DJ Koze knock knock
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Gyromania
May 9th 2018


30771 Comments

Album Rating: 5.0

You liking it?



The stretch from muddy funster to lord knows is just perfect

Chortles
May 9th 2018


21494 Comments

Album Rating: 4.5

oh yeah, pick up to the end really is just such a fun ride

Gyromania
May 10th 2018


30771 Comments

Album Rating: 5.0

Might 5 eventually. Gotta check out his other albums

Sniff
May 10th 2018


6740 Comments

Album Rating: 3.0

Basic af

Gyromania
May 10th 2018


30771 Comments

Album Rating: 5.0

Gross opinion

Chortles
May 11th 2018


21494 Comments

Album Rating: 4.5

you definitely gotta get on Amygdala Gyro. His DJ Kicks is also very good and reflective of a lot of the hip hop influence here

Sinternet
May 11th 2018


23209 Comments


amygdala is dope gotta check this

Digging: Holy Fawn - Death Spells

robertsona
Staff Reviewer
May 11th 2018


19538 Comments

Album Rating: 3.0

I'm afraid right now this is a little boring to me, sort of like an ersatz Discovery or something



edit: I have a feeling that's nonsensical but just don't love what Koze does with his ideas here

Gyromania
May 11th 2018


30771 Comments

Album Rating: 5.0

Give it a second and maybe even third chance. It didn't connect with me immediately

TheWrenKing
May 23rd 2018


1696 Comments

Album Rating: 4.5

purrrr-petual jams

bloc
May 24th 2018


63595 Comments


Fuckin hell I need to hear this

Thought this was some folk crap from a dude who's first name was DJ lol

Digging: Phoxjaw - Royal Swan

brandontaylor
June 28th 2018


963 Comments

Album Rating: 4.0

was ready to write this off but it really picks up after track 7 and never gives up that momentum. i wish the first third was either more commercial or weirder, its sort of stuck in an awkward middle ground.

Ryus
July 3rd 2018


20763 Comments

Album Rating: 2.0

this guy's LP's haven't wowed me yet



his dj-kicks mix is incredible though

Digging: Oneohtrix Point Never - Magic Oneohtrix Point Never

hal1ax
July 3rd 2018


14719 Comments

Album Rating: 2.5

agreed

Gyromania
July 3rd 2018


30771 Comments

Album Rating: 5.0

Awful opinions. Jesus, Baby, Lord Knows, Scratch That, Muddy Funster, Pick Up, Moving in a Liquid are all some of the chillest songs of the year. Lots of variety and hooks on this one

hal1ax
July 3rd 2018


14719 Comments

Album Rating: 2.5

noted

Gyromania
July 3rd 2018


30771 Comments

Album Rating: 5.0

ty

Chortles
July 3rd 2018


21494 Comments

Album Rating: 4.5

yawl foolin

Mentasm
July 3rd 2018


567 Comments

Album Rating: 4.0

That's not an awful opinion you fucking noob. DJ mixes have always better than regular LPs most of the times.

Mentasm
July 3rd 2018


567 Comments

Album Rating: 4.0

This is what happens when you got a 30yo hip dude who listens to agalloch and BOC trying to get into house and techno music. You're too late pops, just stick with Apex Twin.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2019 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy