Gorguts Obscura
» Back to review

Comments:Add a Comment 
KILL
July 26th 2013


78395 Comments

Album Rating: 4.5

http://www.youtube.com/watch?v=rek7rZ2eYJ4



so perfect

Digging: Bryan MacLean - Ifyoubelievein

KILL
July 26th 2013


78395 Comments

Album Rating: 4.5

i was at this show skele



http://www.youtube.com/watch?v=mOlsuWYyYOg

oltnabrick
July 28th 2013


35210 Comments

Album Rating: 4.5

Cool video

Digging: Brainbombs - Souvenirs

Eons
July 31st 2013


552 Comments


This album can be almost creepy at times.

Digging: J. Albert - Dance Slow

Inveigh
July 31st 2013


26019 Comments

Album Rating: 4.5

new one needs a thread so bad, staff member needs to review this asap



what's everyone's favorite jam from it? i might have to go with the title track but fuck they're all awesome

Digging: Neurosis - Fires Within Fires

MO
July 31st 2013


20969 Comments

Album Rating: 4.5

for me I think it's a tie between ocean of wisdom (dat fucking double kick groove section just gets me movin') and the title track, and absondeurs and....yea it just rules bro heh

MO
July 31st 2013


20969 Comments

Album Rating: 4.5

every song has something distinct and memorable about it...which I fucking rare as shit in dm

Inveigh
July 31st 2013


26019 Comments

Album Rating: 4.5

i agree totally man. i expected it to rule, but i had no idea it was going to be this fucking good



also dude reduced to silence

MO
July 31st 2013


20969 Comments

Album Rating: 4.5

maaan so good. also the beginning of la toit du monde, what a way to start an album. i'm so glad it met and surpassed my lofty expectations

TrueBlood
July 31st 2013


1388 Comments


is it ur aoty MO?

Hawks
July 31st 2013


45673 Comments

Album Rating: 4.5

Ugh idk if I could choose one song. But yeah it's AOTY.

Digging: Blaze of Perdition - Near Death Revelations

Inveigh
July 31st 2013


26019 Comments

Album Rating: 4.5

fuck ember's voice is is just ridiculous



the entire middle section is mind bending

MO
July 31st 2013


20969 Comments

Album Rating: 4.5

totally aoty trueblood...so far anyways. I can't think of anything coming out that will top it

TrueBlood
July 31st 2013


1388 Comments


cool man

This is actually captaindooright

I thought you knew. I saw your post in the captain shoutbox

rasputin
August 1st 2013


14845 Comments


it's a great record but no where near album of the year.

and we're barely even into august.

ShadowRemains
August 1st 2013


23934 Comments

Album Rating: 4.0

something feels like they didn't quite let it "breathe" (idk what other word to use to describe it) as much as they did on FWTH (quite possibly from the drumming changes)



that said, yeah it will be up there, kinda hoped it would be numero uno though

Wizard
August 1st 2013


20047 Comments

Album Rating: 4.0

something feels like they didn't quite let it "breathe"



Bang on my feeling as well.

Digging: Neurosis - Fires Within Fires

Motiv3
August 1st 2013


8979 Comments


New Gorguts is not aoty but metal album of the year for now

NeroCorleone80
August 1st 2013


33856 Comments


m/

Digging: Nina Nastasia - Run to Ruin

KILL
August 9th 2013


78395 Comments

Album Rating: 4.5

hurdle was such a beast omg



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy