Disma Towards the Megalith
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Deviant.
Staff Reviewer
August 19th 2011


31218 Comments


I mean, does this even wobble?

Digging: LV and Joshua Idehen - Islands

ShadowRemains
August 19th 2011


20846 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

wobbly as fuck man

Ire
August 19th 2011


41787 Comments


moardeviant.tumblr.com

Tyrael
August 19th 2011


20883 Comments


But I don't wanna

Aw man you listened to the new (shitty) Arch Enemy but you don't wanna listen to this? :/

Digging: Darkspace - Dark Space III I

Deviant.
Staff Reviewer
August 19th 2011


31218 Comments


There's a random comparison

Gyromania
August 19th 2011


15791 Comments


I doubt I'd like this.

Digging: Lantlos - .neon

KILL
August 20th 2011


71856 Comments

Album Rating: 3.0

yea its too heavy

Digging: A Guy Called Gerald - Black Secret Technology

alachlahol
August 20th 2011


7489 Comments


INCANTATION AND AUTOPSY, IF YOU DON'T LIKE THEM DON'T EVEN FUCKING TALK TO ME.

ShadowRemains
August 20th 2011


20846 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

well to hollier there isn't a difference between the two, soooo.....

alachlahol
August 20th 2011


7489 Comments


dude the difference between the two is almost as obvious as the difference between a white man and a black man i bet hollier would relate to that

DoubtGin
August 20th 2011


6752 Comments

Album Rating: 2.5



ShadowRemains
August 20th 2011


20846 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

this aint the best album ever get over yourselves pussies suck my dick


who said this was the best album ever?

edit: nvm lol

ShadowRemains
August 20th 2011


20846 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

hawks will do it

ShadowRemains
August 20th 2011


20846 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

exactly

Tyrael
August 20th 2011


20883 Comments


Lol

singthewordhope
August 20th 2011


106 Comments


good album but i wish it were rawer

ShadowRemains
August 20th 2011


20846 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

lol remember when he got negged a bunch


multiple times

FatChickIrl
September 11th 2011


4096 Comments

Album Rating: 4.0

Disma and a few other bands are playing at the cake shop next week im prbly gonna go, anyone else going?

ShadowRemains
September 17th 2011


20846 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

must be the best cake shop ever

KILL
September 17th 2011


71856 Comments

Album Rating: 3.0

gay



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy