All That Remains Victim of the New Disease
» Back to review

Comments:Add a Comment 
AgentDeathbat
November 29th 2018


7929 Comments

Album Rating: 4.0

This is starting to wear off a little but I still love it lol

Digging: Badflower - OK, I?M SICK

Firedust
November 29th 2018


617 Comments

Album Rating: 2.5

Yeah

AgentDeathbat
November 29th 2018


7929 Comments

Album Rating: 4.0

I think I will end up dropping it to a 4 and updating my "track ratings", Just Tell Me Something is definitely getting a drop in rating but everything else is mostly within .5 of my original thought.

Firedust
November 29th 2018


617 Comments

Album Rating: 2.5

Maybe

AgentDeathbat
November 29th 2018


7929 Comments

Album Rating: 4.0

I think I was just hyped that they channeled What If I Was Nothing in a better way lmao

Spec
December 19th 2018


35633 Comments


Any recent news about Oli’s suspicious death?

artiswar
December 19th 2018


6473 Comments

Album Rating: 1.5

Don't know, but my god his wife is a major creep. She seems like a total sociopath.

bloc
December 19th 2018


54447 Comments


One question: is she hot

Digging: Yeah Yeah Yeahs - Is Is

Source
December 19th 2018


8682 Comments


lol

Digging: Scanner - Hypertrace

AgentDeathbat
December 19th 2018


7929 Comments

Album Rating: 4.0

I do think she was involved in this death, but then again I also believe Kurt Cobain was murdered...sooo

artiswar
December 20th 2018


6473 Comments

Album Rating: 1.5

Based on her statements I already hate her more than Courtney Love.

Source
December 20th 2018


8682 Comments


K now I really have to see what this is all about. Courtney Love is like the ultimate witch

J() Alexander
December 20th 2018


5691 Comments


Can someone tell me why do some people think that Cobain was murdered?

Digging: Noise - ??

Source
December 20th 2018


8682 Comments


cuz courtney is a psycho. But he wasn't murdered, that's dumb

artiswar
December 20th 2018


6473 Comments

Album Rating: 1.5

cause she's an unholy slag

J() Alexander
December 20th 2018


5691 Comments


There must some other reason other than "Courtney was a bit of an asshole idk". Like, you don't see people saying "YOKO ONO PAYED MARK DAVID CHAPMAN TO KILL JOHN LENNON" or something like that, well, at least I haven't seen anyone say it.

Source
December 20th 2018


8682 Comments


No i think courtney is literally the reason why some people think he was murdered

J() Alexander
December 20th 2018


5691 Comments


Lol.

Source
December 20th 2018


8682 Comments


Its dumb yeah

Hellscythe
December 20th 2018


3244 Comments

Album Rating: 3.5

he was murdered because he found out the government was involved in the 1993 world trade center bombing

Digging: The Twilight Sad - It Won/t Be Like This All the Time



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy