BABYMETAL BABYMETAL
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Sevengill
August 26th 2014


9497 Comments

Album Rating: 4.0

haha probably because the anime kinda sucked. you're a champ for recognizing the show and season.

Sevengill
August 26th 2014


9497 Comments

Album Rating: 4.0

everyone is a badass in the manga. even Tsukune, because he becomes a Shinso vampire and



right, this is a music thread.

FadedSun
August 26th 2014


2195 Comments


Pfft, Babymetal. It's all about all girl bands in Japan that actually rock the hell out and play their instruments. Plus, the drummer is the lead singer.

https://www.youtube.com/watch?v=0cV4RFZmhG4

Sevengill
August 26th 2014


9497 Comments

Album Rating: 4.0

instead of being a shitty fan service anime

instead of being a shitty fan service anime

instead of being a shitty fan service anime

instead of being a shitty fan service anime



I'm really curious to see if any of the members continue with the metal thing once Babymetal runs its course.

Sevengill
August 26th 2014


9497 Comments

Album Rating: 4.0

I mean, pantyshots every now and then aren't the end of the world. but when you design characters

around the idea that their underwear is always visible, then you're going to piss off the fan base

and drive your blockbuster manga down to a moderately popular anime. like so.

beefshoes
August 26th 2014


7660 Comments


I watched the chocolate video yesterday. It's definitely not my cup of tea, but I couldn't 1 or 2 this due to how much fun they looked like they were having. I'd genuinely feel bad. aha
So, I'm just not rating it. Good review too.

Sevengill
August 26th 2014


9497 Comments

Album Rating: 4.0

"Should I read the manga?"



yes, it's a great manga. one of my favorites along with Spice and Wolf (light novels, technically) and Death Note.

Sevengill
August 26th 2014


9497 Comments

Album Rating: 4.0

never really got into Naruto. not because it's bad, but because the amount of homework I'd have to do to catch up would take months and I'd rather go with Fairy Tale anyway.

Angelboros
August 26th 2014


1357 Comments

Album Rating: 3.5

I still own Ultimate Ninja; the original game, not any of the Storm titles.

Sevengill
August 26th 2014


9497 Comments

Album Rating: 4.0

"it's insane how the manga has developed and changed course over the years."



exactly why starting from the beginning is such a daunting proposition haha

Rastapunk
August 26th 2014


1361 Comments

Album Rating: 2.0

I want to change my rating on this to 1 but I'm sure I'll get all my ratings erased again for "troll rating" without any real reason...

Angelboros
August 26th 2014


1357 Comments

Album Rating: 3.5

Just a thought: Babymetal must've met the Fox God at some point. I don't care if they said that they haven't...

Sevengill
August 26th 2014


9497 Comments

Album Rating: 4.0

it was probably Holo and they mixed up the name.

Sevengill
August 26th 2014


9497 Comments

Album Rating: 4.0

or I could like...not be lazy and look it up XD ❤

Sevengill
August 26th 2014


9497 Comments

Album Rating: 4.0

even his bio is 2,205 lines of text holy shit. I'll uh...get back to you sometime in the spring once

I've skimmed it.

Angelboros
August 26th 2014


1357 Comments

Album Rating: 3.5

...And Black Star owns the both of them. "Name tara i kanzeyo!"

Sevengill
August 26th 2014


9497 Comments

Album Rating: 4.0

yeah but Black Star is a twat

Angelboros
August 26th 2014


1357 Comments

Album Rating: 3.5

He's a character from Atsushi Okubo's Soul Eater. Essentially, Black Star's an exaggerated version of Naruto, thereby making him more entertaining to watch. "Ii ne! Ii ne!"

Sevengill
August 26th 2014


9497 Comments

Album Rating: 4.0

he's the biggest man.

Angelboros
August 27th 2014


1357 Comments

Album Rating: 3.5

Su-metal's gonna need a solo career eventually.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2019 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy