No Doubt Push and Shove
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Ecnalzen
September 30th 2012


8814 Comments


I haven't listened to No Doubt since 'Return to Saturn' was released. Ever since she branched off and became a solo act, she has just annoyed me.

Duderino
September 30th 2012


830 Comments


so much anger itt

Trebor.
Staff Reviewer
September 30th 2012


57114 Comments


sweet avatar

greatlookingguy
September 30th 2012


594 Comments


they always suckd

henryChinaski
September 30th 2012


4322 Comments


Definitely annoying with her stupid designer clothes and all that celebrity bullshit

Digging: Norma Jean - All Hail

Ire
September 30th 2012


41945 Comments


sucks yeah

joesmoe4000
September 30th 2012


655 Comments


this sounds like another gwen solo album.

gryndstone
September 30th 2012


1423 Comments

Album Rating: 3.0

this is so much better than rocksteady though



Aids
September 30th 2012


24460 Comments


haha good review. weird summary though. i hope this gets featured so that the words "hella bad" are the first thing visitors see when they open sputnik.

JViney
Emeritus
September 30th 2012


322 Comments

Album Rating: 1.5

Well they have a song called "Hella Good" and so I...

gryndstone
September 30th 2012


1423 Comments

Album Rating: 3.0

summary made me lol, it's okay i saw what you did there

Aids
September 30th 2012


24460 Comments


oh haha fair play then

Tyrael
September 30th 2012


21113 Comments


yeah this is bleh

Tragic Kingdom is still an essential ska punk/punk rock record though

undertakerpt
September 30th 2012


1612 Comments


What on earth is wrong with "Coco Jumbo"???

theacademy
Staff Reviewer
September 30th 2012


31701 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

good album

theacademy
Staff Reviewer
September 30th 2012


31701 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

foxay

lydai
October 1st 2012


3 Comments

Album Rating: 2.0

oh boy I love No Doubt, but this is just REAL BAD

JazzHands333
October 1st 2012


314 Comments


I kinda figured this wouldn't be good. I'll still give it a listen to be sure, but I heard the first song and my consensus was "Good god, that could've been like four minutes shorter".

TK, RtS, and RS, though....love 'em.

theacademy
Staff Reviewer
October 1st 2012


31701 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

if you love RS then you should step back from the computer and literally fuck your own face.

theacademy
Staff Reviewer
October 1st 2012


31701 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

compared to those two this record doesn't stand up



but compared to all other music (especially to horrid shit like the new greenday or rocksteady or

fucking ratitude or anarchy my dear or sum 41's recent stuff) this record is pretty great



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2019 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy