Motoi Sakuraba Dark Souls Soundtrack
» Back to review

Comments:Add a Comment 
zaruyache
March 14th 2019


20540 Comments


there's also Ashen, which is supposed to be another decent souls ripoff.

Dewinged
Contributing Reviewer
March 14th 2019


15099 Comments

Album Rating: 5.0

"Nah mate DMC5 has already won goty ain't no game goin top that shit."



I certainly wish so lol

Digging: Deafkids - Metaprogramação

rabidfish
March 14th 2019


4900 Comments

Album Rating: 4.0

the character selection menu music is the most haunting and beautiful single piece of video game music ever created. It gets to me so hard.

Digging: Haruomi Hosono - Hochono House

Dewinged
Contributing Reviewer
March 14th 2019


15099 Comments

Album Rating: 5.0

You have no idea how much I agree with you on that rabid.

rabidfish
March 14th 2019


4900 Comments

Album Rating: 4.0

also, sekiro is gonna be so lit, buoys

CaliggyJack
March 14th 2019


2781 Comments

Album Rating: 3.5

Yeah Sekiro gon be gud

TorkshireYea
March 14th 2019


57 Comments


There's always a little lump in my throat that appears when I hear the music for Gwyn.

CaliggyJack
March 14th 2019


2781 Comments

Album Rating: 3.5

Dat Piano doe

TorkshireYea
March 14th 2019


57 Comments


Dat anticlimactic ending doe

CaliggyJack
March 14th 2019


2781 Comments

Album Rating: 3.5

Yeah I mean that was kinda the point, that no matter how much you try, your king messed with shit he shouldn't have and now the world will slowly wither and die and you're only delaying the inevitable.

zaruyache
March 14th 2019


20540 Comments


Let the fire die, and usher in the time of dark and the age of men!

Dewinged
Contributing Reviewer
March 14th 2019


15099 Comments

Album Rating: 5.0

Link the fire and you'll be one more puppet to continue the cycle.



Fuck the flame.



May the Age of Dark be forever.

CaliggyJack
March 14th 2019


2781 Comments

Album Rating: 3.5

#ShitWasFineWhenTheDragonsWereInCharge

WatchItExplode
March 14th 2019


6443 Comments


Demons is best though

zaruyache
March 15th 2019


20540 Comments


Seath was a snitch #lordsarecops

Dewinged
Contributing Reviewer
March 15th 2019


15099 Comments

Album Rating: 5.0

Cut his tail, killed him, made a sword out of the tail and killed him again with THAT sword.

CaliggyJack
March 15th 2019


2781 Comments

Album Rating: 3.5

"Cut his tail, killed him, made a sword out of the tail and killed him again with THAT sword."



Irony Souls

Dewinged
Contributing Reviewer
March 15th 2019


15099 Comments

Album Rating: 5.0

Actually I rambled, you get the moonlight greatsword just cutting the tail, don't have to craft anything. Shit is in autocraft.

Zig
March 15th 2019


1650 Comments

Album Rating: 3.5

Seriously, is DS2 SotFS worth playing ?

Digging: Gavin Bryars - The Sinking of the Titanic

Dewinged
Contributing Reviewer
March 15th 2019


15099 Comments

Album Rating: 5.0

YES



the rest will say no



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy