Poppy Flux
» Back to review

Comments:Add a Comment 
JesperL
Contributing Reviewer
September 25th 2021


3554 Comments

Album Rating: 4.0

thx sunny!! (check the final two songs you'll probably dig them)

and yes gyro it's funy joke are u proud

alamo
September 25th 2021


4359 Comments

Album Rating: 3.5

nice

Brabiz
September 26th 2021


1617 Comments

Album Rating: 4.0

Probably her best work so far

Digging: Pupil Slicer - Mirrors

markjamie
September 27th 2021


65 Comments


album is much more boring than usual...

Aerisavion
September 28th 2021


3144 Comments


I'm honestly not sure how I feel about this yet.

TrantaLocked
September 29th 2021


2252 Comments

Album Rating: 3.5

I expected it to be a bigger drop from I Disagree mainly because that was a hard one to live up to but this is really good.

JohnnyoftheWell
Staff Reviewer
September 29th 2021


42873 Comments

Album Rating: 2.5

uh ohhhhh this is not looking gr8



maybe it's better than I Disagree but it's less entertaining ugh



EAT >>>>>> all

Digging: Lali Puna - Scary World Theory

Aerisavion
September 29th 2021


3144 Comments


"EAT >>>>>> all"

It's looking that way.

DoofDoof
September 29th 2021


10716 Comments


still looking for a genre that suits her I see

Aerisavion
September 29th 2021


3144 Comments


Not a fan, Doof?

DoofDoof
September 29th 2021


10716 Comments


No, I usually get what she's going for with the image/presentation and that sort of worked early on...but even then the music was one listen and done stuff.

I think she's more someone who had a 'cool idea' (or knew someone who did) than a free artistic spirit wow'ing people with her writing or singing.

TheOrgazoid
October 1st 2021


119 Comments

Album Rating: 3.0

Hope this grows on me but damn, some of these hooks are terrible. On the Level is one of the most forgettable songs I've ever heard from her.

ItsTheSquirrel
October 1st 2021


625 Comments

Album Rating: 2.0

Listening right now and this is adequate I guess but also so damn boring. Can she just go back to shitposting like on I Disagree

neekafat
Contributing Reviewer
November 6th 2021


21877 Comments

Album Rating: 3.0

so its cool to like poppy now? that's what I'm getting?

neekafat
Contributing Reviewer
November 6th 2021


21877 Comments

Album Rating: 3.0

um, pardon me, not my place to say, but isn't this a bit lame?

JohnnyoftheWell
Staff Reviewer
November 6th 2021


42873 Comments

Album Rating: 2.5

yeah this is boring as hell

neekafat
Contributing Reviewer
November 6th 2021


21877 Comments

Album Rating: 3.0

i mean don't get me wrong I'll probably 3.5 this



but a neek 3.5 is the definition of lame tbh

JohnnyoftheWell
Staff Reviewer
November 6th 2021


42873 Comments

Album Rating: 2.5

acquire self-respect and 3 it

neekafat
Contributing Reviewer
November 6th 2021


21877 Comments

Album Rating: 3.0

nah it perked up by the end

Slex
November 6th 2021


12616 Comments


I remember this being pretty boring yeah, especially compared to uhhh whatever the "metal" one is called

Digging: Mol - Diorama



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2019 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy