Nothing Guilty of Everything
» Back to review

Comments:Add a Comment 
SeaAnemone
August 30th 2014


21407 Comments


this does not wear off
one of the few standouts this year

Thibs
August 30th 2014


2601 Comments

Album Rating: 3.5

ya it grew on me nicely.

loveisamixtape
September 8th 2014


7443 Comments


probably one of the best albums this year still

TheBarber
September 8th 2014


3601 Comments


glorious record yeah

Digging: Wanderwelle - Lost in a Sea of Trees

SnakeDelilah
September 27th 2014


19999 Comments

Album Rating: 4.0

currently digging this as much as if not more than loveless tbh

Digging: Glassjaw - Material Control

Underflow
October 5th 2014


3833 Comments

Album Rating: 4.5

This is so, so good.

Toondude10
October 5th 2014


11718 Comments

Album Rating: 3.5

Haven't listened to this in a while, but I can't seem to find a decent stream for it.

Digging: Machine Head - The Blackening

loveisamixtape
October 5th 2014


7443 Comments


acoustic video/version of b&e is next level good. i kinda hope they go this direction on future albums

loveisamixtape
October 5th 2014


7443 Comments


here's a link to it for anyone interested

http://www.youtube.com/watch?v=3B_8c5dDIeE

Thane
October 10th 2014


2283 Comments

Album Rating: 5.0

http://www.stereogum.com/1710943/nothing-july-the-fourth/mp3s/



from the split with whirr (you can pre-order it now too)

loveisamixtape
October 11th 2014


7443 Comments


song is so good

Thane
October 11th 2014


2283 Comments

Album Rating: 5.0

yeah it's great. can't wait to get my copy

bach
October 16th 2014


15718 Comments

Album Rating: 4.5

still i,

i can't help falling for you

Digging: Godflesh - Post Self

Damus
October 28th 2014


561 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

I've been coming back to this again and again and it's still just as good. I dunno if they played to a click or what makes the album so smooth and clear and listenable.

climactic
November 3rd 2014


22302 Comments

Album Rating: 4.0

this or Sway?

bach
November 3rd 2014


15718 Comments

Album Rating: 4.5

i would honestly listen to both

climactic
November 3rd 2014


22302 Comments

Album Rating: 4.0

smh which one do u prefer

climactic
November 3rd 2014


22302 Comments

Album Rating: 4.0

im inclined to agree, but i wouldnt say its "not even close"

climactic
November 3rd 2014


22302 Comments

Album Rating: 4.0

it rules chek it again

bach
November 3rd 2014


15718 Comments

Album Rating: 4.5

i actually don't know. i think both might be on the same level. and futures check distressor it's the best whirr



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy