City of Caterpillar City of Caterpillar
» Back to review

Comments:Add a Comment 
XingKing
February 8th 2013



9084 Comments

Album Rating: 4.0

What if it came in handy some day? What if I went on a game show and they asked me some question about some obscure band? BAM! I just won $1million

Iluvatar
Staff Reviewer
February 8th 2013



16072 Comments

Album Rating: 3.5

that will never happen

XingKing
February 8th 2013



9084 Comments

Album Rating: 4.0

You don't have to be mean about it

alachlahol
February 8th 2013



7423 Comments

Album Rating: 3.0

fuck off with false dreams

fromtheinside
February 8th 2013



16419 Comments

Album Rating: 4.5

Are there still game shows that can offer one million dollars?

Digging: Lord Mantis - Death Mask

EaglesBecomeVultures
March 20th 2013



5051 Comments

Album Rating: 4.5

ugh can we all just 5 this

Digging: Future - Honest

Adabelle
March 20th 2013



4161 Comments

Album Rating: 5.0

^^^^^^^^^^^^^

EyesWideShut
March 25th 2013



3028 Comments

Album Rating: 5.0

^^^^^^^^^^^^^

sniper
March 26th 2013



18584 Comments


^^^^^^^^^^^^^^^


mine is like a 4 btw

Kman418
April 8th 2013



8585 Comments

Album Rating: 4.0

this is 536$ on amazon jesus fucking christ

side note: the related bands section for these guys is horrible

Digging: Kanye West - Late Registration

wacknizzle
April 8th 2013



11948 Comments

Album Rating: 4.5

wee de de wee de da wee de da

Digging: Lord Mantis - Death Mask

YankeeDudel
April 8th 2013



9291 Comments

Album Rating: 4.0

damn thats alotta doe

Digging: Ravi Shankar - Three Ragas

wacknizzle
April 8th 2013



11948 Comments

Album Rating: 4.5

fuck amazon, u can still get that shit for like 30 bucks on vinyl at discogs. amazon does that same shit for a cd copy of The Moon Is A Dead World, it's like 200 fucking dollars for a gotdamn cd.

Kman418
April 8th 2013



8585 Comments

Album Rating: 4.0

ok but srsly why the fuck are a bunch of emoviolence bands in the related bands section of a post rock emo band

YankeeDudel
April 8th 2013



9291 Comments

Album Rating: 4.0

then change em you ballbag

Kman418
April 8th 2013



8585 Comments

Album Rating: 4.0

too lazy lol

i'm going to bed in like 3 minutes anywho

YankeeDudel
April 8th 2013



9291 Comments

Album Rating: 4.0

takes about 20 seconds you could change 9 diff bands if you want!

wacknizzle
April 8th 2013



11948 Comments

Album Rating: 4.5

Maybe because those bands are actually pretty similar soundwise minus the post-rock in some of the songs on this album. Not really much other post-rock/emo bands to compare em to because there aren't many other than Envy, The Black Heart Rebellion, and Heaven In Her Arms as far as I know, but still those other bands are more similar imo.

sniper
April 8th 2013



18584 Comments


maximillian colby

Adabelle
April 8th 2013



4161 Comments

Album Rating: 5.0

Le Pre Ou Je Suis Mort although actually, they're not that similar, more like Gospel worship with an awesome drummer too.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy