Nothing The Great Dismal
» Back to review

Comments:Add a Comment 
unclereich
December 9th 2020


9713 Comments


I like fearing more than this :}

Digging: Plutocracy - Sniping Pigz

dedex
Contributing Reviewer
December 9th 2020


6948 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

this is a slapper

Digging: Booba - ULTRA

JesperL
Contributing Reviewer
December 9th 2020


2518 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

hell yeah dedex! glad you liked it :]

Digging: Bathe Alone - Last Looks

parksungjoon
December 9th 2020


28011 Comments


didnt know someone named an album after me

Digging: The Sisters of Mercy - Temple of Love / Heartland

DaveT0738
December 9th 2020


2017 Comments


Is this the Obscura geezer?

loveisamixtape
December 9th 2020


9784 Comments

Album Rating: 4.0

we had nearly gone uhhh a couple of pages without someone mentioning that

DaveT0738
December 9th 2020


2017 Comments


It was a matter of time heh

loveisamixtape
December 9th 2020


9784 Comments

Album Rating: 4.0

i should probably listen to that album one day tbh

DaveT0738
December 10th 2020


2017 Comments


I'm very slowly getting into it right now, isn't very friendly to expectations

po0ty
December 10th 2020


642 Comments

Album Rating: 4.0

I've somehow missed this until now but damn its good. No surprise Will Yip produced its definitely got the same dreamy nostalgia vibes Peripheral Vision had.

chchelse2
December 11th 2020


34 Comments


Pretty good.

JayEnder
December 11th 2020


9290 Comments

Album Rating: 5.0

Very good.

Digging: Whirr - Feels Like You

Conmaniac
December 12th 2020


26252 Comments

Album Rating: 4.0

Yeah

JayEnder
December 12th 2020


9290 Comments

Album Rating: 5.0

CATCH A FADE YEEEEAH

Scoot
December 14th 2020


20428 Comments

Album Rating: 4.5

yeah this might be my top of the year when all is said and done

Digging: Joshua Burnside - Into the Depths of Hell

Rawmeeth38
December 14th 2020


1773 Comments

Album Rating: 4.5

Def gonna be top tier for me

JayEnder
December 15th 2020


9290 Comments

Album Rating: 5.0

Same. Nothing even comes close tbh.

loveisamixtape
December 15th 2020


9784 Comments

Album Rating: 4.0

i'm burnt out on it currently but i still think it's their second best album

jemaiseyeti
December 16th 2020


118 Comments

Album Rating: 4.5

Top 2 Nothing

JesperL
Contributing Reviewer
December 16th 2020


2518 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

top 1 nothng tbh also aoty lol



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2019 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy