Znowhite Act Of God
» Back to review

Comments:Add a Comment 
parksungjoon
February 14th 2020


22254 Comments

Album Rating: 3.5

it's good man

Digging: Have Mercy (MD) - Armageddon Descends

Mister Twister
February 14th 2020


2626 Comments

Album Rating: 3.5

been meaning to check this because of the Cyclone Temple similarity page



also god damn why do two of the recs have to link to the shitty awful reviews I wrote when I was 15, those albums deserve better

parksungjoon
February 14th 2020


22254 Comments

Album Rating: 3.5

haha dont worry man at least you give some of this good shit its due exposure

JustJoe.
February 15th 2020


9725 Comments


this is humorous & well-written. who would neg this?

parksungjoon
February 15th 2020


22254 Comments

Album Rating: 3.5

i would. hate that guy



that or periphery fans i guess idk

JustJoe.
February 15th 2020


9725 Comments


it’s good though because it has something to say about the music while still retaining its humor. sadly since i don’t listen to music anymore i’ll maybe never write another review.

parksungjoon
February 15th 2020


22254 Comments

Album Rating: 3.5

wtf why

JustJoe.
February 15th 2020


9725 Comments


it really overwhelms my mind for some reason. like synaesthesia but without the colorful shit to fall back on.

JustJoe.
February 15th 2020


9725 Comments


also by don’t i meant “rarely”.

parksungjoon
February 15th 2020


22254 Comments

Album Rating: 3.5

damn man that really sucks. feel for you brother :[

JustJoe.
February 15th 2020


9725 Comments


the good news is that, if this makes sense, i can still appreciate the music. perhaps if music takes you somewhere maybe i already arrived at the destination & it requires a bit of exploring before returning to it.

parksungjoon
February 15th 2020


22254 Comments

Album Rating: 3.5

woah

JustJoe.
February 15th 2020


9725 Comments


yeah

Rowhaus
February 16th 2020


3784 Comments

Album Rating: 4.5

this is hella slept on damn

Digging: Krisiun - Southern Storm

parksungjoon
February 16th 2020


22254 Comments

Album Rating: 3.5

yea man

BlushfulHippocrene
Staff Reviewer
February 16th 2020


3479 Comments


Not my kinda humour, but pretty well-written! Think the joke at the start of the review is overly long: worth trimming it, since you do offer up some quality description/analysis of the album later on in the review; or, like you do particularly well toward the end, could've better incorporated the humour into the analysis. Reckon you should tone down some of the language, too -- I'm aware that there's humour in the over-descriptiveness and all, but it's employed a bit too much IMO. Anyway, keep it up man. Will keep an eye out for your next.

parksungjoon
February 16th 2020


22254 Comments

Album Rating: 3.5

thank you blush, much appreciated mate. next one will most likely be serious and straightforward though, which will surely be a challenge for me

Nocte
Contributing Reviewer
February 19th 2020


12944 Comments


I'm on board for this kind of real life satire. I would suggest like (Blush above) to pick your moments. I'm really looking forward to your next one.

parksungjoon
February 19th 2020


22254 Comments

Album Rating: 3.5

please advise what you would cut? so i may refine in the future



and again as stated before next one will prob be a serious personal one if i can get it up to snuff

Nocte
Contributing Reviewer
February 19th 2020


12944 Comments


"In other words, metal is a man’s genre. Metal is music by men, for men."

All I'm saying is reading things like this without the right tone becomes incredibly (and to detriment) blunt and reads like bigotry. People won't get that you're not 100%. Try a suggestive tone, rather than a definitive approach.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2019 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy