Funebre Children of the Scorn
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Hawks
March 14th 2012



33363 Comments

Album Rating: 4.0

Lol I know I'm not gonna be promoted and I don't give a fuck tbh. I'm having a lot more fun writing reviews like this than I ever did when I was really trying to be serious about it.

CaptainDooRight
March 14th 2012



26459 Comments

Album Rating: 4.0

spoken like a champ

Chuck would be proud

Digging: Deniro Farrar - The Patriarch II

Hawks
March 14th 2012



33363 Comments

Album Rating: 4.0

Hell yeah R.I.P. Chuck.

foxblood
October 24th 2012



6797 Comments

Album Rating: 4.0

rules

CaptainDooRight
October 24th 2012



26459 Comments

Album Rating: 4.0

beast



evilford
October 24th 2012



19994 Comments

Album Rating: 4.5

looks like I should check this out

CaptainDooRight
October 24th 2012



26459 Comments

Album Rating: 4.0

bro'f, def hard, this fits the binge hard

evilford
October 24th 2012



19994 Comments

Album Rating: 4.5

sweet

maybe a dumb question but I can't find anything...are these guys and Funebrarum related in any way??? the band logos are almost the same, and of course the names are almost the same..................

CaptainDooRight
October 24th 2012



26459 Comments

Album Rating: 4.0

naw bro completely diff

check filestube mate

evilford
October 24th 2012



19994 Comments

Album Rating: 4.5

oh haha ok I might

I just meant I couldn't find a connection. the logos and names are so similar I figured there had to be something

CaptainDooRight
October 24th 2012



26459 Comments

Album Rating: 4.0

naw no connection, completely different times

Funebre is Finnish and Funebrarum are from the US

CaptainDooRight
October 24th 2012



26459 Comments

Album Rating: 4.0

well.....


i guess you could say they're both awesome bands as a connection ah

evilford
October 31st 2012



19994 Comments

Album Rating: 4.5

finland dam

Hawks
October 31st 2012



33363 Comments

Album Rating: 4.0

Yep.

evilford
November 1st 2012



19994 Comments

Album Rating: 4.5

RIFFS OF FINNISH TRUTH

CaptainDooRight
November 1st 2012



26459 Comments

Album Rating: 4.0

hellz yee

evilford
November 1st 2012



19994 Comments

Album Rating: 4.5

diggin into the old finnish scene, lots of cool stuff

evilford
January 18th 2013



19994 Comments

Album Rating: 4.5

man this album rulez hard

Hawks
January 18th 2013



33363 Comments

Album Rating: 4.0

Fuck yeah.

evilford
January 29th 2013



19994 Comments

Album Rating: 4.5

man osdm is the best



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy