like as amazing as everyone says, but I still eat it lol. Also, I don't mind a little sugar in my pop, but I hate pop that's REALLY sugary, Katy Pery for example."

so... not paris hilton, lady gaga, p!nk

Digging: Jon Hopkins - Immunity

DarkSideOfLucca
October 31st 2012


3273 Comments


So much funk ahhhh

mindleviticus
December 26th 2012


8229 Comments


Yeah but guys..... ISN'T THAT HIPPO FAT???!

Digging: Cultes Des Ghoules - Henbane

ChopSuey
December 27th 2012


2392 Comments

Album Rating: 4.0

yup

MichaelSnoxall
December 27th 2012


12163 Comments


Vegemite rules, fuck you all.

ChopSuey
December 27th 2012


2392 Comments

Album Rating: 4.0

eww you would want to fuck me

MeatSalad
December 27th 2012


14527 Comments


You like it

ChopSuey
December 27th 2012


2392 Comments

Album Rating: 4.0

no way man

demigod!
October 26th 2013


44348 Comments


fuckin hate that album art tho


Digging: Portishead - Dummy

Rowan5215
October 26th 2013


26147 Comments

Album Rating: 4.5

how can you hate the moustachioed Chuck?!?!

Digging: Bon Iver - For Emma, Forever Ago

demigod!
October 26th 2013


44348 Comments


something about disembodied heads with a stupid grin and ESPECIALLY a mustache just ticks me off

fuckin mario 64 syndrome

Mongi123
Contributing Reviewer
October 26th 2013


10147 Comments

Album Rating: 4.5

Awesome fucking album

Rowan5215
October 26th 2013


26147 Comments

Album Rating: 4.5

dammit demi
fuck yeah mongi bring the truth



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy