Amon Tobin Foley Room
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Typhoner
August 11th 2013


938 Comments

Album Rating: 4.5

album's awesome

Digging: Karen Gwyer - Bouloman

jefflebowski
January 26th 2014


8388 Comments

Album Rating: 4.0

this is superb

clercqie
January 27th 2014


6515 Comments

Album Rating: 4.5

Up there with his best.

Underflow
March 23rd 2014


3251 Comments


Can't believe i'm just hearing this now. It rules.

LordePots
March 23rd 2014


18176 Comments

Album Rating: 3.5

probably one of my least favourite amon tobin albums tbh but yeah its pretty sweet

Digging: Little Simz - Age 101: Drop 4

Relinquished
March 23rd 2014


29412 Comments


think this is better than bricolage

LordePots
March 23rd 2014


18176 Comments

Album Rating: 3.5

mmm nah, not for me

Relinquished
March 23rd 2014


29412 Comments


bric's his weakest imo but it's so good blazed

and easy muffin's one of his coolest tunes

LordePots
March 23rd 2014


18176 Comments

Album Rating: 3.5

yeah easy muffin is just too good makes the whole album better lol

Underflow
March 23rd 2014


3251 Comments


The only Amon I've had trouble getting into is ISAM.

LordePots
March 23rd 2014


18176 Comments

Album Rating: 3.5

yeah easy muffin is the tits









adr
February 11th 2015


7444 Comments


Big Furry Head

damn

Digging: Adversarial - Death, Endless Nothing and the Black Knife of...

CosmicPie
May 10th 2015


1130 Comments


This also impresses me.

chinesewhispers
May 10th 2015


2460 Comments


Yeah, Tobin is a musical prodigy



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy