At the Drive-In Relationship of Command
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Gwyn.
January 3rd 2013


15322 Comments


Ah yes Catacombs is the best track in this album

wtf where they thinking when they didn't include it

Chortles
January 3rd 2013


18095 Comments

Album Rating: 4.0

don't worry, these guys didn't mind taking dumb song names to the mars volta either

Digging: Cocteau Twins - Treasure

demigod!
January 3rd 2013


45255 Comments

Album Rating: 5.0

volta sux tho and this is awesome

Digging: Black Sabbath - Master of Reality

Chortles
January 3rd 2013


18095 Comments

Album Rating: 4.0

yeah

wacknizzle
January 3rd 2013


13683 Comments

Album Rating: 5.0

But TMV is so InTellXuWall

Digging: Phobocosm - Deprived

Gwyn.
January 3rd 2013


15322 Comments


ftm > this so


Chortles
January 3rd 2013


18095 Comments

Album Rating: 4.0

don't see anything in ftm whatsoever

demigod!
January 3rd 2013


45255 Comments

Album Rating: 5.0

i just find volta boring and pretentious

wacknizzle
January 3rd 2013


13683 Comments

Album Rating: 5.0

TMV has sucked but have you fucking heard Deloused!?

FTM is love or hate for most, I think it's fantastic but no Deloused. Amputechture was ballin too.

Chortles
January 3rd 2013


18095 Comments

Album Rating: 4.0

for the most part yeah, they have some good stuff though among pretentious stinkers

demigod!
January 3rd 2013


45255 Comments

Album Rating: 5.0

i didnt like Deloused much at all really

Gwyn.
January 3rd 2013


15322 Comments


They haven't done anything really good since Frances but Cygnus asahaƱs,dhlamdlh holy shit

Chortles
January 3rd 2013


18095 Comments

Album Rating: 4.0

lol i highly dislike amputechture too

i guess i don't prog hard enough??

wacknizzle
January 3rd 2013


13683 Comments

Album Rating: 5.0

'i didnt like Deloused much at all really'

Damn, the hype train can ruin some things though. I heard it when I came out, my older bro bought the cd.

Gwyn.
January 3rd 2013


15322 Comments


I recognize the cover from Deloused somewhere, I know i've seen it before but I can't remember when

Must've been a pretty long time too

wacknizzle
January 4th 2013


13683 Comments

Album Rating: 5.0

THE GUILLOTINE LAUGHS AGAIN

demigod!
January 4th 2013


45255 Comments

Album Rating: 5.0

dancing on the corpses ashes

Gwyn.
January 4th 2013


15322 Comments


What i am hoping for is that now tmv are on hiatus they'll release the supposed "rawer" version of this album

should be beast

tommygun
January 4th 2013


25413 Comments


yeah the production on this kinda sucks

DirEnRefused
January 4th 2013


2241 Comments


Pages of naming tracks and none of you fuckers mentioned Cosmonaut.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy