WU LYF Go Tell Fire to the Mountain
» Back to review

Comments:Add a Comment 
JustJoe
June 12th 2011



1399 Comments


O.F.

Staker
June 12th 2011



32 Comments


80gb lol

Electric City
Staff Reviewer
June 12th 2011



15732 Comments

Album Rating: 4.5

my library's only 55, my ipods 80.

Kiran
Emeritus
June 12th 2011



6001 Comments

Album Rating: 4.5

wu lyf wu lyf

Blackbelt54
June 12th 2011



4269 Comments

Album Rating: 4.0

I just downloaded this, about to listen

jurere
June 12th 2011



69 Comments


this is fucking good

MO
June 12th 2011



18522 Comments


Great review, this is a nice album.

DoubtGin
June 12th 2011



6749 Comments

Album Rating: 4.0

amazing album

"We Bros" is song of the year so far maybe maybe not

Yotimi
June 12th 2011



6473 Comments

Album Rating: 4.0

This might become my first 5 since 2008.

This is kinda like a more Rock version Future Islands. So anyone who passed up In Evening Air last year should check it out.

Digging: Millie and Andrea - Drop The Vowels

Electric City
Staff Reviewer
June 12th 2011



15732 Comments

Album Rating: 4.5

good plug, but the connection really ends at the gruff vocals

Romulus
June 12th 2011



8423 Comments

Album Rating: 3.0 | Sound Off

everyone listen to yotimi

cvlts
June 12th 2011



8954 Comments

Album Rating: 4.0

ya'll already know what it do. brand new, nigga, back from the slums, it be the WU

Uranium
June 12th 2011



7092 Comments


this is sooo catchy

toxin.
June 12th 2011



12324 Comments


This review really has me interested

Romulus
June 12th 2011



8423 Comments

Album Rating: 3.0 | Sound Off

if my dog made music i'm pretty sure it would sound like this. good thing i love my dog

JustJoe
June 12th 2011



1399 Comments


"Hammering of the Goldbeaters" by The Fucking Hotlights is my song of the year, but I mean...


Opinions, yeah.

JustJoe
June 12th 2011



1399 Comments


Also, "High Society Torture Party" is my album of the year.

/tangent.

plane
Staff Reviewer
June 12th 2011



6094 Comments


I'll bite, but holy hyperbole, catman. Though I mean, yeah, this the shit.

Electric City
Staff Reviewer
June 12th 2011



15732 Comments

Album Rating: 4.5

sweet edit, lewis

mallen-
June 12th 2011



1235 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

haven't wanted to listen to anything else the past two days



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy