Yves Tumor Safe in the Hands of Love
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Gyromania
September 15th 2018


30954 Comments

Album Rating: 5.0

He's referring to the closer, which imo is the weakest track by far

Winesburgohio
Staff Reviewer
September 16th 2018


3016 Comments

Album Rating: 4.0

bookends (especially the first track BWA BWOMP) and the 1-2 of Hope in Suffering and Recognising the Enemy are be(a)st

Digging: 12million - Nobody (with Chief Keef)

Beardog
September 16th 2018


3856 Comments


Great review. I'm probably not gonna like it but the review did make me curious

Digging: Demon Hunter - True Defiance

Zeneren
September 17th 2018


1084 Comments

Album Rating: 3.5

Listening to this so much that it will get bumped. ‘Honesty’ is sublime, one of my favourite tracks of the year

Gyromania
September 17th 2018


30954 Comments

Album Rating: 5.0

"All The Love" makes me so happy

anatelier
September 17th 2018


3661 Comments

Album Rating: 4.5

sister motherrrr, brother fatherrrr

Conmaniac
September 17th 2018


25894 Comments

Album Rating: 4.0

Gonna jam....review was incredible and this will prob be incredible

Sniff
September 17th 2018


6789 Comments

Album Rating: 3.0

meh



TwigTW
September 17th 2018


3830 Comments


It's interesting, and I enjoy listening to it, but I'm not getting the greatness that everyone else seems to be hearing--not yet, anyway.

theBoneyKing
September 17th 2018


19679 Comments

Album Rating: 3.5

It’s not like, stunning, but most of the stuff from “Noid” on is pretty damn good.

Gyromania
September 17th 2018


30954 Comments

Album Rating: 5.0

How do you not like "Economy of Freedom" it's maybe the best song here

gschwen
September 17th 2018


423 Comments

Album Rating: 3.0

I really enjoy Lifetime but the rest of the album sorta fell flat for me.

Tb1114
September 17th 2018


572 Comments


Cover gives me mad creeps.

BlazinBlitzer
September 17th 2018


1658 Comments

Album Rating: 4.0

Lifetime is fantastic.

Chambered79
September 17th 2018


621 Comments


Noid is pretty cool, will check the rest

Gyromania
September 17th 2018


30954 Comments

Album Rating: 5.0

You'd prob dig this Sam

theBoneyKing
September 19th 2018


19679 Comments

Album Rating: 3.5

"Noid" is such a freaking banger

luci
September 21st 2018


12527 Comments

Album Rating: 4.5

"I wanna wrap around you" is the catchiest hook for me, above Noid's

Hyndez
September 22nd 2018


160 Comments

Album Rating: 4.0

getting an MGMT vibe from 'Lifetime'. Probably favorite track so far.

Winesburgohio
Staff Reviewer
September 26th 2018


3016 Comments

Album Rating: 4.0

still adore this; still nothing on here as individual songs that fuck me up as much as limerence and Body as Wilhelm



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2019 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy