Death Grips The Money Store
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Ire
July 19th 2013


41948 Comments

Album Rating: 3.0 | Sound Off

observer lol

Tyrael
July 19th 2013


21079 Comments


If Ire ever leaves this site then yea we might as well shut it down

Digging: Summoning - With Doom We Come

Ire
July 19th 2013


41948 Comments

Album Rating: 3.0 | Sound Off

aw





gd 2 kno





bi

BigPleb
July 20th 2013


51493 Comments

Album Rating: 4.5

Fave DG for sure.

Aids
July 20th 2013


24410 Comments

Album Rating: 2.0 | Sound Off

"I want Trebor17 to take my spot on staff I think he's marvelous."



I like Trebor but good lord no. He's not a very good writer at all. He only got promoted because staff was desperate (same reason I was promoted).



"Adam Thomas was a heavy loss, I must admit that"



yeah same, but the way he's completely disregarding all music writing online now like it's fucking useless and anyone that does it is a narcissist is annoying. Like, he wrote 150 reviews here, and now he's suddenly "above it" and anyone still enjoying reviewing is worth raging at apparently. He's an angry, angry man.

Trebor.
Staff Reviewer
July 20th 2013


55360 Comments

Album Rating: 4.0

"I want Trebor17 to take my spot on staff I think he's marvelous."



wag, I love you Sowing



"I like Trebor but good lord no. He's not a very good writer at all. He only got promoted because staff was desperate (same reason I was promoted)."



Major gaw

Digging: Julien Baker - Turn Out The Lights

BigPleb
July 20th 2013


51493 Comments

Album Rating: 4.5

Oh wow.

StallionMang
July 20th 2013


8082 Comments

Album Rating: 5.0

GetgetgetgetgotgotgotgotbloodrushtomyheadlithotlockpoppinoffthefuckinblockknotclockinwristslitwatchbentthoughtbotPSSSSSSHHHHHH

Digging: Ross From Friends - You'll Understand

BigPleb
July 20th 2013


51493 Comments

Album Rating: 4.5

itgoesitgoesitgoesitgoesitgoesitgoesitgoesGUILLOTIIIIIIIIIIIIIIIIIINE



YUH

SowingSeason
Moderator
July 20th 2013


25051 Comments


I dunno what he's like with every single review but Trebor's best work is easily staff quality IMO.

oltnabrick
July 20th 2013


35835 Comments

Album Rating: 3.5

same



dimsim3478
July 20th 2013


7700 Comments

Album Rating: 4.5

He's an angry, angry man.



That's for sure. He's 1.5'd The Story So Far's What You Don't See, 2.5'd that Smith Street Band album, 2'd the new Brave Bird...this guy has issues, man...



I dunno what he's like with every single review but Trebor's best work is easily staff quality IMO.



Trebor's a solid writer but I feel like he's missing a little something that would really define his writing style. I mean, he could take a staff position with that kind of writing, but there's something missing from his reviews that I can't quite put my finger on...

Trebor.
Staff Reviewer
July 21st 2013


55360 Comments

Album Rating: 4.0

wtf

Trebor.
Staff Reviewer
July 21st 2013


55360 Comments

Album Rating: 4.0

Should I put more humor in my reviews or what

oltnabrick
July 21st 2013


35835 Comments

Album Rating: 3.5

add sexual innuendos please

Trebor.
Staff Reviewer
July 21st 2013


55360 Comments

Album Rating: 4.0

I made a Trebor account a long time ago so I can't

Trebor.
Staff Reviewer
July 21st 2013


55360 Comments

Album Rating: 4.0

I will try harder and be staff

Trebor.
Staff Reviewer
July 21st 2013


55360 Comments

Album Rating: 4.0

Me and my buddy started a game grumps type show and we say wag instead of um and the audience is gonna be like wtf is wag, but it will soon spread

oltnabrick
July 21st 2013


35835 Comments

Album Rating: 3.5

like stds

dimsim3478
July 21st 2013


7700 Comments

Album Rating: 4.5

I made a Trebor account a long time ago so I can't



I did the same thing so I can't drop the "3478". IT REALLY FUCKING SUCKS.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy